twitter:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stop nou eens met het plaatsen van tweets van die shemale.
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 16:47:04Lieve renners in het peloton, zouden jullie die ene vluchter aub zsm willen terughalen. Bedankt, alle niet-Franse tv-kijkers. reageer retweet
Ik ben er nu achter dat ik regelmatig langs het huis van Thijs rij, en van Jojanneke natuurlijk. Zal ik zijn huis met eieren bekogelen?quote:
Vaseline staat op het tafel!quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:00 schreef DeeBee het volgende:
Denk dat ze echt geen groepje gaan laten rijden, 'maar' 150 kilometer, iedereen wil dit winnen, kans op waaiers, hele etappe oorlog.
Het is de #glazenbolcupquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sunfield gaat nog een negatieve tweet plaatsen bij de eerste valpartij op een strook. #glazenbolbokaal
Doenquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben er nu achter dat ik regelmatig langs het huis van Thijs rij, en van Jojanneke natuurlijk. Zal ik zijn huis met eieren bekogelen?
Gewoon wachten tot 'ie boos naar buiten komt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben er nu achter dat ik regelmatig langs het huis van Thijs rij, en van Jojanneke natuurlijk. Zal ik zijn huis met eieren bekogelen?
Eieren? Met kasseien toch?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die blijft gewoon binnen. Het is onverantwoord om naar buiten te gaan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot 'ie boos naar buiten komt.
Precies mijn gedachtequote:Op woensdag 9 juli 2014 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die blijft gewoon binnen. Het is onverantwoord om naar buiten te gaan.
Schijt aub in hun brievenbusquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |