abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 juli 2014 @ 13:21:26 #51
163650 Greys
pi_142168622
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:16 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik wel, maar ik dacht dan ook vanuit de panamese recherche/politie en totáál niet vanuit de familie.
Die staan toch te trappelen lijkt me, om kenbaar te maken dat het een verdwaling/uitputting/ongeval was, of beter gezegd: om een misdrijf uit te sluiten.
Oh zo bedoel je.
Ik denk dat ze dát dan ook nog niet kunnen uitsluiten.

Een conclusie nav de informatie van de telefoons zou bv kunnen zijn 'de avond van hun verdwijning is de telefoon nog gebruikt'. Kunnen ze nog steeds geen misdrijf mee uitsluiten, lost nog steeds niets op, maar is wel een conclusie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 11 juli 2014 @ 13:23:01 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142168694
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:42 schreef M_Schtoppel het volgende:
Tuurlijk zijn ze niks verplicht maar half Nederland leeft met je mee en ondersteunt je.

En ik zou ze uiteraard nooit persoonlijk benaderen om meer informatie, dat is uiteraard een vette no no.
Verontwaardigd zijn dat de onderzoeksresultaten nog niet gedeeld zijn is net zo'n vette no go.

Ongeacht de energie die de in je medeleven en internet detectivewerk gestopt hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 11 juli 2014 @ 13:28:18 #53
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_142168907
Leandra & Greys, precies en dat vind ik toch opmerkelijk dat ze dat nog niet kunnen uitluiten. Dat ze zelfs niet hebben gemeld dat die kans, na al het materiaal betudeerd te hebben, heel klein is. Ergens had ik gedacht dat ze nu toch wel met die mededeling zouden zijn gekomen, we zijn alweer weken verder.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 juli 2014 @ 13:33:29 #54
163650 Greys
pi_142169117
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:28 schreef Marrije het volgende:
Leandra & Greys, precies en dat vind ik toch opmerkelijk dat ze dat nog niet kunnen uitluiten. Dat ze zelfs niet hebben gemeld dat die kans, na al het materiaal betudeerd te hebben, heel klein is. Ergens had ik gedacht dat ze nu toch wel met die mededeling zouden zijn gekomen, we zijn alweer weken verder.
Er is verdomd weinig van die meisjes teruggevonden. Een (moord)onderzoek met complete lichamen kan al enorm lang duren, laat staan als er maar zo weinig terug is gevonden. Ik vind het persoonlijk helemaal niet opmerkelijk dat ze dat nog niet kunnen uitsluiten in die paar weken, met de weinige aanknopingspunten die ze hebben.

Je kunt pas publiekelijk een misdrijf uitsluiten als je dat 200% zeker weet. Dat ze dat nu nog niet zeker weten of eigenlijk alles behalve gek. Ze kunnen ook eerst verdwaald zijn (dat dat bv blijkt uit telefoongegevens, dat ze ver uit de richting waren) en daarna alsnóg een idioot zijn tegengekomen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_142169536
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 12:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Stél dat er wat conclusies waren waarin de meiden 'onverstandige' beslissingen hebben genomen (om eens iets te noemen), snap ik de keuze van de ouders wel om dat niet te delen met de buitenwereld. Want dan krijg je allerlei internethelden en sensatieberichten die 'zie, eigen stomme schuld' gaan roepen en dat is wel het laatste dat je nu zou willen horen/lezen over je eigen kind. Om eens wat te noemen. Of dat de details te gruwelijk zijn en dat gewoon niet in de openbaarheid willen hebben.

Er zijn zat redenen te bedenken waarom ze de nieuwste conclusies niet willen delen.
En wat de reden ook is, opmerkelijk vind ik het totáál niet als ze het zelf in alle rust willen kunnen behapstukken en verwerken en dus niets meer willen delen :)
Die Facebook pagina is dichtgegooid -dat hadden ze nooit moeten doen,omdat er ook mensen uit de omgeving(soms in het spaans ) berichten & tips kwamen posten. JMO
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 juli 2014 @ 13:46:36 #56
163650 Greys
pi_142169649
Die mensen die écht waardevolle tips hebben, weten de politie ook wel te vinden.
Daar hebben ze Facebook echt niet per se voor nodig :)
Ramptoerisme en interessantdoenerij, als je die tips alleen maar via Facebook wilt en kunt geven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_142171691
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:46 schreef Greys het volgende:

Die mensen die écht waardevolle tips hebben, weten de politie ook wel te vinden.

Dat denk ik dus niet.
Er gaan iets van 80 mensen per dag dat Pianista pad op en er komen veel bezoekers
bij dat restaurant.
Dus er moeten mensen zijn die die meiden hebben gezien.
En niet alleen 1 boertje
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  vrijdag 11 juli 2014 @ 14:51:49 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142171798
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:46 schreef Greys het volgende:

Ramptoerisme en interessantdoenerij, als je die tips alleen maar via Facebook wilt en kunt geven.
Juist. Kan me wel indenken dat ze die pagina dicht hebben gegooid, daar zullen veel zelfverklaarde speurneuzen op af komen, met hun hersenspinsels.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_142171936
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 14:48 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Dat denk ik dus niet.
Er gaan iets van 80 mensen per dag dat Pianista pad op en er komen veel bezoekers
bij dat restaurant.
En niet alleen 1 boertje
Hoeveel mensen schat jij dan in die expres hun mond houden? Het blijkt uit verklaringen van gidsen een hele zware tocht te zijn.
pi_142172999
quote:

[..]

Dat denk ik dus niet.
bij dat restaurant.
En niet alleen 1 boertje
Je vergeet dat zij op een zeer vreemd tijdstip aan de tocht begonnen. Dan kom je ook minder mensen tegen.
pi_142173416
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:20 schreef Leandra het volgende:
Of een misdrijf is nog niet uitgesloten, maar ze hebben de Joran van dienst nog niet kunnen pakken en willen hem niet alarmeren door dingen vrij te geven.
Maar hoe kom je in zo'n gebied, met de gevonden informatie aan een Joran van dienst?

Geen DNA sporen
Geen doodsoorzaak (steekwonden, schotwonden, gebroken tongbeen, gat in de schedel e.d.)
Geen moordwapen (mes, touw, steen, vuurwapen e.d.)
Voor zover bekend heeft de eventuele dader geen bezittingen van de meiden meegenomen waarmee hij gezien kan zijn
Weinig/geen ooggetuigen in de jungle

Hoe connect je dan een vermeend (want niet te bewijzen) misdaad aan een dader? Dat kan dan haast alleen met een bekentenis aan derden. En dát zouden we toch wel in de media hebben vernomen?
pi_142173634
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 15:41 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Maar hoe kom je in zo'n gebied, met de gevonden informatie aan een Joran van dienst?

Geen DNA sporen
Geen doodsoorzaak (steekwonden, schotwonden, gebroken tongbeen, gat in de schedel e.d.)
Geen moordwapen (mes, touw, steen, vuurwapen e.d.)
Voor zover bekend heeft de eventuele dader geen bezittingen van de meiden meegenomen waarmee hij gezien kan zijn
Weinig/geen ooggetuigen in de jungle

Hoe connect je dan een vermeend (want niet te bewijzen) misdaad aan een dader? Dat kan dan haast alleen met een bekentenis aan derden. En dát zouden we toch wel in de media hebben vernomen?
Er zijn gewoon bepaalde mensen die echt heel graag willen dat het een misdaad is.
pi_142174164
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 15:46 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Er zijn gewoon bepaalde mensen die echt heel graag willen dat het een misdaad is.
Ik zit ook meer op een misdrijf dan op een ongeval. Maar ik zie niet in hoe je dat als het al een misdrijf zou zijn met de info die wij nu hebben (en ik denk ook met de info die de instanties nu hebben) ooit zult kunnen hard maken of een dader aan kunt wijzen. Behalve wanneer die eventuele dader zijn mond voorbij praat tegen de verkeerde persoon (die hem dus aangeeft).

Daar staat tegenover dat je met de info die wij nu hebben (en ik denk ook met de info die de instanties nu hebben) nooit zult kunnen hard maken dat het een ongeval is geweest.

Van verdwalen ga je niet dood en van uitputting ook niet.
Blijft over (correct me if I'm wrong):
1) Ongeval tegelijk en snelle bewusteloosheid/dood
2) Ongeval tegelijk en langzame bewusteloosheid/dood
3) Ongeval apart/niet tegelijk
4) Ziekte
5) Vergiftiging (voedsel?)
6) Slangen/spinnen
7) Honger
8) Dorst
9) Misdrijf

Ingeval 2 is er een kans dat de camera/telefoons aanwijzingen kunnen geven
3, 4 en 6 lijken mij zeer onwaarschijnlijk omdat de resten in elkaars buurt zijn gevonden en slangen spinnen doorgaans maar eentje raken
Bij 7 zouden ze ruim voldoende de tijd hebben gehad iemand te vinden (je kan weken zonder voedsel)
8 zou vreemd zijn omdat ze nabij de rivier zijn gevonden en ook al is het niet verstandig als je echt water nodig hebt drink je dat ook wel en kan je een paar dagen verder
5 sluit ik niet uit maar zou ik niet van deze meiden verwachten hoeveel honger ze ook gehad kunnen hebben.

Blijft dus over 1, 2, 9 en heel eventueel 5.

Meer kan je er toch niet van maken met de bekende info?
pi_142174220
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:04 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik zit ook meer op een misdrijf dan op een ongeval. Maar ik zie niet in hoe je dat als het al een misdrijf zou zijn met de info die wij nu hebben (en ik denk ook met de info die de instanties nu hebben) ooit zult kunnen hard maken of een dader aan kunt wijzen. Behalve wanneer die eventuele dader zijn mond voorbij praat tegen de verkeerde persoon (die hem dus aangeeft).

Daar staat tegenover dat je met de info die wij nu hebben (en ik denk ook met de info die de instanties nu hebben) nooit zult kunnen hard maken dat het een ongeval is geweest.

Van verdwalen ga je niet dood en van uitputting ook niet.
Blijft over (correct me if I'm wrong):
1) Ongeval tegelijk en snelle bewusteloosheid/dood
2) Ongeval tegelijk en langzame bewusteloosheid/dood
3) Ongeval apart/niet tegelijk
4) Ziekte
5) Vergiftiging (voedsel?)
6) Slangen/spinnen
7) Honger
8) Dorst
9) Misdrijf

Ingeval 2 is er een kans dat de camera/telefoons aanwijzingen kunnen geven
3, 4 en 6 lijken mij zeer onwaarschijnlijk omdat de resten in elkaars buurt zijn gevonden en slangen spinnen doorgaans maar eentje raken
Bij 7 zouden ze ruim voldoende de tijd hebben gehad iemand te vinden (je kan weken zonder voedsel)
8 zou vreemd zijn omdat ze nabij de rivier zijn gevonden en ook al is het niet verstandig als je echt water nodig hebt drink je dat ook wel en kan je een paar dagen verder
5 sluit ik niet uit maar zou ik niet van deze meiden verwachten hoeveel honger ze ook gehad kunnen hebben.

Blijft dus over 1, 2, 9 en heel eventueel 5.

Meer kan je er toch niet van maken met de bekende info?
Je kan in een oerwoud van heel veel dingen dood gaan bij verdwalen. Dat is het punt juist. .
pi_142174276
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:07 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Je kan in een oerwoud van heel veel dingen dood gaan bij verdwalen. Dat is het punt juist. .
Oké. Vul mijn lijstje dan eens aan?
  vrijdag 11 juli 2014 @ 16:12:44 #66
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_142174334
Ik heb alle paden gezien. Die verschillen helemaaaaaaal niet van Nederlandse bospaden. Ze zijn breed en duidelijk en het is niet zo dat de wilde dieren of slangen zich ook maar op zo'n pad ophouden.

En Lisanne en Kris zullen echt wel zo slim zijn geweest om niet een overwoekerd smal doodlopend niks-paadje in te lopen. Dus ja, dan duurt het lang eer je van honger of dorst omkomt. Dus dan is de kans op een misdrijf of ongeval groter.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 16:19:15 #67
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_142174551
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 15:26 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Je vergeet dat zij op een zeer vreemd tijdstip aan de tocht begonnen. Dan kom je ook minder mensen tegen.
Je komt juist op dat tijdstip mensen tegen die terugkomen. De route is heen en weer op hetzelfde pad.
pi_142174601
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:12 schreef Perico het volgende:
Ik heb alle paden gezien. Die verschillen helemaaaaaaal niet van Nederlandse bospaden. Ze zijn breed en duidelijk en het is niet zo dat de wilde dieren of slangen zich ook maar op zo'n pad ophouden.
Dit meen je of ben je sarcastisch? Jij bent er geweest toch? En jij hebt daar toch zelf trails gelopen?
pi_142174668
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:19 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Je komt juist op dat tijdstip mensen tegen die terugkomen. De route is heen en weer op hetzelfde pad.
De tijdstippen verschillen maar hangen toch tussen 15:30 en 16:00 dat ze de trail opliepen. Ik denk dat de groepen dan allang terug zijn. Ook heb ik ergens gelezen dat je op de terugweg nog een andere route naar Boquet op kon ergens halverwege.
pi_142174802
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:12 schreef Perico het volgende:
En Lisanne en Kris zullen echt wel zo slim zijn geweest om niet een overwoekerd smal doodlopend niks-paadje in te lopen. Dus ja, dan duurt het lang eer je van honger of dorst omkomt. Dus dan is de kans op een misdrijf of ongeval groter.
En als ik het goed heb begrepen zouden ze als ze dat verlengde pad na de Mirador zijn gevolgd, id bij de rivier uitkomen waar de vondsten langs gevonden zijn.

Dan blijft nog het verhaal van JvdH dat ze nog dagen rondgezworven moeten hebben maar dat hij niet wilde onderbouwen. Zelfs als ze onderweg de eerste nacht overnacht hebben, zouden ze de rivier de volgende dag moeten hebben bereikt. En dat vind ik dus vreemd aan de uitspraak van JvdH.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 17:07:03 #71
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_142176013
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:20 schreef Ouder1 het volgende:
Dit meen je of ben je sarcastisch? Jij bent er geweest toch? En jij hebt daar toch zelf trails gelopen?
Nee, ik was niet sarcastisch en ben er niet geweest... maar heb echt vele video's bekeken van de ouders die op die paden daar liepen en de gidsen.. er is een eenduidig, doorgaand pad.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 17:09:56 #72
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_142176122
quote:
Herdenking Kris en Lisanne in kerk

In de Sint-Joriskerk in Amersfoort wordt volgende week vrijdag een herinneringsbijeenkomst gehouden voor Lisanne Froon en Kris Kremers, die in Panama om het leven zijn gekomen.

De families laten weten dat de avond is gericht op het nalaten van een mooie herinnering aan de vrouwen. Iedereen die de afgelopen maanden heeft meegeleefd is om 19.00 uur welkom in de kerk, waar plaats is voor 900 bezoekers.

Kaarsen
Het is de bedoeling dat alle aanwezigen aan het eind van de bijeenkomst een kaars aansteken. De families vragen mensen die niet naar Amersfoort kunnen komen om thuis een kaars te branden.

Kris Kremers en Lisanne Froon uit Amersfoort verdwenen in april in de bossen bij de stad Boquete. Het onderzoek van de Panamese autoriteiten naar hun dood loopt nog.

Deze week kwam naar buiten dat het onderzoek naar de gevonden camera en telefoons van Kris en Lisanne "enige conclusies" heeft opgeleverd.
http://nos.nl/artikel/673(...)lisanne-in-kerk.html
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_142176710
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 17:07 schreef Perico het volgende:

[..]

Nee, ik was niet sarcastisch en ben er niet geweest... maar heb echt vele video's bekeken van de ouders die op die paden daar liepen en de gidsen.. er is een eenduidig, doorgaand pad.
Klopt Pianista trail is net een wandelpad zoals je ze bijv.in Ede of Wageningen ziet.
Maar na het uitkijkpunt wordt het toch heel anders :7
pi_142176757
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 17:07 schreef Perico het volgende:

[..]

Gidsen gaven aan dat het een zeer onderschat en gevaarlijk gebied is........
pi_142176945
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 17:24 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Klopt Pianista trail is net een wandelpad zoals je ze bijv.in Ede of Wageningen ziet.
Maar na het uitkijkpunt wordt het toch heel anders :7
De ondergrond is minder geëffend, het pad is smaller. Maar uit de foto's en video's die daar van bekend zijn hier kan je toch opmaken dat er duidelijk een pad loopt dat je bij daglicht niet snel bijster raakt. Te zien aan de grond en aan hekken, traptreden e.d.
pi_142177030
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 17:25 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Gidsen gaven aan dat het een zeer onderschat en gevaarlijk gebied is........
Kan je 'het' omschrijven?

Ik heb al eerder gezegd dat het verongelukken scenario en zeker bij die kabelbrug, in het belang is van de broodwinning van diezelfde gidsen. Terwijl het misdrijf scenario hun broodwinning kan schaden. Dat zij sturen/hinten naar het ongeval vind ik dus niet vreemd maar ook niet 100% betrouwbaar.
pi_142177354
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 17:33 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Kan je 'het' omschrijven?

Ik heb al eerder gezegd dat het verongelukken scenario en zeker bij die kabelbrug, in het belang is van de broodwinning van diezelfde gidsen. Terwijl het misdrijf scenario hun broodwinning kan schaden. Dat zij sturen/hinten naar het ongeval vind ik dus niet vreemd maar ook niet 100% betrouwbaar.
Het blijkt een zware route te zijn. Als je afwijkt kun je in grote problemen komen die de dood tot gevolg kunnen hebben.
pi_142177407
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 17:43 schreef Marzoen het volgende:
Het blijkt een zware route te zijn.
Welke route doel je exact op?
pi_142178608
tussen de 2e kabelbrug en 3e staan huisjes en daar wonen mensen
pi_142179230
quote:
Op vrijdag 11 juli 2014 17:07 schreef Perico het volgende:

:')
pi_142179268
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 18:32 schreef StaceySinger het volgende:
tussen de 2e kabelbrug en 3e staan huisjes en daar wonen mensen
Waar heb jij die info gevonden? Daar heb ik overheen gelezen..
pi_142179459
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 18:55 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Waar heb jij die info gevonden? Daar heb ik overheen gelezen..
staat op een engels forum _ Baru is een gids die het gebied goed kent

Lost means lost, We dont know if they were alive or not. For my understanding they had a mortal accident the 3th or 4th april.
Sometimes I walked this way and I never found another human, sometime one can find somebody, but not always.

I say for second time, if they could crossed the second bridge. they could get help, because after the bridge, there be some house with family inside, there they could get help. I was sleeping many times in this house and I never saw that this indian could make something ilegal or be murder, in this mountain the people are not so mental sick. People in this area are very supportive, I was helped for this indians.

Sometimes be a sick there or somebody was bitten by a Bushmaster, they bring the injured until Boquete with a Hammock, one need many men only for a sick. To bring 2 bigs girl until Culebra needs minimal 15 person, for my it is impossible and only a conspiracy theory.

http://www.websleuths.com(...)-1-April-2014/page46
pi_142180448
(.......)

[ Bericht 97% gewijzigd door M_Schtoppel op 12-07-2014 09:11:11 (Fuck it) ]
Gaap Goals rulezzz!
pi_142181141
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 18:54 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:')
_O-
pi_142181171
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 19:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
Zijn er mensen die naar die kerkdienst gaan? Ik ga niet, vind het een beetje odd om daar als totale vreemde naar toe te gaan. Bovendien ben ik bang dat het me teveel aangrijpt en dat staat helemaal weird. Neuh, lekkah thuis kaarsjes branden op verzoek van ouders.
Nee. Waarom zou ik dat doen? Ik ken die twee verder niet. Dan zou ik duizenden kerkdiensten per jaar bij moeten wonen...
pi_142181200
(......)

[ Bericht 94% gewijzigd door M_Schtoppel op 12-07-2014 09:11:38 (Laat maar!) ]
Gaap Goals rulezzz!
pi_142182786
interessante post

Pim
I hope the Iphone of Kris was left on during the hike. If I understand it well the gps tracker in the Iphone stores automatically gps data of the user. http://lifehacker.com/5854315/how-to...our-every-move
So if the NFI did get this info from the phone (or apple and Google who seems to store the data also) they can recover the route the girls went on the first of april and maybe the days after that. I think they have got this info, and they did draw some conclusions. Why are they not telling anyone about this?

How to Stop Your Smartphone from Constantly Tracking Your Location

http://lifehacker.com/585(...)king-your-every-move

http://www.websleuths.com(...)-1-April-2014/page47
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 juli 2014 @ 22:12:41 #88
163650 Greys
pi_142186680
quote:

[..]

Dat denk ik dus niet.
bij dat restaurant.
En niet alleen 1 boertje
Als die mensen echt alléén hun tips kwijt willen via Facebook en niet via de normale kanalen (politie) dan zijn ze niet serieus te nemen, wat mij betreft. Dan gaat het te veel om eigengeilerij en aandacht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 juli 2014 @ 22:28:41 #89
163650 Greys
pi_142187396
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 19:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
Zijn er mensen die naar die kerkdienst gaan? Ik ga niet, vind het een beetje odd om daar als totale vreemde naar toe te gaan. Bovendien ben ik bang dat het me teveel aangrijpt en dat staat helemaal weird. Neuh, lekkah thuis kaarsjes branden op verzoek van ouders.
Een béétje odd....?
Ik trek al beide wenkbrauwen op bij het feit dat je er überhaupt al over nadacht over het bijwonen van die kerkdienst, bang bent dat het je teveel aangrijpt etc. Eerder in dit topic vond je ook al dat de ontvangen donaties de familie min of meer verplichten tot updates. Zou je niet gewoon eens een dagje of wat afstand nemen van 'de zaak'? Ik vind dit soort aandacht altijd nogal buitenproportioneel en ietwat freaky. Komt een pietsie in de buurt van mensen die foto's gingen nemen in die sloot waar die broertjes gevonden waren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 11 juli 2014 @ 23:04:06 #90
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_142189009
Och, we zijn tenslotte uitgenodigd, dan is het ook weer niet zooo raar om te denken of je die uitnodiging aanneemt, zeker niet als je in de buurt woont.

quote:
Iedereen die de afgelopen maanden heeft meegeleefd met de nabestaanden is welkom in de kerk.
Ik vind het wel mooi dat ze het zo breed houden.
Zou niet iets voor mij zijn, maar dat ze tegemoet willen komen aan een mogelijke behoefte dat heeft wel wat.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 juli 2014 @ 23:18:14 #91
163650 Greys
pi_142189692
Maar de halve wereld leeft mee met de nabestaanden... toch?
Ze hebben vast niet de bedoeling er een soort Project X van te maken waar duizenden mensen op afkomen. Denk dat je dat 'iedereen die heeft meegeleefd met de nabestaanden' toch niet zo héél ruim moet zien en dat ze er geen wannabe-Sherlocks mee bedoelen die vinden dat ze verplicht zijn te updaten omdat ze donaties hebben ontvangen. Maar dat is mijn persoonlijke opvatting ook alleen maar :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_142190245
Ik steek wel een kaarsje ( hele bos naar de tering :') ) aan als ik daar in september ook ben en op diezelfde plekken kom.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 01:10:00 #93
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_142194659
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 23:29 schreef kurk_droog het volgende:
Ik steek wel een kaarsje ( hele bos naar de tering :') ) aan als ik daar in september ook ben en op diezelfde plekken kom.
Ga je daar heen om zelf onderzoek te doen naar deze zaak of staat het er los van?
pi_142194737
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:10 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ga je daar heen om zelf onderzoek te doen naar deze zaak of staat het er los van?
Staat er los van. Ik had al plannen om richting dat gebied te gaan en na die vermissing twijfelde ik wel om erheen te gaan maar als ik Panama ga bezoeken ga ik nu er gewoon heen voor de jungle en dergelijke ( afhankelijk hoe ik financieel zit en wat het ticket kost ).

Het lijkt mij wel raar om daar dan ook te lopen maar goed..
  zaterdag 12 juli 2014 @ 03:21:27 #95
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_142197399
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 23:18 schreef Greys het volgende:
Maar de halve wereld leeft mee met de nabestaanden... toch?
Ze hebben vast niet de bedoeling er een soort Project X van te maken waar duizenden mensen op afkomen. Denk dat je dat 'iedereen die heeft meegeleefd met de nabestaanden' toch niet zo héél ruim moet zien en dat ze er geen wannabe-Sherlocks mee bedoelen die vinden dat ze verplicht zijn te updaten omdat ze donaties hebben ontvangen. Maar dat is mijn persoonlijke opvatting ook alleen maar :)
ze zijn vrij duidelijk, 900 mensen passen in de kerk... Dus letterlijk iedereen zal niet passen, maar dat hebben meegeleefd kun je best ruim zien. Zonder die verplichting dan, ze organiseren dit zo omdat ze dat willen?
  zaterdag 12 juli 2014 @ 03:37:25 #96
430880 mig72
De Professional
pi_142197532
Zelfs onze Tim Krul had zich ermee bemoeid:

Tim Krul @TimKrul 16 Jun
Help find these girls.. findlisannekris.com
pic.twitter.com/t93YxFBxwL >:)
pi_142197618
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 03:37 schreef mig72 het volgende:
Zelfs onze Tim Krul had zich ermee bemoeid:

Tim Krul @TimKrul 16 Jun
Help find these girls.. findlisannekris.com
pic.twitter.com/t93YxFBxwL >:)
Sneijder ook hoor. En ik meen nog meer voetballers. Ze droegen zo'n armband toch.
pi_142198184
Beiden door een slang gebeten is helemaal niet zo onlogisch, helemaal niet 's nachts. Die slangen leven bij de rivier; stel Kris in haar lycra blijft met haar voet en onderbeen vastzitten in een gat/tussen wortels. Ze wordt gebeten of Lisanne in haar korte broekie die op haar hulpgeroep afkomt (en de rugzak laat staan) overkomt iets soortgelijks en wordt ook gebeten.

Het stikt van de slangen en gaten in het donker zie je geen reedt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142198264
Vreselijk voor de familie van de meiden allemaal. Maargoed dit maakt wel weer eens duidelijk dat Zuid Amerika en het zuiden van midden Amerika ook gewoon 3e wereld landen zijn. Geweldige omgeving die verkracht word door "mensen" die geen flauw idee hebben waar ze mee bezig zijn. Criminaliteit, drugsproductie, mensenhandel, prostitutie en geweld zijn ze daar wel aanvoerder van. Ik vrees daarom nog altijd voor een misdaad.
pi_142199242
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 06:02 schreef El_Matador het volgende:
Beiden door een slang gebeten is helemaal niet zo onlogisch, helemaal niet 's nachts. Die slangen leven bij de rivier; stel Kris in haar lycra blijft met haar voet en onderbeen vastzitten in een gat/tussen wortels. Ze wordt gebeten of Lisanne in haar korte broekie die op haar hulpgeroep afkomt (en de rugzak laat staan) overkomt iets soortgelijks en wordt ook gebeten.

Het stikt van de slangen en gaten in het donker zie je geen reedt.
Je bent weer vd misdaadlijn af?
Even a broken clock is right twice a day.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')