Als ik op de huwelijksnacht erachter kom dat mijn kersverse bruid geen maagd is dan betekent het dat ze tegen mij heeft gelogen daar ik duidelijk heb gemaakt aan haar dat ik alleen een maagd wens te trouwen. Ik heb er geen probleem mee dat ze seks voor het huwelijk heeft gehad en dus geen maagd is, maar niets en niemand geeft haar het recht om een huwelijk door te zetten terwijl ik haar heel goed heb duidelijk gemaakt dat ik alleen een maagd trouw of anders niet.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:37 schreef corehype het volgende:
[..]
Als ik op de huwelijksnacht erachter kom dat mijn kersverse bruid geen maagd is dan betekent het dat ze tegen mij heeft gelogen daar ik duidelijk heb gemaakt aan haar dat ik alleen een maagd wens te trouwen. Ik heb er geen probleem mee dat ze seks voor het huwelijk heeft gehad en dus geen maagd is, maar niets en niemand geeft haar het recht om een huwelijk door te zetten terwijl ik haar heel goed heb duidelijk gemaakt dat ik alleen een maagd trouw of anders niet.
Dat vrouwelijk figuur bij haar keeltje pakken en haar vriendelijk bedanken voor het verzwijgen van haar ziekte.
En haar vertellen dat als ze mij ooit in mijn leven nog dwars zal zitten ik haar persoonlijke begeleider zal zijn naar een ander leven.![]()
Kent ze zichzelf wel dat recht toe dan ken ik mezelf ook een recht toe, het recht om zo'n smerig onderkruipel met wat bakstenen en stoeptegels lekker te stenigen zoals dat ene meisje die door 1.000 man werd omsingeld en gestenigd, HAHAHA, dat filmpje heb ik op dvd gebrand en zal ik aan mijn dochter laten zien later dat dit haar staat te gebeuren als ze vriendje neemt, maar goed.![]()
Ja, dat is klote, maar ik ga haar niet vermoorden. Ze moet dan gewoon voor mij als prostituee werken om bruidsschat, kosten van de bruiloft en gewoon elk cent dat ik aan haar heb uitgegeven, al was het die ene keer toen ze 5 cent nodig had om iets te kopiëren bij een supermarkt, mag ze lekker terug betalen. Nadat ze dat heeft gedaan, geef ik haar een stuk touw en mag zij iets leuks ermee doen maar ik ga lekker hertrouwen met een nieuwe vrouw, eentje die wel maagd is. Hahaha, ben je boos, jij die je nu zit te irriteren aan me? Hoér.
U mad brah?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:55 schreef Crimyclown het volgende:
Moet je wat meer buiten komen. Lopen er genoeg rond. Onterechte autistenklacht.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook wel 'ns wat minder moeilijk, maar relatiemateriaal moet gewoon degelijk zijn.
Mijn ex zijn waarde schat ik op 0,0000000000001 omdat hij wel tussen de 20 en 30 bedpartners heeft gehad als het niet meer is. Gelijk dumpen dat soagezwelquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand op waarde schatten dmv het aantal bedpartners
quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mijn ex zijn waarde schat ik op 0,0000000000001 omdat hij wel tussen de 20 en 30 bedpartners heeft gehad als het niet meer is. Gelijk dumpen dat soagezwel
Mannen met vrouwen vergelijkenquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mijn ex zijn waarde schat ik op 0,0000000000001 omdat hij wel tussen de 20 en 30 bedpartners heeft gehad als het niet meer is. Gelijk dumpen dat soagezwel
Ik vergelijk helemaal niemand. Ik vind het gewoon vies. Mijn vriend mag er niet meer dan 2 a 3 hebben gehad PUNTquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:43 schreef corehype het volgende:
[..]
Mannen met vrouwen vergelijken_!!
_!!
Hoe veel heb jij er gehad danquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik vergelijk helemaal niemand. Ik vind het gewoon vies. Mijn vriend mag er niet meer dan 2 a 3 hebben gehad PUNT
En hoe lang heeft je vriend moeten wachten voordat hij je mocht batsen dan? Is het zo'n zielige kerel die gerust een half jaar wacht?quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het is op 1 hand te tellen. (Ik ben heilig)
3e datequote:Op donderdag 17 juli 2014 14:15 schreef Zolder het volgende:
[..]
En hoe lang heeft je vriend moeten wachten voordat hij je mocht batsen dan? Is het zo'n zielige kerel die gerust een half jaar wacht?
quote:
nog mods die hier iets aan willen doen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:37 schreef corehype het volgende:
[..]
Als ik op de huwelijksnacht erachter kom dat mijn kersverse bruid geen maagd is dan betekent het dat ze tegen mij heeft gelogen daar ik duidelijk heb gemaakt aan haar dat ik alleen een maagd wens te trouwen. Ik heb er geen probleem mee dat ze seks voor het huwelijk heeft gehad en dus geen maagd is, maar niets en niemand geeft haar het recht om een huwelijk door te zetten terwijl ik haar heel goed heb duidelijk gemaakt dat ik alleen een maagd trouw of anders niet.
Dat vrouwelijk figuur bij haar keeltje pakken en haar vriendelijk bedanken voor het verzwijgen van haar ziekte.
En haar vertellen dat als ze mij ooit in mijn leven nog dwars zal zitten ik haar persoonlijke begeleider zal zijn naar een ander leven.![]()
Kent ze zichzelf wel dat recht toe dan ken ik mezelf ook een recht toe, het recht om zo'n smerig onderkruipel met wat bakstenen en stoeptegels lekker te stenigen zoals dat ene meisje die door 1.000 man werd omsingeld en gestenigd, HAHAHA, dat filmpje heb ik op dvd gebrand en zal ik aan mijn dochter laten zien later dat dit haar staat te gebeuren als ze vriendje neemt, maar goed.![]()
Ja, dat is klote, maar ik ga haar niet vermoorden. Ze moet dan gewoon voor mij als prostituee werken om bruidsschat, kosten van de bruiloft en gewoon elk cent dat ik aan haar heb uitgegeven, al was het die ene keer toen ze 5 cent nodig had om iets te kopiëren bij een supermarkt, mag ze lekker terug betalen. Nadat ze dat heeft gedaan, geef ik haar een stuk touw en mag zij iets leuks ermee doen maar ik ga lekker hertrouwen met een nieuwe vrouw, eentje die wel maagd is. Hahaha, ben je boos, jij die je nu zit te irriteren aan me? Hoér.
Dit is voor FOK!-termen nog superliefquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
nog mods die hier iets aan willen doen?
Als je meer dan 3 hebt gehad voor je 25e ben je een LOSER.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het is op 1 hand te tellen. (Ik ben heilig)
Wat is dit voor kickquote:Op zondag 14 december 2014 11:15 schreef corehype het volgende:
[..]
Als je meer dan 3 hebt gehad voor je 25e ben je een LOSER.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |