Hahah nee, ik ben juist bang voor kleine auto'squote:Op woensdag 9 juli 2014 17:52 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Hoe gingen je eerste ritjes? Jij was toch degene die grotere auto's nog niet gewend is?
Ik ben ook wel benieuwd naar de gesloopte Audi, hoe is dat verhaal in deze wereld gekomen?
17 juli: Aberdeen - Groningenquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu maar op naar 18 juli, veel belangrijker
Vlaar en de Vrijquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:02 schreef johnson555 het volgende:
Ron vlaarprima wedstrijd drama penalty nemer
Dat jullie dat weer kunnen opbrengen. Ik heb me stierlijk zitten vervelen vanavond, moet er niet aan denken om dan weer een heel seizoen zo'n club te volgenquote:
Ik had maandag een sprinter met dezelfde motor en automaat, rijdt heerlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit de Sprinters met automaat van de post gereden, anders zou je dit geen upgraden noemen
Naar de Veluwezoom?quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:39 schreef jurgenov het volgende:
Net gebeld voor een eerste ritje Houten-Almere en Almere-Almere, weet nog niet welke auto's. :p
Ik moet een Seat Leon ST ophalen aan de Versterkerstraat 4b in Almere? Breng jij die toevallig?quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:29 schreef jurgenov het volgende:
Veluwse kant (tweede rit). De eerste rit overigens in een Seat Leon ST.
Klopt. Maar neemt niet weg dat we tot penalty's gekomen zijn door Vlaar.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:02 schreef johnson555 het volgende:
Ron vlaarprima wedstrijd drama penalty nemer
Nope :pquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:56 schreef wtr12 het volgende:
[..]
Ik moet een Seat Leon ST ophalen aan de Versterkerstraat 4b in Almere? Breng jij die toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |