LPquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:38 schreef corehype het volgende:
De columnsite van Opzij zei het 3 jaar geleden:
meisjes zijn op hun 19e KAPOTgeneukt.
Leuk hoor, je leven spenderen met een verslondert chick die in het verleden de hele bar heeft leeggezogen (ter illustratie:)
http://www.geenstijl.nl/m(...)jpt_25_mannen_i.html
Ik wil echt geen wijf waar tig anderen hun lul in hebben gestoken, geen idee wat voor ziektes erin zitten.
Ik vrees dat ik moet verkassen naar Thailand en daar een klein meisje moet kopen van 8 jaar voor 250¤, alleen die schijnen dan nog maagd te zijn. (in Thailand zijn chicks op hun 9e kapotgeneukt)
En anders blijft het bij hoertjes bestellen vanuit de zolderkamer
klacht: kan geen huisje, boompje, beestje doen met chick
quote:
Het is al duidelijk dat een maagd haar eerste nooit vergeet. Dit geldt niet voor mannen (iets met sleutel en slot), dus duidelijk.quote:
Mijn eerste zal ik ook nooit vergeten, maar niet omdat het nou zo geweldig was, juist het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:03 schreef corehype het volgende:
[..]
Het is al duidelijk dat een maagd haar eerste nooit vergeet. Dit geldt niet voor mannen (iets met sleutel en slot), dus duidelijk.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn eerste zal ik ook nooit vergeten, maar niet omdat het nou zo geweldig was, juist het tegenovergestelde.
En een speciaal plekje in mijn hart heeft hij ook al niet.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat btw ook grappig is van die vrouwen die altijd zeggen dat ze behoudend zijn in seks, bitch pls.
Die-hard sletten zijn dat en als je vraagt hoeveel ze er al hebben geneukt of een andere directe vraag gaan ze vaag doen of slecht liegen.
Ja, zo kan je een discussie altijd winnen.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zie de penis van de man als een potlood, hoe meer je hem gebruikt hoe slechter die wordt, en dan moet je hem weer slijpen en dan wordt hij kleiner en kleiner.
Zie de puntenslijper als een vagina, die blijft het gewoon doen ondanks alle potloden aka lullen die er in zijn geweest....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Lees het topic nu eens, hij wil een 16-18 jarige maagd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:12 schreef Yi-Long het volgende:
..... wat moet je met een vrouw van 30? Je koopt toch ook geen pak melk die al 5 dagen over code is...!?
Dat zie ik nergens staan. Wel iets over 8-jarige thaise meisjes die je blijkbaar kunt kopen...quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Lees het topic nu eens, hij wil een 16-18 jarige maagd.
16-19, my bad.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat zie ik nergens staan. Wel iets over 8-jarige thaise meisjes die je blijkbaar kunt kopen...
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:24 schreef corehype het volgende:
[..]
Waarom zou ik GODVERDOMME een verrot vlees van 30 jaar oud willen
Mannen houden van jeugd, lekker 16-19 jaar en maagd
Of een klein meisje uit Thailand
Je zou het eerste topic eens moeten lezen, is humor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
My bad as well. had niet door dat dit een #2 was...
Humor... nee... daar hou ik niet van...quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je zou het eerste topic eens moeten lezen, is humor.
Op kleur, grootte of hoeveelheid pluis?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Humor... nee... daar hou ik niet van...
Ik ga mijn schaaltje uien eten, en daarna mijn oorstaafjes sorteren.
Oh sorry, ik was onduidelijk. Mijn gebruikte oorstaafjes. Op geelheid.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Op kleur, grootte of hoeveelheid pluis?
Oh oké, logisch.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh sorry, ik was onduidelijk. Mijn gebruikte oorstaafjes. Op geelheid.
Daarom celibatair zijnquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Merendeel tussen de 19 / 25 zijn zowaar incontinent geneukt.
40 tot 50 bedpartners is niks nieuws of gek meer tegenwoordig.
Smerig wel, hoe makkelijk ze zich laten volplempen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |