Er ligt in de bochten gruwelijk veel zand. En dat is nu dus modder. En dan is behendig wel degelijk van groot belang.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre techniek en ervaring belangrijk zijn wanneer het gaat over zo'n korte afstand gaat met niet zo heel veel kasseistroken. Ik denk dat kasseien pas moeilijk worden als je leeg bent en begint te sukkelen, maar zouden de meesten in deze omstandigheden er niet in slagen om die paar stroken puur op kracht over te denderen? Dat tijdsverlies alleen maar te wijten zal zijn aan pech of onoplettendheid...
Dat toontje ook altijd, hoe zich opwerpt als het geweten van het peloton terwijl hij zelf niet verder is gekomen dan rondjes om de kerk in de mongolenwaaier. Eng eng eng.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan krijgen we die lul ook nog een week bij de avondetappe. Ik zou bijna pleiten om Wagenbert daar de hele Tour te laten zitten.
Hij heeft ook nog de Ronde van Japan gereden hoor! Toen zat hij samen met Froome ergens in een bunker omdat het erg slecht weer was!quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat toontje ook altijd, hoe zich opwerpt als het geweten van het peloton terwijl hij zelf niet verder is gekomen dan rondjes om de kerk in de mongolenwaaier. Eng eng eng.
Was het dit weer maar eens tijdens P-R.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stomphorst die mij gaat vertellen dat het weer a la Parijs-Roubaix is.
Het heeft sinds 2002 al niet meer geregend tijdens die klassieker.
Stomphorst
Was het in die bunker wel veilig? Je weet maar nooit met al die kamikazes in Japan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog de Ronde van Japan gereden hoor! Toen zat hij samen met Froome ergens in een bunker omdat het erg slecht weer was!
1999 2e in Koewacht (a) (Wim Hendriks Trofee) , Koewacht (Zeeland), Nederlandquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog de Ronde van Japan gereden hoor! Toen zat hij samen met Froome ergens in een bunker omdat het erg slecht weer was!
Dat is al bij alles onder 25Cquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:41 schreef Wombcat het volgende:
Froome was aan het bibberen volgens Planckaert
Hé, daar stond ik ook aan de start (of het jaar erna), maar ik kwam niet zoverquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:43 schreef Halcon het volgende:
2001 2e in Koewacht (a) (Wim Hendriks Trofee) , Koewacht (Zeeland), Nederland
Jij bent echt een supporter in hart en nierenquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik sta ongeveer waar de rennrrs al 25km hebben afgelegd .het regent hier
Had Thijs je op de kant gezet?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hé, daar stond ik ook aan de start (of het jaar erna), maar ik kwam niet zover
Succes daar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die gaat vandaag zo ongeveer als laatste binnenkomen.quote:
Ga je ook nog naar een kasseistrook?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laat Knut het maar niet horenquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Was het in die bunker wel veilig? Je weet maar nooit met al die kamikazes in Japan.
Seinfield is ook een jankneus.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:51 schreef Blik het volgende:
Toch mooi dat zo'n Vanmarcke en Boom dit fantastisch vinden en op Twitter zeggen dat het een fantastische rit wordt. Zo anders als zo'n Sunfield
Ook boos dat die stroken eruit zijn en zat net ook al af te geven op het feit dat ze wel gerust 6 cols in een etappe rammen voor klassieke renners en sprinters.quote:
Beide even nutteloosquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:52 schreef Altron het volgende:
Moet nog één renner in m'n tourpoule opstellen vandaag :
R. Costa of J. Rojas ?
Hij komt uit Sassem. Dat is Mani County. We geven Mani gewoon de schuld voor het bestaan van Thijs.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Sunfield zouden ze in een kerker moeten gooien. Gewoon opdoeken die gozer, alsof hij nooit bestaan heeft.
Geen van beiden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:52 schreef Altron het volgende:
R. Costa of J. Rojas ?
Je bent te laat, etappe is al begonnen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:52 schreef Altron het volgende:
R. Costa of J. Rojas ?
14-18 keerquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:53 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hoe vaak gaan we vandaag WAAR IS MOLLEMA? horen?
Koud is het daar volgens mij niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:54 schreef Maver24 het volgende:
Zal me ook niks verbazen dat er de komende dagen mensen ziek gaan worden door het weer.
Goed plan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij komt uit Sassem. Dat is Mani County. We geven Mani gewoon de schuld voor het bestaan van Thijs.
En wie moeten we de schuld geven voor jouw bestaan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij komt uit Sassem. Dat is Mani County. We geven Mani gewoon de schuld voor het bestaan van Thijs.
godquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En wie moeten we de schuld geven voor jouw bestaan?
Dirk Kuyt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En wie moeten we de schuld geven voor jouw bestaan?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:55 schreef moneyball het volgende:
Vreselijke demagoog die Zonneveld. Verbaasd me niks dat hij er als renner niks van heeft gebakt met zo'n schijtinstelling. Gevaar en afzien hoort bij het fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |