Dat was toch Simon?quote:
Blatterquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch vreemd. In Engeland ging alles goed en in Frankrijk vallen ze bij bosjes.
Mhua dat niet, vooral het parcours nu niet ideaal. Straks wel. Dan zijn de omstandigheden ideaal voor waaiers.quote:
twitter:AddyEngels twitterde op donderdag 10-07-2014 om 15:53:58Nee, er is geen strijd in het peloton volgens @nos Op 3km gaat er 1 minuut van de voorsprong af, maar er is nog steeds geen strijd... #fail reageer retweet
Ok, ik geloof jequote:Op donderdag 10 juli 2014 15:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua dat niet, vooral het parcours nu niet ideaal. Straks wel. Dan zijn de omstandigheden ideaal voor waaiers.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Coquard ook in de achterste groep
Thats itquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:58 schreef Badr_Harry het volgende:
Oke ik schakel nu in.
Iemand een kleine samenvatting of gewoon 1 groep weg met 30 seconden en thats it?
En de hele wereld is gevallenquote:
Dit, ik heb m uitgespeeld in mn pooltjes.quote:
Plus een paar grote valpartijen. Opgaves Zandio en Silin.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:58 schreef Badr_Harry het volgende:
Oke ik schakel nu in.
Iemand een kleine samenvatting of gewoon 1 groep weg met 30 seconden en thats it?
Komt nu wel terug.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit, ik heb m uitgespeeld in mn pooltjes.
Fietsen is iets voor de linkse rakkersquote:
Ik bedoel eigenlijk meer deze etappe. Geen hol aan namelijkquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:05 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Fietsen is iets voor de linkse rakkers
kan toch gewoon gebeurd zijn?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:06 schreef heywoodu het volgende:
Dat lulverhaal over Hitler die zijn gewonde kameraden hielp
Zelfs de slechtste mensen helpen hun vrienden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:06 schreef heywoodu het volgende:
Dat lulverhaal over Hitler die zijn gewonde kameraden hielp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |