17 juli: Aberdeen - Groningenquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu maar op naar 18 juli, veel belangrijker
Vlaar en de Vrijquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:02 schreef johnson555 het volgende:
Ron vlaarprima wedstrijd drama penalty nemer
Dat jullie dat weer kunnen opbrengen. Ik heb me stierlijk zitten vervelen vanavond, moet er niet aan denken om dan weer een heel seizoen zo'n club te volgenquote:
Ik had maandag een sprinter met dezelfde motor en automaat, rijdt heerlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit de Sprinters met automaat van de post gereden, anders zou je dit geen upgraden noemen
Naar de Veluwezoom?quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:39 schreef jurgenov het volgende:
Net gebeld voor een eerste ritje Houten-Almere en Almere-Almere, weet nog niet welke auto's. :p
Ik moet een Seat Leon ST ophalen aan de Versterkerstraat 4b in Almere? Breng jij die toevallig?quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:29 schreef jurgenov het volgende:
Veluwse kant (tweede rit). De eerste rit overigens in een Seat Leon ST.
Klopt. Maar neemt niet weg dat we tot penalty's gekomen zijn door Vlaar.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:02 schreef johnson555 het volgende:
Ron vlaarprima wedstrijd drama penalty nemer
Nope :pquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:56 schreef wtr12 het volgende:
[..]
Ik moet een Seat Leon ST ophalen aan de Versterkerstraat 4b in Almere? Breng jij die toevallig?
Je krijgt toch betaald 😊, dan is het in ieder geval niet voor Jan met de korte achternaam. Ik kan er nooit zo mee zitten. Liever voor niks naar een of ander gat, dan dat ik een maand niet gebeld word.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:17 schreef wtr12 het volgende:
Wat een downies bij de planning. Ik werd vanochtend gebeld voor twee ritten en 1 daarvan was van Almere naar Wormer. Kom ik in Almere aan: 'Ja de auto is een uur geleden al meegenomen door uw collega...' Bleek dus dat er een foutje gemaakt was bij de planning, dus ik was pislink en heb ze laten weten dat ik niet voor 'jan met de korte achternaam' ergens naar toe kom.
Neem ontslag dan. Je krijgt toch gewoon je geld, gebeurde mij zo vaak afgelopen weken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:17 schreef wtr12 het volgende:
Wat een downies bij de planning. Ik werd vanochtend gebeld voor twee ritten en 1 daarvan was van Almere naar Wormer. Kom ik in Almere aan: 'Ja de auto is een uur geleden al meegenomen door uw collega...' Bleek dus dat er een foutje gemaakt was bij de planning, dus ik was pislink en heb ze laten weten dat ik niet voor 'jan met de korte achternaam' ergens naar toe kom.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:17 schreef wtr12 het volgende:
Welke LM was dat?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:03 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb echt talent.
CP bij de LM uit Groningen legde dat formulier voor m'n neus, of ik even een fotokopie wilde maken. Dus ik merkte op dat we normaal altijd een kopie kregen.
Zij: Ja maar dat doen we nu niet meer.
Ik: Hoezo dat dan?
Zij: Als je het er niet mee eens bent bel ik AR wel dat we je niet meer willen.
Okee rustig aan chill relax
Ik denk NL aan de Trondheimweg. Laatst keek ze mij ook al raar aan toen ik om een kopie vroeg.quote:
Foutje is menselijk enzo.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:31 schreef wtr12 het volgende:
Ik werk liever niet, dan dat ik ergens kom en dat ik dan weer naar huis mag, omdat ze niet kunnen communiceren. En trouwens voor je zelf opkomen is niks ergs aan hoor
Doen ze daar sinds een tijdje niet meer, eerst zeiden ze dat nog maar nu niet meer. Aardige mensen ook altijd daar, vanochtend nog een auto opgehaaldquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:09 schreef wtr12 het volgende:
[..]
Ik denk NL aan de Trondheimweg. Laatst keek ze mij ook al raar aan toen ik om een kopie vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |