Je krijgt toch betaald 😊, dan is het in ieder geval niet voor Jan met de korte achternaam. Ik kan er nooit zo mee zitten. Liever voor niks naar een of ander gat, dan dat ik een maand niet gebeld word.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:17 schreef wtr12 het volgende:
Wat een downies bij de planning. Ik werd vanochtend gebeld voor twee ritten en 1 daarvan was van Almere naar Wormer. Kom ik in Almere aan: 'Ja de auto is een uur geleden al meegenomen door uw collega...' Bleek dus dat er een foutje gemaakt was bij de planning, dus ik was pislink en heb ze laten weten dat ik niet voor 'jan met de korte achternaam' ergens naar toe kom.
Neem ontslag dan. Je krijgt toch gewoon je geld, gebeurde mij zo vaak afgelopen weken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:17 schreef wtr12 het volgende:
Wat een downies bij de planning. Ik werd vanochtend gebeld voor twee ritten en 1 daarvan was van Almere naar Wormer. Kom ik in Almere aan: 'Ja de auto is een uur geleden al meegenomen door uw collega...' Bleek dus dat er een foutje gemaakt was bij de planning, dus ik was pislink en heb ze laten weten dat ik niet voor 'jan met de korte achternaam' ergens naar toe kom.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:17 schreef wtr12 het volgende:
Welke LM was dat?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:03 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb echt talent.
CP bij de LM uit Groningen legde dat formulier voor m'n neus, of ik even een fotokopie wilde maken. Dus ik merkte op dat we normaal altijd een kopie kregen.
Zij: Ja maar dat doen we nu niet meer.
Ik: Hoezo dat dan?
Zij: Als je het er niet mee eens bent bel ik AR wel dat we je niet meer willen.
Okee rustig aan chill relax
Ik denk NL aan de Trondheimweg. Laatst keek ze mij ook al raar aan toen ik om een kopie vroeg.quote:
Foutje is menselijk enzo.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:31 schreef wtr12 het volgende:
Ik werk liever niet, dan dat ik ergens kom en dat ik dan weer naar huis mag, omdat ze niet kunnen communiceren. En trouwens voor je zelf opkomen is niks ergs aan hoor
Doen ze daar sinds een tijdje niet meer, eerst zeiden ze dat nog maar nu niet meer. Aardige mensen ook altijd daar, vanochtend nog een auto opgehaaldquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:09 schreef wtr12 het volgende:
[..]
Ik denk NL aan de Trondheimweg. Laatst keek ze mij ook al raar aan toen ik om een kopie vroeg.
Hoe is dit precies voor jezelf opkomen dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:31 schreef wtr12 het volgende:
Ik werk liever niet, dan dat ik ergens kom en dat ik dan weer naar huis mag, omdat ze niet kunnen communiceren. En trouwens voor je zelf opkomen is niks ergs aan hoor
Als jij dat aardig vindt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Doen ze daar sinds een tijdje niet meer, eerst zeiden ze dat nog maar nu niet meer. Aardige mensen ook altijd daar, vanochtend nog een auto opgehaald
EW bij NL?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:44 schreef Solidberg het volgende:
Ik was 2-3 week terug ook nog daar bij NL, kreeg mijn formulier wel weer gewoon mee.
Daar zullen ze van leren zeg!quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:17 schreef wtr12 het volgende:
Jup, ook wel eens geweest. Hier alleen volgende week maandag werkquote:
Wat moet ik dan aardig vinden, dat ze me een voetmassage geven en een lunch voorschotelen?quote:
Bij AR wordt het eerste halfuur van je reistijd niet uitbetaald, omdat je normaal gesproken dat ook niet krijgt betaald van je werkgever ofzoquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:46 schreef examens14vwo het volgende:
Hoe zit dat met het eerste half uur niet uitbetalen? Klopt dat?
Maar op de fiets naar huis krijg je nog wel doorbetaald. Vind het altijd wel een chill idee dat het geld nog binnenkomt als je rustig naar huis peddeltquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Bij AR wordt het eerste halfuur van je reistijd niet uitbetaald, omdat je normaal gesproken dat ook niet krijgt betaald van je werkgever ofzo
Nee hoor, want:quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:20 schreef Fiorano het volgende:
Maareh je moet toch zelf je tijden invullen? Dat wordt nooit gecontroleerd, als je dat een beetje creatief doet met je OV tijden dan krijg je dat half uurtje wel weer terug.
Ik heb twee jaar sterrenkunde gestudeerd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:26 schreef Amoeba het volgende:
Ik wist niet dat Psychologie een technische studie was Sarasi.
Vooral ook een datastream via 3G/4G verzenden. Maw die data mag je declareren, zou AR ook veel geld kunnen gaan kosten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:26 schreef Panthera. het volgende:
Dat is echt kansloos
Mijn batterij zou dat nooit trekken een dag lang.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:17 schreef wtr12 het volgende:
Zou dit alleen gelden voor de studenten of ook de seniors?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee hoor, want:
Allereerst gaat het om de Autoreset App. Deze app houdt een Track en Trace functie in. Concreet betekent dit het volgende:
1. Autoreset kan chauffeurs TIJDENS het werk volgen. Hiermee kunnen we zodra we een spoedrit hebben opvragen waar een aantal chauffeurs zich bevindt om zo te zien wie het meest geschikt is voor de rit (bijv. dichtstbij het ophaaladres)
2. Zodra een chauffeur zijn App aanzet stuurt het Autoresetsysteem alle coördinaten waar de chauffeur komt (huis coördinaten, ophaaladres, afleveradres, etc) en maakt de app een directe koppeling met de urenregistratie waardoor de tijden van vertrek van huis, ophalen en afleveren direct geregistreerd worden.
Deze eerste versie van Autoreset App is inmiddels en af en wordt deze week door ons team op kantoor getest. Eind van de week/begin volgende week verwachten we de App door jullie te kunnen laten testen.
Uiteraard zijn er nog veel meer functionaliteiten voor de Autoreset App te bedenken. Inmiddels liggen er schetsen op de tekentafel voor de volgende Versie van de Autoreset App, met hierin o.a. ETA, Smartphone Auto inspectie (ivm schades) en een koppeling met OV.
Daar gaan de fraudepraktijken.
Ik weet niet eens of ze het gaan verplichten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:45 schreef wtr12 het volgende:
[..]
Zou dit alleen gelden voor de studenten of ook de seniors?
Dat is wel scheisse voor de AR'ers onder ons, al verwacht ik wel dat het de eerste 2 jaar vol met bugs zit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee hoor, want:
Allereerst gaat het om de Autoreset App. Deze app houdt een Track en Trace functie in. Concreet betekent dit het volgende:
1. Autoreset kan chauffeurs TIJDENS het werk volgen. Hiermee kunnen we zodra we een spoedrit hebben opvragen waar een aantal chauffeurs zich bevindt om zo te zien wie het meest geschikt is voor de rit (bijv. dichtstbij het ophaaladres)
2. Zodra een chauffeur zijn App aanzet stuurt het Autoresetsysteem alle coördinaten waar de chauffeur komt (huis coördinaten, ophaaladres, afleveradres, etc) en maakt de app een directe koppeling met de urenregistratie waardoor de tijden van vertrek van huis, ophalen en afleveren direct geregistreerd worden.
Deze eerste versie van Autoreset App is inmiddels en af en wordt deze week door ons team op kantoor getest. Eind van de week/begin volgende week verwachten we de App door jullie te kunnen laten testen.
Uiteraard zijn er nog veel meer functionaliteiten voor de Autoreset App te bedenken. Inmiddels liggen er schetsen op de tekentafel voor de volgende Versie van de Autoreset App, met hierin o.a. ETA, Smartphone Auto inspectie (ivm schades) en een koppeling met OV.
Daar gaan de fraudepraktijken.
Ja sorry, wegwerkzaamheden bij Utrecht. Moest omrijden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:15 schreef Pizzabodem het volgende:
Wanneer komt die app? Er is een testgroep ofzo? Paar maanden geen ritjes gedaan voor AR, dus ben er een beetje uit. Hopelijk volgende week weer eens.
Fake gps en die app lijkt me een mooie combinatie. Planning die in paniek opbelt waarom je onderweg bent naar Spanje ofzo
Bij de vrienden aan de Wismar? Hoe laat moet je er morgen zijn? Ik mag daar morgenochtend ook weer een auto ophalen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:29 schreef S-RS het volgende:
Zo tentamen gezeur voorbij. Nu even een paar weken flink knallen voor EW.
Morgen een wisselrit Groningen - Den Haag - Groningen.
Lekker chill en geen OV dus. Voor de uurtjes niet heel veel, maar dat komt precies goed uit. Kan ik mooi optijd naar m'n ouders om de auto op te halen voor een weekendje weg
Klant is in deze volgens mij altijd waar je de auto ophaalt. Tenminste, wanneer ik een auto bij een privé-adres moet ophalen, moet ik ook standaard minimaal 2 formulieren uitprinten, waaronder dus één voor de klant. Reden daarvoor is dat 'klanten' (privé adressen dus) heel misschien wel geen printer met kopieerfunctie hebben, en dus geen kopie kunnen maken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:47 schreef CruisinDen het volgende:
Vraagje mannen..
Morgen dus een opdracht van een LM een auto ophalen bij 'gewoon een bedrijf' en die afleveren bij een 'autoveiling'-bedrijf.
2 formulieren moet ik printen waarvan 1 voor de klant. Maaaar, wie is in dit geval de klant?
Klinkt ongetwijfeld heel dom en ingewikkeld omdat ik geen namen mag noemen maar hoop dat jullie 't een beetje snappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:55 schreef Solidberg het volgende:
Print er dan maar 3, of vraag of ze een kopie ervan willen maken. Maar de klant lijkt me waar je de auto ophaalt, aangezien de auto wel verkocht zal worden bij die veiling.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:57 schreef trolley het volgende:
[..]
Klant is in deze volgens mij altijd waar je de auto ophaalt. Tenminste, wanneer ik een auto bij een privé-adres moet ophalen, moet ik ook standaard minimaal 2 formulieren uitprinten, waaronder dus één voor de klant. Reden daarvoor is dat 'klanten' (privé adressen dus) heel misschien wel geen printer met kopieerfunctie hebben, en dus geen kopie kunnen maken.Oké thanks, ik print wel een derde voor de zekerheid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja misschien heeft niet iedereen een printer. Wel grappig dat er toch soms in de ritinfo staat van 'JE MOET HET CONTRACT FAXEN BIJ DE KLANT!!!'
Hoeveel mensen hebben/gebruiken nu nog een fax?Laat staan op een privéadres.
Clubvoetbal is het echte voetbal. Nationaal elftal is gewoon carnaval.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:02 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat jullie dat weer kunnen opbrengen. Ik heb me stierlijk zitten vervelen vanavond, moet er niet aan denken om dan weer een heel seizoen zo'n club te volgen
Dit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:16 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Clubvoetbal is het echte voetbal. Nationaal elftal is gewoon carnaval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |