abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juli 2014 @ 10:58:43 #101
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_142200337
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 06:34 schreef Raptor1985 het volgende:
Vreselijk voor de familie van de meiden allemaal. Maargoed dit maakt wel weer eens duidelijk dat Zuid Amerika en het zuiden van midden Amerika ook gewoon 3e wereld landen zijn. Geweldige omgeving die verkracht word door "mensen" die geen flauw idee hebben waar ze mee bezig zijn. Criminaliteit, drugsproductie, mensenhandel, prostitutie en geweld zijn ze daar wel aanvoerder van. Ik vrees daarom nog altijd voor een misdaad.
Ben er wel eens geweest :?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_142205864
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:58 schreef Falco het volgende:

[..]

Ben er wel eens geweest :?
Ja.
pi_142207131
Als je naar die dienst wilt gaan, moet je gaan. Voor je eigen gevoel of om de ouders een hart onder de riem te steken. Allebei prima imo.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 17:42:23 #104
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_142210354
Ze zoeken zeker nog steeds niet verder wegens het "slechte weer" ?
pi_142211171
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 09:40 schreef danos het volgende:

[..]

Je bent weer vd misdaadlijn af?
Die heb ik nooit als meest waarschijnlijk gezien?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142216028
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Na de vondst van de rugzak stroomopwaarts ging je volgens mij aardig richting de misdrijftheorie. Is ook wel weer 20 topics geleden natuurlijk. Maar inmiddels weer terug bij je dieren dus :)
Even a broken clock is right twice a day.
pi_142216403
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

OOOO :7
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:56:34 #108
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_142217341
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 17:42 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Ze zoeken zeker nog steeds niet verder wegens het "slechte weer" ?
Was het niet zoiets als dat heeft geen zin meer? Omdat eea dan toch al weggespoeld zou zijn.
pi_142217358
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:26 schreef danos het volgende:

[..]

Na de vondst van de rugzak stroomopwaarts ging je volgens mij aardig richting de misdrijftheorie. Is ook wel weer 20 topics geleden natuurlijk. Maar inmiddels weer terug bij je dieren dus :)
Neuh, dat maakte het misdrijfscenario waarschijnlijker dan in het begin waar de rivier voor mij "het werk deed". Maar nog steeds minder waarschijnlijk dan een misdrijf, hoewel gelegenheid en motief nog steeds overeind staan en de weinige resten het niet uit kunnen sluiten.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_142217653
Warning Email Received
Posted on May 7, 2013 by Don Ray

I received the following warning email. I have no way of verifying it, but in the interest of public awareness I felt it should be posted.

Hello Don,

I used to live in Panama for several years, and now am back in Boquete for a few months.

I want to tell you a story that almost to a “t” happened to a man in my building, and then a husband and wife from Canada had a friend who had a similar incident happen to him, all within a few weeks.

I was at La Cabana in Boquete and then the next thing I remember is running and hiding in the woods with no shoes, no belt, no wallet, and no passport. I had everything stolen.

While I would agree it might sound like “some drunken tale” – all of my clothes were torn, bloody, and I literally felt like my mind was erased.

To some extent or another – this is the same story I have heard from a few people in Boquete as I mentioned. I am not sure if it happened at La Cabana, or walking home at night. The other 2 stories I heard similar were people walking home and/or taking the bus.

I tried filing a police report when it happened in Boquete, they just laughed at me and told me to go to another office that was closed nearby.

One other gentleman is a 40 something doctor from the States, and another was a professional from Canada who was held up and knife point by 3 gentlemen.

All of these have happened within the last few weeks around the Boquete and Volcancito area.

I don’t know what you would do with this information – I just wanted to inform you as I know a lot of expats read your blog and wanted to say something.

​Thank you Don, ​

http://www.chiriquichatte(...)ning-email-received/
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_142217999
Wat een zieke grap.
pi_142314809
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:26 schreef danos het volgende: Na de vondst van de rugzak stroomopwaarts ging je volgens mij aardig richting de misdrijftheorie. Is ook wel weer 20 topics geleden natuurlijk. Maar inmiddels weer terug bij je dieren dus : )
Inderdaad _O- Matador benoemt gewoon alle soorten theorieën, zodat hij altijd achteraf kan zeggen hij goed zat. Whaha, het ene moment compleet gaan voor de ene theorie als de ultieme waarheid volgens hem, en het andere moment weer vol pertinente overtuiging overstappen in de andere theorie. Deze wispelturigheid heeft ervoor gezorgd ik zijn posts zelden nog serieus neem, het heeft zijn geloofwaardigheid i.i.g niet goed gedaan. Hij weet niet eens wat hij zelf zegt.

En iedereen die zijn meninkje tegenspreekt... oeh dan is meneer op z'n getrapt. Tja, alleen sterke karakters kunnen kritiek dragen.
pi_142320091
Een vreemd telefoontje

Het hele verhaal begint op 2 april om 00.15 uur. Diny en Peter liggen net in bed als de telefoon gaat. Ze worden gebeld door een vrouw wiens naam je uitspreekt als Eilien. Diny Froon: „‘Do I speak with Lisanne’, zei ze. ‘We are searching for Lisanne.’ Maar ze is in Panama, zei ik. Het was een heel raar telefoontje. Wij zaten op de rand van het bed. Dan leg je de hoorn neer. Dat was Panama.”

http://www.nrcreader.nl/a(...)-doe-je-iets-voor-ze
pi_142320656
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 12:59 schreef StaceySinger het volgende:
Een vreemd telefoontje

Het hele verhaal begint op 2 april om 00.15 uur. Diny en Peter liggen net in bed als de telefoon gaat. Ze worden gebeld door een vrouw wiens naam je uitspreekt als Eilien. Diny Froon: „‘Do I speak with Lisanne’, zei ze. ‘We are searching for Lisanne.’ Maar ze is in Panama, zei ik. Het was een heel raar telefoontje. Wij zaten op de rand van het bed. Dan leg je de hoorn neer. Dat was Panama.”

http://www.nrcreader.nl/a(...)-doe-je-iets-voor-ze
Als je even verder leest was dat de gastouder, het ontbijt wat ze had klaargezet was niet opgegeten.
pi_142321337
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 08:53 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Inderdaad _O- Matador benoemt gewoon alle soorten theorieën, zodat hij altijd achteraf kan zeggen hij goed zat. Whaha, het ene moment compleet gaan voor de ene theorie als de ultieme waarheid volgens hem, en het andere moment weer vol pertinente overtuiging overstappen in de andere theorie. Deze wispelturigheid heeft ervoor gezorgd ik zijn posts zelden nog serieus neem, het heeft zijn geloofwaardigheid i.i.g niet goed gedaan. Hij weet niet eens wat hij zelf zegt.

En iedereen die zijn meninkje tegenspreekt... oeh dan is meneer op z'n getrapt. Tja, alleen sterke karakters kunnen kritiek dragen.
Whuut?

Speculeren is verschillende scenario's naar voren brengen en daar voor- en tegenargumenten bij bedenken. Het gaat helemaal niet om "achteraf goed zitten", dat is het hele doel niet.

Ik weet prima wat ik zelf zeg maar ga wel uit van harde feiten, fysica, etc.

Dromen en zieners acht ik niet betrouwbaar nee. En kritiek van mensen met verstand van zaken is iets anders dan een reactie van een willekeurige zolderkamerdromer.

"hier is Jezus, die jullie komt verlichten" was jouw binnenkomer. Neem jij jezelf serieus??? _O-

dinsdag 15 juli 2014 @ 13:59:41 #116
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_142322365
Is nog steeds niets bekend gemaakt over wat er zich aan informatie op die telefoons en camera bevond?
  dinsdag 15 juli 2014 @ 14:29:16 #117
300082 roos85
JUICHEN!
pi_142323319
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 13:59 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Is nog steeds niets bekend gemaakt over wat er zich aan informatie op die telefoons en camera bevond?
Nee.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 16 juli 2014 @ 20:48:02 #118
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_142375363
Is het weer nog altijd te slecht om verder te zoeken in Panama?
pi_142389640
zo gevaarlijk zijn die bruggetjes niet

http://www.telemetro.com/(...)21.html#.U8bN0bmKDIW
pi_142391710
Dus het enige wat is bekendgemaakt is dat de rugtas lang in de rivier heeft gelegen?
pi_142406081
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 09:24 schreef StaceySinger het volgende:
zo gevaarlijk zijn die bruggetjes niet

http://www.telemetro.com/(...)21.html#.U8bN0bmKDIW
Als ik dit zie vind ik een en ander net zo gevaarlijk als een wandeltocht tussen berg en terblijt en valkenburg. Ik zet in op het misdaadscenario :'(
pi_142406163
Is de sensatiezucht na 38 topics nog steeds niet gestild? Beetje triest ..
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 17 juli 2014 @ 23:31:26 #123
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_142422943
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:26 schreef probeer het volgende:
Is de sensatiezucht na 38 topics nog steeds niet gestild? Beetje triest ..
Hou het maar goed in de gaten, hoor! Volgens mij zijn er weer wat nieuwe topics bijgekomen waarin de sensatiezucht nog steeds niet is gestild. Daar heb je nog niet geschreven dat dat een beetje triest is!

Kom, een beetje doorwerken.
pi_142423892
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:31 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Hou het maar goed in de gaten, hoor! Volgens mij zijn er weer wat nieuwe topics bijgekomen waarin de sensatiezucht nog steeds niet is gestild. Daar heb je nog niet geschreven dat dat een beetje triest is!

Kom, een beetje doorwerken.
:')

Kloothommel
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 18 juli 2014 @ 02:06:23 #125
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_142428192
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:24 schreef theavenger_ep het volgende:
Als ik dit zie vind ik een en ander net zo gevaarlijk als een wandeltocht tussen berg en terblijt en valkenburg. Ik zet in op het misdaadscenario :'(
Ik was vandaag alleen op een trek door het Savelsbos hier in Zuid-Limburg, bij Sint-Geertruid (in de buurt van Maastricht). Leek net op de jungle bij Boquete. Smalle geulen om door te lopen, hoge luchtvochtigheid, warm, varens, kabels gebruiken om ab te seilen en veel omhoog lopen. Ik had continu dorst.

Ik kwam niemand tegen, op 17 km. Nieuwswaarde: nul ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')