Mijn God heeft geen zoon en bestaat wèl.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe normaal, jezus man, we delen dezelfde god
[..]
wat
[..]
wat
Moest laatst aan haar denken. Fok addictquote:
Jij bent te goed ingeburgerdquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Omdat je oud bent moet je niet van alles kunnen roepen. Respect moet je ook wel een beetje verdienen.
klopt en wat??quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:27 schreef darkmond het volgende:
[..]
Mijn God heeft geen zoon en bestaat wèl.
Ga ik niet lezen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
klopt en wat??
http://users.telenet.be/myprojects/peace/jezus.html
Jammer dat het Ramadan is. Wat popcorn zou op dit moment leuk zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:27 schreef darkmond het volgende:
[..]
Mijn God heeft geen zoon en bestaat wèl.
Virtuele popcorn mag toch wel?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:03 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Jammer dat het Ramadan is. Wat popcorn zou op dit moment leuk zijn.
Interessant religieus vraagstuk. Kan je meteen doortrekken naar de vraag of je tijdens de Ramadan naar tentacle anime mag kijken - dat is immers ook niet echt.quote:
Mazen in de wetquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:11 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Interessant religieus vraagstuk. Kan je meteen doortrekken naar de vraag of je tijdens de Ramadan naar tentacle anime mag kijken - dat is immers ook niet echt.
Zolang je niet geil wordt. Ja.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:11 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Interessant religieus vraagstuk. Kan je meteen doortrekken naar de vraag of je tijdens de Ramadan naar tentacle anime mag kijken - dat is immers ook niet echt.
dus deze zou je niet eten:quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben njet zo van de chocolade*, maar eetsmakelijk
*: enkele uitzonderingen daargelaten
er staat toch uitzonderingen daargelatenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:26 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dus deze zou je niet eten:
[ afbeelding ]
dat zijn wel veel uitzonderingenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
er staat toch uitzonderingen daargelaten
Chocolade taart/cake/ijs!!!
1 turk voor deze turk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:02 schreef xaban06 het volgende:
Jojo
https://m.facebook.com/st(...)7&id=683061691736170
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
1 turk voor deze turk.
[ afbeelding ]
Klonk niet als een Turk btw.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:41 schreef Bami-Powner het volgende:
ik heb zin in die ben & jerry's chocolade-ijs met zo van die browniestukjes erin![]()
![]()
heel die pot leegvreten tot je tong bevroren is en je mond met chocolade hangt![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |