Costa stond er al in idd , thanks voor je reactive.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je bent te laat, etappe is al begonnen.
Als het om de een of andere wazige reden toch nog mag zou ik gokken op Costa, ik verwacht ze allebei niet voorin maar een klassementsrenner zal daar iig nog zijn best voor doen. Rojas gaat gewoon rustig aan doen en wachten op etappes die hem meer liggen (om daar vervolgens weer keurig 7e te worden).
Dan zou ik voor Costa gaan. Heel misschien blijft ie bij om zijn klassement.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:55 schreef Altron het volgende:
[..]
[..]
Haha idd , daarom kon ik ook geen keuze maken...
Kittel gewonnen...quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom hebben de Duitsers veel moraal van gisteren?
Jezus dit wist ik helemaal niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij komt uit Sassem. Dat is Mani County. We geven Mani gewoon de schuld voor het bestaan van Thijs.
14 graden en regen, met ook nog wat windquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Koud is het daar volgens mij niet.
Inderdaad, sympathieke jongen die Lars Boom maar haal alsjeblieft zijn hoofd daar weg.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom naar een interview gaan op zo'n moment in de etappe, teeeeering.
Mee eens. Als het uit elkaar geranseld is, dan is het amper gevaarlijk. Evt. fouten komen dan door slechte coureurs en dom sturen op de kasseien... Wordt allemaal ernstig overdreven ja, ze hadden het juist nog zwaarder moeten maken voor wat schifting, dan was in de finale het gevaar veel minder...quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:58 schreef Ericr het volgende:
The finish is at the finish!
Nu al een kutetappe, laffe hondengedoe. Het magische weghalen, laat ze voortaan maar weer over 6 baans wegen hun weg vervolgen met een sprint ingeleid door 6 km rotondes en smalle wegen. Alsof dat gekloot iedere zo veilig is.
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 09-07-2014 om 13:58:08Here we go. We zijn onderweg voor Jackass op twee wielen. reageer retweet
Sommige users hier vinden deze post niet leukquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:58 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 09-07-2014 om 13:58:08Here we go. We zijn onderweg voor Jackass op twee wielen. reageer retweet
Stop nou eens met het plaatsen van tweets van die shemale.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:58 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stop nou eens met het plaatsen van tweets van die shemale.
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 16:47:04Lieve renners in het peloton, zouden jullie die ene vluchter aub zsm willen terughalen. Bedankt, alle niet-Franse tv-kijkers. reageer retweet
Ik ben er nu achter dat ik regelmatig langs het huis van Thijs rij, en van Jojanneke natuurlijk. Zal ik zijn huis met eieren bekogelen?quote:
Vaseline staat op het tafel!quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:00 schreef DeeBee het volgende:
Denk dat ze echt geen groepje gaan laten rijden, 'maar' 150 kilometer, iedereen wil dit winnen, kans op waaiers, hele etappe oorlog.
Het is de #glazenbolcupquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sunfield gaat nog een negatieve tweet plaatsen bij de eerste valpartij op een strook. #glazenbolbokaal
Doenquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben er nu achter dat ik regelmatig langs het huis van Thijs rij, en van Jojanneke natuurlijk. Zal ik zijn huis met eieren bekogelen?
Gewoon wachten tot 'ie boos naar buiten komt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben er nu achter dat ik regelmatig langs het huis van Thijs rij, en van Jojanneke natuurlijk. Zal ik zijn huis met eieren bekogelen?
Eieren? Met kasseien toch?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die blijft gewoon binnen. Het is onverantwoord om naar buiten te gaan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot 'ie boos naar buiten komt.
Precies mijn gedachtequote:Op woensdag 9 juli 2014 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die blijft gewoon binnen. Het is onverantwoord om naar buiten te gaan.
Schijt aub in hun brievenbusquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mooie plek ja, ondanks dat het voor zo'n verschrikkelijk iets is natuurlijk.quote:
Leg een stuk kasseistrook voor zijn huis aan zodat die nooit meer naar buiten kan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet te bevatten ook hoe groot dat is. Echt bizar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Mooie plek ja, ondanks dat het voor zo'n verschrikkelijk iets is natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |