Mooie fiets heb jequote:Op donderdag 10 juli 2014 15:03 schreef Oksel het volgende:
Fietsje klaar voor de bergen.
[ afbeelding ]
100% Italiaan klaar voor Italie
jazeker... net als mijn gespierde vrienden Fabian en Markquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:22 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ah op die koersfoto van Sloten zagen we een ontspannen buikspier. Had ik kunnen weten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door the_critic op 10-07-2014 15:34:03 ]everyone's a critic...
even you ! !
stond er niet bij.. stond enkel:"Leuk feitje, wist je dat Westra het laagste vetpercentage heeft van zijn ploeg, Astana"quote:
Die gasten zijn dus echt niet allround fit he..quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:51 schreef Oksel het volgende:
Die gasten fietsen of met ontspannen buik of moeten eens beetje gaan trainen
dat had ik op sloten ook... even diep ademhalen nadat ik net een flinke inspanning had gedaanquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:55 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die gasten zijn dus echt niet allround fit he..
Ik weet wel dat als je vrij diep aan het ademhalen bent je buik behoorlijk uitzet bij inademen. Dus kan ook wel wat vertekenen bij Cav.
Kan. Maar hartslag is ook niet heilig he.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:23 schreef tweemeter het volgende:
120 is geluktHet was wel even afzien en volgens mij heb ik ook een te hoge hartslag, kan dat door de hitte komen?
Ja, flink aan het ademhalen was je toen welquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:16 schreef the_critic het volgende:
[..]
dat had ik op sloten ook... even diep ademhalen nadat ik net een flinke inspanning had gedaan
Nee was een voorjaar waarin Cav gewoon een paar pondjes teveel had
Nouja heb het net in Strava geupload en mijn hartslag was uiteindelijk 150 gemiddeld dus het valt nog mee. Wel 4 en half uur gefietst, maar ben nu dood en moet straks nog vrijwilligerswerk doenquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan. Maar hartslag is ook niet heilig he.
[..]
Ja, flink aan het ademhalen was je toen wel
150 is prima toch?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:35 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Nouja heb het net in Strava geupload en mijn hartslag was uiteindelijk 150 gemiddeld dus het valt nog mee. Wel 4 en half uur gefietst, maar ben nu dood en moet straks nog vrijwilligerswerk doen
Ja elke keer dat ik keek zat ik op 160+ oid dus daarom dacht ik het. Het was wel een leuk ritje, maar wel erg warmquote:
Zo warm was 't geeneensquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:40 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Ja elke keer dat ik keek zat ik op 160+ oid dus daarom dacht ik het. Het was wel een leuk ritje, maar wel erg warm
Bijvullen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:23 schreef MarcoD het volgende:
Ik moest net na 1,5 uur al bijvullenWel warm maar niet bloedverziekend heet, lijntjes bijgewerkt
.
Gaat je denk ik niet lukken, minimaal half uur klimmen op 7 rijuren vanuit Friesland. De Morvan is wel een heel mooi en rustig fiets gebied op redelijke rijafstand met genoeg vieze klimmetjes. En logeer je in Vezelay dan is het iedere keer toch weer een aardige klim naar huis.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:06 schreef Patroon het volgende:
Nee ik zie het al wat op google streetview. Maar wat glooiend/heuvelachtig terrein is ook prima eigenlijk...verlies ik ook niet teveel snelheid
Hoho, wel een beetje eerbied voor historische besef van Rotterdam hé. De Willemsbrug bestaat al sinds mensenheugenis. En het pontje tussen Rosestraat, Katendrecht en de Boompjes is er ook heel lang geweest.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:20 schreef kaasplankje het volgende:
Wel leuk; als ik in de jaren 50 fietskoerier geweest was stond ik wellicht uren per dag in de rij te wachten om de Maastunnel door te kunnen. Toen bestond de Erasmusbrug, de Willemsbrug en de van Brienenoordbrug nog niet, dus het was de enige verbinding in de stad van noord naar zuid. Er staan weetjes op de banen van de roltrappen die je lezen kan als je de tunnel in gaat. Er staat bij dat de huidige hoeveelheid fietsers en voetgangers van vandaag de dag gelijk stond aan de hoeveelheid in minder dan een uur in de 50s. Er zijn ook maar de helft van de 4 roltrappen in gebruik momenteel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |