Mhua dat niet, vooral het parcours nu niet ideaal. Straks wel. Dan zijn de omstandigheden ideaal voor waaiers.quote:
twitter:AddyEngels twitterde op donderdag 10-07-2014 om 15:53:58Nee, er is geen strijd in het peloton volgens @nos Op 3km gaat er 1 minuut van de voorsprong af, maar er is nog steeds geen strijd... #fail reageer retweet
Ok, ik geloof jequote:Op donderdag 10 juli 2014 15:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua dat niet, vooral het parcours nu niet ideaal. Straks wel. Dan zijn de omstandigheden ideaal voor waaiers.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Coquard ook in de achterste groep
Thats itquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:58 schreef Badr_Harry het volgende:
Oke ik schakel nu in.
Iemand een kleine samenvatting of gewoon 1 groep weg met 30 seconden en thats it?
En de hele wereld is gevallenquote:
Dit, ik heb m uitgespeeld in mn pooltjes.quote:
Plus een paar grote valpartijen. Opgaves Zandio en Silin.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:58 schreef Badr_Harry het volgende:
Oke ik schakel nu in.
Iemand een kleine samenvatting of gewoon 1 groep weg met 30 seconden en thats it?
Komt nu wel terug.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit, ik heb m uitgespeeld in mn pooltjes.
Fietsen is iets voor de linkse rakkersquote:
Ik bedoel eigenlijk meer deze etappe. Geen hol aan namelijkquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:05 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Fietsen is iets voor de linkse rakkers
kan toch gewoon gebeurd zijn?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:06 schreef heywoodu het volgende:
Dat lulverhaal over Hitler die zijn gewonde kameraden hielp
Zelfs de slechtste mensen helpen hun vrienden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:06 schreef heywoodu het volgende:
Dat lulverhaal over Hitler die zijn gewonde kameraden hielp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |