Omdat Apple heeeeeeel veel geld heeft en met geld krijg je alles voor elkaarquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:10 schreef hoink581 het volgende:
Ik snap ook niet hoe de iPhone is ontsnapt aan de regel dat alle mobiele telefoons dezelfde oplader moeten hebben.
Klopt zo ben ik afgestudeerdquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:12 schreef danny081 het volgende:
[..]
Omdat Apple heeeeeeel veel geld heeft en met geld krijg je alles voor elkaar
is daar serieus een regel voor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:10 schreef hoink581 het volgende:
Ik snap ook niet hoe de iPhone is ontsnapt aan de regel dat alle mobiele telefoons dezelfde oplader moeten hebben.
We weten allemaal hoe jij dingen voor elkaar krijgt Aber. Of moet ik dat topic weer tevoorschijn toveren?quote:
Omdat apple fanboys menen dat apple de nieuwste religie is. En je religie hoor je niet in twijfel te trekken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:10 schreef hoink581 het volgende:
die gaat komen ja.quote:
Is die regel al van kracht dan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:12 schreef danny081 het volgende:
[..]
Omdat Apple heeeeeeel veel geld heeft en met geld krijg je alles voor elkaar
Ja maar wie loopt er dan ook vrijwillig met een Samsungquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:22 schreef HeatWave het volgende:
Ja idd, Apple heeft EEN keer de aansluiting gewijzigd sinds 2007. Samsung heeft geloof ik 12 verschillende smaken USB gebruikt de laatste paar jaar.
De meeste mensen in NL met een smartphonequote:Op woensdag 9 juli 2014 17:24 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ja maar wie loopt er dan ook vrijwillig met een Samsung
Die zijn van usb 1.0 naar 2.0 gegaan en zo verder idd. Dat is nu ontwikkeling.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:22 schreef HeatWave het volgende:
Ja idd, Apple heeft EEN keer de aansluiting gewijzigd sinds 2007. Samsung heeft geloof ik 12 verschillende smaken USB gebruikt de laatste paar jaar.
Ja, surequote:Op woensdag 9 juli 2014 17:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die zijn van usb 1.0 naar 2.0 gegaan en zo verder idd. Dat is nu ontwikkeling.
dus het is er niet. Daarom hoeven ze zich er dus niet aan te houden. Duhh.quote:
dat beweer ik ook nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:28 schreef spierbal het volgende:
[..]
dus het is er niet. Daarom hoeven ze zich er dus niet aan te houden. Duhh.
Bullshit verhaal.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, sure.
van mini naar micro naar ultra micro naar nano etc etc. Allemaal gewoon USB 2.0 hoor, alleen andere aansluitingen.
Sinds 2008 niet meer zo'n beetje...quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:22 schreef HeatWave het volgende:
Denk dat als je 10 smartphones pakt van samsung je grote kans hebt je er 8 of 9 met dezelfde oplader kan opladenquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, sure.
van mini naar micro naar ultra micro naar nano etc etc. Allemaal gewoon USB 2.0 hoor, alleen andere aansluitingen.
Het kan allemaal prima zonder iTunes. Ik kan gewoon bestanden op mijn iPad direct via het netwerk downloaden vanaf mijn Nas of laptopquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:37 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
apple is sowieso pure aids....vooral dat alles via itunes moet
Zelfs een afbeelding op je telefoon of tablet krijgen is al een en al geklooi in vergelijking met Android spul.
kwaliteit van Apple is wel weer beter
Bob's Burgersquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het kan allemaal prima zonder iTunes. Ik kan gewoon bestanden op mijn iPad direct via het netwerk downloaden vanaf mijn Nas of laptop
[ afbeelding ]
Offtopic, maar: welke app is dat?quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het kan allemaal prima zonder iTunes. Ik kan gewoon bestanden op mijn iPad direct via het netwerk downloaden vanaf mijn Nas of laptop
[ afbeelding ]
omdat ze niet mainstream willen zijn, net zoals dat volk wat erop geiltquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:10 schreef hoink581 het volgende:
Hi hiquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:14 schreef .sfinx het volgende:
[..]
omdat ze niet mainstream willen zijn, net zoals dat volk wat erop geilt
Niet deze aardequote:Op woensdag 9 juli 2014 17:09 schreef Aberella het volgende:
Antiklacht: de 5 is weer een stukje hemel op aarde
Dat is File Browser. Een betaalde app, maar voor mij was het het geld zeker waard. Ik haal er alles mee binnen. File Browser downloadt het bestand en stuurt deze dan door naar de app die er wat mee kan.quote:
Dank, ik ga eens kijken of ik daar verder mee kom.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is File Browser. Een betaalde app, maar voor mij was het het geld zeker waard. Ik haal er alles mee binnen. File Browser downloadt het bestand en stuurt deze dan door naar de app die er wat mee kan.
In de App Store staat ook de gratis versie File Browser Lite. Een verschil dat ik zo snel even zie is dat Lite bijv. geen FTP-verbinding kan opzetten.
Htc doet dat niet. Apple is gewoon kut, kut iTunes. En alle informatie van de gebruiker maar verzamelen. Een apple is kut want ze hebben gelijk al je gegevens. Flikkers zijn het.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, sure.
Thanksquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is File Browser. Een betaalde app, maar voor mij was het het geld zeker waard. Ik haal er alles mee binnen. File Browser downloadt het bestand en stuurt deze dan door naar de app die er wat mee kan.
In de App Store staat ook de gratis versie File Browser Lite. Een verschil dat ik zo snel even zie is dat Lite bijv. geen FTP-verbinding kan opzetten.
En hoe wil je via micro usb alle accesoires zoals HDMI en dergelijke ondersteunen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een dunnere aansluiting is fijner, snap ik wel van apple.
Al moet men wel naar een standaard aansluiting werken, micro USB, zoals elke recente telefoon naast de iPhone heeft.
dit is geen regel, maar een afspraak tussen bedrijven.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:10 schreef hoink581 het volgende:
Omdat Apple deze verkoopt en dat is voldoende om hier aan te voldoen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:10 schreef hoink581 het volgende:
Is die aanpassing niet juist vanwege die regel dan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:10 schreef hoink581 het volgende:
Nee want het is een appel standaard die door geen enkele andere fabrikant gebruikt wordt itt de usb varianten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is die aanpassing niet juist vanwege die regel dan?
Ja, maar in de EU moeten alle opladers van mobiele telefoons hetzelfde zijn ofzo toch?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee want het is een appel standaard die door geen enkele andere fabrikant gebruikt wordt itt de usb varianten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |