krul is beter dan jasperquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heeft geen psychologisch nut meer. En Jasper doet het top
hehehequote:
Hij liet er 2 door andersquote:
Omdat de lapo dan 10 seconden zou moeten wachtenquote:
Oh ja?quote:
ah ik word oudquote:
Denken dat ze naar de kleedkamers gaanquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:51 schreef MakkieR het volgende:
gewoon niet meer terugkomen uit de kleedkamers
lul niet zo slapquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
Nederland speelt roch ehct beter dan arg
Nederland mroch ach brek argquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
Nederland speelt roch ehct beter dan arg
Ja/ Dat wordt gezegd ja.. Ik vind Cilessen vooralsnog prima keepen andersquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
het is algemeen bekend dat krul beter in penalty's dan jasper
quote:
Beter laat dan nooit.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:53 schreef Mutant01 het volgende:
Ze fluiten wel laat voor buitenspel telkens.
Dit dus. Nu gewoon doordrukken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatste minuten was Nederland duidelijk beter.
Cilessen is een prima keeper, maar krul komt beter bij de hoeken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja/ Dat wordt gezegd ja.. Ik vind Cilessen vooralsnog prima keepen anders
Typisch Robbenquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:52 schreef Groby het volgende:
robben had eerder moeten schieten dat tikje was godverdomme onnodig man
ga je mee? :pquote:
Nope, Huntelaar komt erin.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:53 schreef editoor het volgende:
Ik hoorde dat Krul zich al aan het warmlopen is.
commentator zei dat er geen keeperwissel kwam en hoentelaar erin.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:53 schreef editoor het volgende:
Ik hoorde dat Krul zich al aan het warmlopen is.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:50 schreef Symphonic het volgende:
gestrekt been = rood en pingelgarpje.. dat woord is al 8 jawel 8 JAAR OUD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
Was ook goed verdedigd door die Argentijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom moest Robben die kans dan ook missen
krim tulquote:
Ja? Kijk eens naar wat Jasper vandaag deed? Had iedere bal gewoon VASTquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:53 schreef hottentot het volgende:
[..]
Cilessen is een prima keeper, maar krul komt beter bij de hoeken.
Sorry hoor, maar lul toch niet zo fatalistisch en als een verwend kind.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Waardeloos team het Nederlands elftal
dit dusquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:53 schreef RoWe het volgende:
Meer evenwicht op het middenveld met Clasie erin. Sneijder lijkt zich er ook ook prettiger bij te voelen aangezien clasie meer om hem heenspeelt dan de Jong
Vergeet concrete Ron nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:54 schreef Grifte het volgende:
Berepot van De Vrij en lekker ingevallen door De Claas
En toch staan ze in de halve finalequote:Op woensdag 9 juli 2014 23:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Waardeloos team het Nederlands elftal
Hoezoquote:
In mijn huiskamer is het 25 gradenquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:54 schreef essnhills het volgende:
Het is gewoon koud hier. Als ze nou een leuke verlenging doen krijg ik het wel weer warm
Idd vreemde beslissingquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:54 schreef dieselnoi het volgende:
Louis heeft zijn eerste blunder op het wk gemaakt. De Jong in de basis. Nu kun je niet meer Krul, Huntelaar en/of Depay wisselen
En hij speelde die bal net te ver voor zich uit.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was ook goed verdedigd door die Argentijn.
Aan beide zijdenquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:55 schreef Dside het volgende:
De kansen zijn schaars geweest... Oh echt waar? Waardoor zou dat toch gekomen zijn![]()
Ja, en hoeveel waren er al in de hoeken?quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja? Kijk eens naar wat Jasper vandaag deed? Had iedere bal gewoon VAST
Die ballen waren niet in de hoek.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja? Kijk eens naar wat Jasper vandaag deed? Had iedere bal gewoon VAST
haha jij zit nog op de middelbarequote:Op woensdag 9 juli 2014 23:55 schreef roos94 het volgende:
Wat een kutzooi voor werkenden en scholieren morgen :| zoals ik
quote:
9:15 opstaanquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:55 schreef Badr_Harry het volgende:
Al die zielige kinderen die morgen weer naar school moeten
Voor hoe lang is ze verbannenquote:
Dit.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:56 schreef Robar het volgende:
Vlaar speelt de wedstrijd van zijn leven. Wat een held.
ik mag om 4 uur opstaan lolquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:55 schreef roos94 het volgende:
Wat een kutzooi voor werkenden en scholieren morgen :| zoals ik
De revanche is niet gewoon de verloren finales goedmaken maar ook op dezelfde manier goedmaken?quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:55 schreef BB-King het volgende:
Dit hoort allemaal bij het plan.
In 1978 schakelden de Argentijnen ons uit in de extra tijd.
Nu gaat Nederland de wedstrijd beslissen in deze fase hoor.
Briljant van Louis!
Dikzakquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:56 schreef TigerXtrm het volgende:
Nou dan pak ik de chips er maar bij he...
Ja. Hij tikte hem volgens mij juist wat verder voor zich uit om weg te komen bij die verdediger.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was ook goed verdedigd door die Argentijn.
Ditquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:56 schreef kibo het volgende:
En Gaal straks weer geniaal noemen om dat ze wissels weer goed uitpakten.![]()
Had Clasie en Janmaat dan meteen opgesteld, hadden we nu geen verlenging gehad
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom moest Robben die kans dan ook missen
Wijntjequote:Op woensdag 9 juli 2014 23:57 schreef motorbloempje het volgende:
Nog maar een wijntje dan. Potdomme. Had willen slapen. Veel te doen morgen...
Snel zijnquote:
ik heb een luier aanquote:
klopt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:55 schreef hottentot het volgende:
Als Louis niet binnen 10 minuten wisselt, weten we wat we kunnen verwachten.
twitter:JetskeRoodvoets twitterde op woensdag 09-07-2014 om 23:00:23Beste Louis, als jij dringend verzoekt om kinderen #nedarg te laten kijken, verzoek ik om wat goals ... http://t.co/WYNosktaRW reageer retweet
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik wil je neuken, en ik durf wel
Ik wil slapenquote:
Waarom mij nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik wil je neuken, en ik durf wel
Jepquote:
quote:
*Penalty'squote:
Lavenderrgodinquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
Heren, het was Lavendergodin. En Pharkusgod. Ik ben slechts een messenger.
Als Nederland zo verliest hebben al die kinderen een trauma hahahahahquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:58 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]twitter:JetskeRoodvoets twitterde op woensdag 09-07-2014 om 23:00:23Beste Louis, als jij dringend verzoekt om kinderen #nedarg te laten kijken, verzoek ik om wat goals ... http://t.co/WYNosktaRW reageer retweet
Is greoon #swekquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:58 schreef Revanches het volgende:
Louis lijkt net naar het zwembad te zijn geweest zo met die handdoek om zn nek
was serieus een typoquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:54 schreef Basxt het volgende:
[..]
garpje.. dat woord is al 8 jawel 8 JAAR OUD!
Sinds wanneer rook jij?quote:
voor mij ben je ook godinquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
Lekker het dekbed over hoofd bij de penals.quote:
Alsof iemand dat ook maar iets boeit.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Brazilie en Nederland allebei waardeloos
Ik gun het de Duitsers van harte
VOOR HOE LANG???quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:59 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Als Nederland zo verliest hebben al die kinderen een trauma hahahahah
Lavendergodinquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
Hoiquote:
Een kattenvrouwtje is geen slet en vv.. Ben je in de war?quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ben geen kattenmens, tevens vind ik je een slet
Misschien beter dat we niet nog een Nederland-Duitsland trauma krijgen en nu naar huis gaan iddquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Brazilie en Nederland allebei waardeloos
Ik gun het de Duitsers van harte
quote:
Ik verbitterd?! Jij zit constant te zeiken dame.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Echt toch zeg ik het, verbitterd menneke
Dan ben jij een sletterige kattenhoer, wat je wil.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een kattenvrouwtje is geen slet en vv.. Ben je in de war?
Hoe kan je nou gestrest raken van zo'n dooie wedstrijd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Mijn hart , man man man... Dat is niet gezond.
Wanneer precies?quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet?
Arg had met 10 man moeten staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |