Seinfield is ook een jankneus.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:51 schreef Blik het volgende:
Toch mooi dat zo'n Vanmarcke en Boom dit fantastisch vinden en op Twitter zeggen dat het een fantastische rit wordt. Zo anders als zo'n Sunfield
Ook boos dat die stroken eruit zijn en zat net ook al af te geven op het feit dat ze wel gerust 6 cols in een etappe rammen voor klassieke renners en sprinters.quote:
Beide even nutteloosquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:52 schreef Altron het volgende:
Moet nog één renner in m'n tourpoule opstellen vandaag :
R. Costa of J. Rojas ?
Hij komt uit Sassem. Dat is Mani County. We geven Mani gewoon de schuld voor het bestaan van Thijs.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Sunfield zouden ze in een kerker moeten gooien. Gewoon opdoeken die gozer, alsof hij nooit bestaan heeft.
Geen van beiden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:52 schreef Altron het volgende:
R. Costa of J. Rojas ?
Je bent te laat, etappe is al begonnen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:52 schreef Altron het volgende:
R. Costa of J. Rojas ?
14-18 keerquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:53 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hoe vaak gaan we vandaag WAAR IS MOLLEMA? horen?
Koud is het daar volgens mij niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:54 schreef Maver24 het volgende:
Zal me ook niks verbazen dat er de komende dagen mensen ziek gaan worden door het weer.
Goed plan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij komt uit Sassem. Dat is Mani County. We geven Mani gewoon de schuld voor het bestaan van Thijs.
En wie moeten we de schuld geven voor jouw bestaan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij komt uit Sassem. Dat is Mani County. We geven Mani gewoon de schuld voor het bestaan van Thijs.
godquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En wie moeten we de schuld geven voor jouw bestaan?
Dirk Kuyt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En wie moeten we de schuld geven voor jouw bestaan?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:55 schreef moneyball het volgende:
Vreselijke demagoog die Zonneveld. Verbaasd me niks dat hij er als renner niks van heeft gebakt met zo'n schijtinstelling. Gevaar en afzien hoort bij het fietsen.
Costa stond er al in idd , thanks voor je reactive.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je bent te laat, etappe is al begonnen.
Als het om de een of andere wazige reden toch nog mag zou ik gokken op Costa, ik verwacht ze allebei niet voorin maar een klassementsrenner zal daar iig nog zijn best voor doen. Rojas gaat gewoon rustig aan doen en wachten op etappes die hem meer liggen (om daar vervolgens weer keurig 7e te worden).
Dan zou ik voor Costa gaan. Heel misschien blijft ie bij om zijn klassement.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:55 schreef Altron het volgende:
[..]
[..]
Haha idd , daarom kon ik ook geen keuze maken...
Kittel gewonnen...quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom hebben de Duitsers veel moraal van gisteren?
Jezus dit wist ik helemaal niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
14 graden en regen, met ook nog wat windquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Koud is het daar volgens mij niet.
Inderdaad, sympathieke jongen die Lars Boom maar haal alsjeblieft zijn hoofd daar weg.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom naar een interview gaan op zo'n moment in de etappe, teeeeering.
Mee eens. Als het uit elkaar geranseld is, dan is het amper gevaarlijk. Evt. fouten komen dan door slechte coureurs en dom sturen op de kasseien... Wordt allemaal ernstig overdreven ja, ze hadden het juist nog zwaarder moeten maken voor wat schifting, dan was in de finale het gevaar veel minder...quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:58 schreef Ericr het volgende:
The finish is at the finish!
Nu al een kutetappe, laffe hondengedoe. Het magische weghalen, laat ze voortaan maar weer over 6 baans wegen hun weg vervolgen met een sprint ingeleid door 6 km rotondes en smalle wegen. Alsof dat gekloot iedere zo veilig is.
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 09-07-2014 om 13:58:08Here we go. We zijn onderweg voor Jackass op twee wielen. reageer retweet
Sommige users hier vinden deze post niet leukquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:58 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 09-07-2014 om 13:58:08Here we go. We zijn onderweg voor Jackass op twee wielen. reageer retweet
Stop nou eens met het plaatsen van tweets van die shemale.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:58 schreef sonnyspek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |