]ik hoor het ook altijd maar heb werkelijk geen idee wat dat vandaan komtquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:25 schreef HeatWave het volgende: [..] Maastricht zou juist zo geweldig moeten zijn hoor ik altijd
.
het zou juist zo gezellig en druk moeten zijn, terrassen en kroegen, gemoedelijkheid, bourgondisch etc...quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
]ik hoor het ook altijd maar heb werkelijk geen idee wat dat vandaan komtvoor ooit n weekend naartoe te gaan als je er nog nooit bent geweest, is het wel aardig maar voor de rest
Apart, nou ja weer een zuidelijke mythe doorbrokenquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Kouwe kak vooral op die terrassen, tis mijn volk niet
Zal het dus ook wel zijn voor een dagje ofzo.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:55 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind Maastricht best een gezellige stad
dat zeg ik, zelfs nog wel voor een weekendje als je er nog nooit geweest bent maar verder mehquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal het dus ook wel zijn voor een dagje ofzo.
Oh well, ooit kom je in een fatsoenlijke stad te wonenquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zeg ik, zelfs nog wel voor een weekendje als je er nog nooit geweest bent maar verder meh
ik betwijfel tquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh well, ooit kom je in een fatsoenlijke stad te wonen.
Nee hoor.quote:
Sorryquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:19 schreef CherryLips het volgende:
en die klapjosti staat weer op m'n plekHeb een briefje onder de ruit gedaan, zie mij dapper zijn
Briefje is nu door de regen vast onleesbaar maar goed.
This is getting really old, really fastquote:
Heb je nog steeds zn banden niet leeg laten lopen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:19 schreef CherryLips het volgende:
en die klapjosti staat weer op m'n plekHeb een briefje onder de ruit gedaan, zie mij dapper zijn
Briefje is nu door de regen vast onleesbaar maar goed.
Dan komt ie nooit van die plek.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je nog steeds zn banden niet leeg laten lopen?
You don't say?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
This is getting really old, really fast.
Op deze manier leert ie het ook nooit hoor. Gewoon hard aanpakken. Sleutel er langs. Ruitenwissers afbreken. Dat soort dingen.quote:
Barack!? There's oil found on Malta, go bring them their freedom!quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You don't say?![]()
Waarschuwing voor hoosbuien met onweer
Zijn er meeuwen in de buurt van CL? Dan de auto bedekken onder broodkruimels. Doet wonderen voor de lak.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Op deze manier leert ie het ook nooit hoor. Gewoon hard aanpakken. Sleutel er langs. Ruitenwissers afbreken. Dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |