]ik hoor het ook altijd maar heb werkelijk geen idee wat dat vandaan komtquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:25 schreef HeatWave het volgende: [..] Maastricht zou juist zo geweldig moeten zijn hoor ik altijd
.
het zou juist zo gezellig en druk moeten zijn, terrassen en kroegen, gemoedelijkheid, bourgondisch etc...quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
]ik hoor het ook altijd maar heb werkelijk geen idee wat dat vandaan komtvoor ooit n weekend naartoe te gaan als je er nog nooit bent geweest, is het wel aardig maar voor de rest
Apart, nou ja weer een zuidelijke mythe doorbrokenquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Kouwe kak vooral op die terrassen, tis mijn volk niet
Zal het dus ook wel zijn voor een dagje ofzo.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:55 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind Maastricht best een gezellige stad
dat zeg ik, zelfs nog wel voor een weekendje als je er nog nooit geweest bent maar verder mehquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal het dus ook wel zijn voor een dagje ofzo.
Oh well, ooit kom je in een fatsoenlijke stad te wonenquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zeg ik, zelfs nog wel voor een weekendje als je er nog nooit geweest bent maar verder meh
ik betwijfel tquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh well, ooit kom je in een fatsoenlijke stad te wonen.
Nee hoor.quote:
Sorryquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:19 schreef CherryLips het volgende:
en die klapjosti staat weer op m'n plekHeb een briefje onder de ruit gedaan, zie mij dapper zijn
Briefje is nu door de regen vast onleesbaar maar goed.
This is getting really old, really fastquote:
Heb je nog steeds zn banden niet leeg laten lopen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:19 schreef CherryLips het volgende:
en die klapjosti staat weer op m'n plekHeb een briefje onder de ruit gedaan, zie mij dapper zijn
Briefje is nu door de regen vast onleesbaar maar goed.
Dan komt ie nooit van die plek.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je nog steeds zn banden niet leeg laten lopen?
You don't say?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
This is getting really old, really fast.
Op deze manier leert ie het ook nooit hoor. Gewoon hard aanpakken. Sleutel er langs. Ruitenwissers afbreken. Dat soort dingen.quote:
Barack!? There's oil found on Malta, go bring them their freedom!quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You don't say?![]()
Waarschuwing voor hoosbuien met onweer
Zijn er meeuwen in de buurt van CL? Dan de auto bedekken onder broodkruimels. Doet wonderen voor de lak.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Op deze manier leert ie het ook nooit hoor. Gewoon hard aanpakken. Sleutel er langs. Ruitenwissers afbreken. Dat soort dingen.
Geen meeuwen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zijn er meeuwen in de buurt van CL? Dan de auto bedekken onder broodkruimels. Doet wonderen voor de lak.
Unfortunately, peanutbutter: No oil in the Ħaġar Qim well.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Barack!? There's oil found on Malta, go bring them their freedom!
Is dat IJslands ofzo?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Unfortunately, peanutbutter: No oil in the Ħaġar Qim well.
Ook goedquote:
Nee, dat zouden er wel 7416514687177 meer klinkers in die zin staanquote:
Dat is Welshquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat zouden er wel 7416514687177 meer klinkers in die zin staan
Ik kom de stop wel gewoon uit dat kleine kuteiland trekkenquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Unfortunately, peanutbutter: No oil in the Ħaġar Qim well.
Oh ja, sorry. Medeklinkersquote:
Kom maar. Ik denk dat je je bedenkt 10 minuten nadat je hier bij een strandtentje bent neergestreken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kom de stop wel gewoon uit dat kleine kuteiland trekken.
Waarschijnlijk wel jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom maar. Ik denk dat je je bedenkt 10 minuten nadat je hier bij een strandtentje bent neergestreken.
Holy guacamolequote:Op woensdag 9 juli 2014 12:33 schreef CherryLips het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)lllantysiliogogogoch
Doe je mee dan, dames in bikini en/of zomerjurkjes tsjekkuh?quote:
twitter:rickygervais twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 22:32:02This won't be the first time that thousands of Germans will have to lie low in Brazil for a while for their own safety. reageer retweet
Ach, als ik er dan toch benquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe je mee dan, dames in bikini en/of zomerjurkjes tsjekkuh?
Het is een zwaar bestaan, maar iemand moet het doen.quote:
Doe het dan ook gewoon niet.quote:
geen contact volgend jaar. Ook goed?quote:
Dan moet je vandaag even doorzetten en dan klaarquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen contact volgend jaar. Ook goed?
Nog 1 dag werken
Thuiswerken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Manager is 3 weken op vakantie en het luie hoofd catering ook. Dus lekker ontspannen werken met echt goeie lunches.
Sja, nog beter, maar wel minder gezelligquote:
komt er dan iets van werken terecht?quote:
Sowieso vrijdagsquote:
Ik zat gisteren op kantoor, het was koud, er was bijna niemand, hele ochtend welgeteld met één persoon gesproken, tussen de middag thuis gaan werken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, nog beter, maar wel minder gezellig.
Morgenvroeg, als we in de finale staan neem ik maandag vrij.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sowieso vrijdags![]()
Deze week wel extreem geweest.. ma grotendeels, di helemaal, do misschien en vrij zeker![]()
En aanstaande maandag weer(mits voetbal)
Als wij in de finale staan wordt het gewoon een herhaling van gisteren, daar hoef ik niet voor op te blijven.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Morgenvroeg, als we in de finale staan neem ik maandag vrij.
Onzin, als Nederland het haalt hebben ze een prima kans tegen de Duitsers.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als wij in de finale staan wordt het gewoon een herhaling van gisteren, daar hoef ik niet voor op te blijven.
morgen nog een dag bedoel ikquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je vandaag even doorzetten en dan klaar
Idd, dat Brazilië van gisteren had niets met voetbal te maken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin, als Nederland het haalt hebben ze een prima kans tegen de Duitsers.
Daarom, de Duitsers waren goed hoor, maar "gewoon"goed, niet fenomenaal ofzo, het was gewoon prijsschieten gisteren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, dat Brazilië van gisteren had niets met voetbal te maken.
Het deed me denken aan een spel dat ik vroeger voor de Sega had.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, de Duitsers waren goed hoor, maar "gewoon"goed, niet fenomenaal ofzo, het was gewoon prijsschieten gisteren.
Segaquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het deed me denken aan een spel dat ik vroeger voor de Sega had.
valt toch zwaar tegen als je het nu weer gaat spelenquote:
Sonic was idd niet meer zo heel leuk als dat ik het vroeger vond. Maar klax en zo'n ander spel vind ik nog steeds geniaal. Maar ze doen het niet meerquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:15 schreef HeatWave het volgende:
valt toch zwaar tegen als je het nu weer gaat spelen.
Zie ze regelmatig voor weinig voorbij komen in V&A maar je kan ook gewoon een emulator downloaden op je mobielquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sonic was idd niet meer zo heel leuk als dat ik het vroeger vond. Maar klax en zo'n ander spel vind ik nog steeds geniaal. Maar ze doen het niet meer![]()
Weet alleen niet of het aan het spel of aan de sega zelf ligt
Vroeger was alles beter.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is het lang niet zo leukquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:17 schreef HeatWave het volgende:
Zie ze regelmatig voor weinig voorbij komen in V&A maar je kan ook gewoon een emulator downloaden op je mobiel.
Dat was wel kut ja!quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Het irritantste was nog dat hij niet kon saven
Ik vraag me nog steeds af wat er gebeurdequote:Op woensdag 9 juli 2014 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, de Duitsers waren goed hoor, maar "gewoon"goed, niet fenomenaal ofzo, het was gewoon prijsschieten gisteren.
True, maar het is ietsquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is het lang niet zo leuk![]()
Sowieso spelletjes op de mobiel
Ja natuurlijk. Maar vond ik nog altijd teveel werk om het uit te zoekenquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:19 schreef HeatWave het volgende:
True, maar het is iets. Kan uiteraard ook gewoon thuis op de PC met een controller.
Ligt eraan, meeste zijn doodeenvoudig, emulator instelleren, spel laden, gaanquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Hoe werken die emulators? Ik wil alexx the kid enzo spelen
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat Brazilië het roerend met je eens is.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Het irritantste was nog dat hij niet kon saven
Welke FOK!ker is het?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:42 schreef Cue_ het volgende:
Zoo.. borrel van t werk eind van de maand in Rotterdam. Gelijk maar slaapplaats geregeld
namen en rugnummersquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eentje die ook een goede vriend van me is
Wordt gezellig.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:42 schreef Cue_ het volgende:
Zoo.. borrel van t werk eind van de maand in Rotterdam. Gelijk maar slaapplaats geregeld
En hij heeft geen smartfoonquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik voldoe nog steeds precies aan het profiel.
Enkel smsenquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Dus je kunt 'm niet whatsappen maar wel telegrammen
Nu ben ik benieuwd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zit in bundel
Nouja mijnes dan, hij heeft prepaid dacht ik.
Ja, bij mij ook hoor, maar daar klagen mensen tegenwoordig overquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zit in bundel
Nouja mijnes dan, hij heeft prepaid dacht ik.
Onzin vind ik dat gezeur., Maarja ieder zo zijn dingquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:49 schreef HeatWave het volgende:
Ja, bij mij ook hoor, maar daar klagen mensen tegenwoordig over.
Voor de eerste keer in de geschiedenis dat een vrouw interesse in een man toont nadat blijkt dat ie GEEN geld heeftquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iemand heeft prepaid en dan is ie interessant?
ha! Ik weet wie het isquote:
Zou idd ook niet al te moeilijk moeten zijnquote:
Ik lees alleen hier dingen van jou eigenlijkquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou idd ook niet al te moeilijk moeten zijn(afhankelijk natuurlijk waar je allemaal post/meeleest)
Braafquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lees alleen hier dingen van jou eigenlijk.
Ja, dan heb je een prima dagquote:
als je alles van te voren wist was rijk worden geen kunst.quote:
Daar is iemand heel blij mee jaquote:
Ja, of dit :quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:19 schreef Q. het volgende:
Maar er staat geen munteenheid bij. 20 wat?
Oh. USD. Dan kan ie van die 46.000 net een ijsje kopen.
Meh, $46380 is nu 34071,12 eurootjes. Daar koop je dit nieuw voor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:19 schreef Q. het volgende:
Maar er staat geen munteenheid bij. 20 wat?
Oh. USD. Dan kan ie van die 46.000 net een ijsje kopen.
verbaas me elke keer weer wat je in de VS kan kopen voor de prijs van een Astra hierquote:
Zelfde auto, bro. Het wordt tijd voor een roadtrip door de VS. Van New York naar Louisiana door naar San Fransisco.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
verbaas me elke keer weer wat je in de VS kan kopen voor de prijs van een Astra hier.
Was wel heel toevallig iddquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfde auto, bro. Het wordt tijd voor een roadtrip door de VS. Van New York naar Louisiana door naar San Fransisco.
Mag ik meequote:Op woensdag 9 juli 2014 15:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfde auto, bro. Het wordt tijd voor een roadtrip door de VS. Van New York naar Louisiana door naar San Fransisco.
Alsof je een vrouw in zo'n auto wilt. Ik loop toch alleen maar te miepen en te knoeien,quote:
welke smaak?quote:
Best wel he?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was wel heel toevallig idd.
Lijkt me een goed plan.
Mooier, maar niet betrouwbaarder denk ikquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Best wel he?Maar dan wel liever in een klassieker.
[ afbeelding ]
Dat zeg ik. Twee biertjes.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, $46380 is nu 34071,12 eurootjes. Daar koop je dit nieuw voor.
Live a little, bro!quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooier, maar niet betrouwbaarder denk ik.
Welk stokje? Een ijsje?quote:
Nou....quote:
Whehehequote:
Van mij niet. Werken zal 'ie!quote:
Ik morste van schrik mijn koffie toen ik dit las!quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of hij is dat voor de verandering eens aan het doen.. kan ook
Al acht ik de kans klein
Waaropquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik morste van schrik mijn koffie toen ik dit las!
Bijna op het toetsenbord van de baasquote:
Dat zou tenminste een legitieme reden zijn!quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:59 schreef Cue_ het volgende:
Of ligt hij nu samen met dat meisje van de kroeg in bed
* Cue_ is benieuwd
Zaterdag nog, al vind ik dat best wel een nutteloze wedstrijd altijd.quote:
Nobody caresquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zaterdag nog, al vind ik dat best wel een nutteloze wedstrijd altijd.
Who cares wie er 3 of 4 wordt?!
Precies!quote:
quote:
Blatter cares!quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zo lullig voor brazilië. Alsof één zo'n nederlaag niet genoeg is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Seks is zondig! Je komt in de hel!quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:44 schreef Cue_ het volgende:
Gelukkig sloot ik m'n reeks dromen wel goed af.. Seks met sin
Ik ben te gaarquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:43 schreef Cue_ het volgende:
Zo he wat ben ik moe![]()
En het topic leeft hier ook niet echt
Je moet het ook niet in de vriezer stoppenquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Trek je je lunch uit de koelkast, is het bevroren
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet het ook niet in de vriezer stoppen
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Trek je je lunch uit de koelkast, is het bevroren
Ok.quote:
Gisteren niet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He je bent net zo lam als de rest.. dus een fout is zo gemaakt
Ik voel me verlicht nu.quote:
Meh.quote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je zit te FOK!en op het toilet?
Soms is dat lekker he, ff flink facetimenquote:
Nou, ik had van de week wel een heel snelle verbindingquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms is dat lekker he, ff flink facetimen
Had ie weer een belmeisje?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:29 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil weten of HW succes heeft gehad vannacht
Met die stemming, wat denk je zelf?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:29 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil weten of HW succes heeft gehad vannacht
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, ik had van de week wel een heel snelle verbinding
Je moet haar dan troosten!!quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met die stemming, wat denk je zelf?.
Je moet OM-denken. Je kunt kroegmeisjes troosten. Je gevoelige kant laten zien. En dan die lillende lappen uiteen scheuren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt he? Is t nou ZO moeilijk?!quote:
Oh dat is ook wel goed gekomen hoor en het was weer erg gezellig verder, maar door die penalties moest iedereen vrijwel meteen naar huis ivm laatste bussen etcquote:
Ohnoesquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar meer gedaan dan handje vasthouden?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel goed gekomen hoor en het was weer erg gezellig verder, maar door die penalties moest iedereen vrijwel meteen naar huis ivm laatste bussen etc.
Bied je eigen bed dan aan jonguhquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel goed gekomen hoor en het was weer erg gezellig verder, maar door die penalties moest iedereen vrijwel meteen naar huis ivm laatste bussen etc.
Ik las "penetraties"quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy foreverquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik las "penetraties" [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik las "penetraties" [ afbeelding ]
zijn we daar niet al?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:19 schreef Cue_ het volgende:
We belanden allemaal ind e hel.. Gezellige boel
En ik kreeg geeneens een T-shirt.quote:
En weet je wat?quote:
Moest je toenquote:
ZEG! Spreek voor jezelf. Ik ben een Engel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:19 schreef Cue_ het volgende:
We belanden allemaal ind e hel.. Gezellige boel
Een gevallen engelquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZEG! Spreek voor jezelf. Ik ben een Engel.
Jaquote:
Vertel me meer!quote:
En je weet wie er over de Hel heerst he?quote:
Neen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vertel me meer!
Liefst grafische details ook.
Och als het er gezellig is boeit het me nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je weet wie er over de Hel heerst he?
Dus of ik nou wel of niet val, I've got strings to management
"Zijn gebruinde torso steeg op uit het verwarmde water. De voor deze tijd echter koele wind streek langs zijn huid en zorgde voor kippenvel. Priemend trokken ze mijn aandacht, twee volmaakte nippies."quote:
Als je lief bent doe ik een goed woordje voor je.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och als het er gezellig is boeit het me niet
ALS??quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:39 schreef Ang3l het volgende:
Als je lief bent doe ik een goed woordje voor je.
Belediging voor het kippenrasquote:
Ja, mensen die zich met Beyonce inlaten getuigen vaak niet van de grootste itelli..inellie... illigen.... die zijn niet zo slim meestal.quote:
Klagertquote:
Ziekgemeld?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Volgens het radionieuws heeft half Nederland zich ziekgemeld.
Ik heb idd gewoon een halve dag opgenomen. Wel zo handig.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ziekgemeld?
Echt neem dan gewoon een vrije dag op.
We kunnen het dus een economische meevaller noemen. Minder ziekmeldingen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Inderdaad, wtf. En wat maakt het uit, als ze gewonnen hadden had je toch alleen maar meer bier gezopen?
Bedoel als we in de finale hadden gestaan, heb ik ook gezegd. Ik kan geen vrij nemen, want wordt eventueel drukke dag voor mij die maandag.. maar wel gevraagd om dan thuis te werken, net wat relaxter enzo.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb idd gewoon een halve dag opgenomen. Wel zo handig.
Oh dat, ja dat hadden we ook wel onderling geregeld hier. Maar ja, het hoeft niet meer he?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bedoel als we in de finale hadden gestaan, heb ik ook gezegd. Ik kan geen vrij nemen, want wordt eventueel drukke dag voor mij die maandag.. maar wel gevraagd om dan thuis te werken, net wat relaxter enzo.
nee iddquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Oh dat, ja dat hadden we ook wel onderling geregeld hier. Maar ja, het hoeft niet meer he?.
in alle opzichten jammer dat het nu voorbij isquote:
dat ookquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:08 schreef HeatWave het volgende:
in alle opzichten jammer dat het nu voorbij is.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:08 schreef Cue_ het volgende:
Maar opzich mogen we niet klagen. hebben best een goed WK gehad
Detailquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat ook
Al had ik zondags dan niet bij hem gekeken, dus had t weinig uitgemaakt
Dus zaterdag mag jij weer?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Detail.
Meteen na de wedstrijd hadden we besloten niet te gaan kijken, maar een uur whatsapp later gaan we misschien toch maar kijken.
Zaterdag waarschijnlijk dus, maar goed, dat zien we allemaal nog wel. De intentie is erquote:
Leukquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zaterdag waarschijnlijk dus, maar goed, dat zien we allemaal nog wel. De intentie is er.
Ook datquote:
Klote wereldquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat.
Uiteraard loopt het toch weer op niets uit, want zo werkt de wereld.
Optimist tot in de kist jijquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat.
Uiteraard loopt het toch weer op niets uit, want zo werkt de wereld.
Leuk he, "daten"?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:21 schreef Cue_ het volgende:
Zal ie me vragen om za/zo de wedstrijd te komen kijken? .. stom gedoe
Same herequote:Op donderdag 10 juli 2014 14:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen zo jammer van die " ".. waardoor ik nog niets weet
Maar idd.. heeel leuk![]()
![]()
Idd, dat was "vroeger" toch ook niet zo'n probleem, beetje bekken bij het uitgaan evt nummer uitwisselen en dan kijk je wel weer verder.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ja .. simpel en alles.
Al dat uitstellen.. tenminste mits dat het is
Trouwen en kinderen/serieus is natuurlijk ook weer totaal de andere kant op.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dat was "vroeger" toch ook niet zo'n probleem, beetje bekken bij het uitgaan evt nummer uitwisselen en dan kijk je wel weer verder.
Hoeft allemaal toch niet meteen zo enorm serieus alsof je meteen aan trouwen en kinderen moet denken als je een beetje interesse toont.
Oh well, is het al weekend?
Ja, dat bedoel ik, dat is toch niet meteen aan de orde ofzo? Er is overduidelijk een klik tussen ons, het is na 5 potjes voetbal alsof we elkaar jaren kennenquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Trouwen en kinderen/serieus is natuurlijk ook weer totaal de andere kant op.
ik zou in ieder geval willen weten of ie uberhaupt wat in me zou (kunnen) zien
Dan weet ik wat ik met m'n eigen gevoel moet doen. Of gewoon lekker vrij laten of keihard blokken, zodat ik zelf geen gedoe ermee krijg
En dat ze al een vriend heeftquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat bedoel ik, dat is toch niet meteen aan de orde ofzo? Er is overduidelijk een klik tussen ons, het is na 5 potjes voetbal alsof we elkaar jaren kennen.
Ach, het zal ook niet helpen dat ze de halve kroeg kent incl het personeel natuurlijk.
Ik mis mijn friends with benefits relatie ook wel nu jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat ze al een vriend heeft
Scharrelen is zoveel makkelijker
Ergste is, dat als het op m'n pad komt ik daar ook geen zin meer in hebquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik mis mijn friends with benefits relatie ook wel nu ja.
Nee, ik wil gewoon trouwen en 2.3 kinderen wel NU!quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ergste is, dat als het op m'n pad komt ik daar ook geen zin meer in heb![]()
Achja ik zie het allemaal wel. Ik wacht gewoon 'geduldig' op een WA.. die ik misschien wel ooit krijg
I feel you broquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:37 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ik wil gewoon trouwen en 2.3 kinderen wel NU!.
Nou ja, dat wil ik eigenlijk ook weer niet, maar ik wil wel gewoon burgerlijk een vriendinnetje!quote:
Als in.. je wilt echt haar?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat wil ik eigenlijk ook weer niet, maar ik wil wel gewoon burgerlijk een vriendinnetje!
En wel 1 in het bijzonder.
Jeejquote:
sorryquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jeej.
Oh well, genoeg weer, next.
Nee, geeft niets, maar ik vind het altijd een beetje kinderachtig om "er" over te praten constantquote:
Maar niemand anders heeft iets te vertellen hierquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, geeft niets, maar ik vind het altijd een beetje kinderachtig om "er" over te praten constant.
Das ook weer zo, maar dan wordt het zo'n gedweep en opgehemelquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar niemand anders heeft iets te vertellen hier
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon trouwen en 2.3 kinderen wel NU!.
RIPquote:
Dat zijn echt geweldige grappen als ze echt zijnquote:
zacht gekookt?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:42 schreef Cue_ het volgende:
Ach ik ben m'n ei ook weer half kwijt. dus idd mooi geweest nu
Nee joh, niet meer dan andersquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Das ook weer zo, maar dan wordt het zo'n gedweep en opgehemel.
Match op Tinderquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Pfft. En ik was allang blij dat ik weer een match heb op Tinder.
Meestal klagen we alleen maar over kinderen en Applequote:
gelijk het levenquote:
Owja .. nou klaag over haar dan .. kutwijf dat het isquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meestal klagen we alleen maar over kinderen en Apple.
Neequote:Op donderdag 10 juli 2014 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja .. nou klaag over haar dan .. kutwijf dat het is
Stoerquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
2 zinnen.
So I guess things are getting pretty serious now
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |