abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142081638

Laten we ook maar even kijken naar het team dat naar mijn mening de topfavoriet is om WELTMEISTER2014 te worden. DEUTSCHLAND!

-De laatste jaren is het een beetje een team zoals Nederland, altijd maar 2e. Nu moet Duitsland weer de echte KAMPFGEIST tonen en het gras OPVRETEN.

Duitsland heeft een aantal zeer goede spelers, zoals:

-De voorbereiding is optimaal. We hebben zelfs een eigen WK kamp:
http://www.volkskrant.nl/(...)mp-in-Brazilie.dhtml

-En als dat nog niet genoeg is:

-Voor de puzzelaars onder ons:

Dus menschen, vergeet die Oranje-troep en JUICHEN voor Die Mannschaft.

Oorspronkelijke openingsbericht door vluggejapie99

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2014 03:43:00 ]
  woensdag 9 juli 2014 @ 04:17:40 #3
430880 mig72
De Professional
pi_142081874
Ik zou graag zeggen: Jullie worden op zondag platgemarst door ons maar we moeten eerst voorbij Argentinië.
pi_142082070
We moeten eerts nog van Argentinë winnen maar als we de finale halen gaan we never nooit van de Duitsers winnen.
pi_142082090
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 06:27 schreef JasVerstoppen het volgende:
We moeten eerts nog van Argentinë winnen maar als we de finale halen gaan we never nooit van de Duitsers winnen.
Ghana lukte het ook bijna. Waarom wij niet?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 9 juli 2014 @ 08:24:27 #6
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_142082713
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2014 06:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Psychologische achterstand. Meerdere keren verliezen op belangrijke momenten. Ghana had niets te verliezen, Oranje komt met een prestatiedrang het veld op (denk ik)
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  Moderator woensdag 9 juli 2014 @ 09:11:01 #7
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_142083146
quote:
6s.gif Op woensdag 9 juli 2014 08:24 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Psychologische achterstand. Meerdere keren verliezen op belangrijke momenten. Ghana had niets te verliezen, Oranje komt met een prestatiedrang het veld op (denk ik)
Dit.

NL gaat bij een eventuele finale mentaal sowieso al achter staan. Het trauma van al drie eerder verloren finales speelt hoe dan ook mee in de koppies. Daarnaast is Duitsland gewoon een veel completer en stabieler team als NL.

Nee, beter verliezen ze vanavond gewoon nipt met 1-0 ofzo van Argentina, dan kunnen wij in die troostfinale Brazilië nog een keer lekker te grazen nemen en dat scheelt ons weer trauma nummer zoveel tegen Deutschland ;)
pi_142083621
Wat een mietjes hier allemaal "liever vanavond al verliezen boehoe". Kom op zeg :'), wij maken gewoon kans als we de koppies erbij houden en een goed spel neerzetten.
pi_142083678
Finale Duitsland - Nederland zou ik echt prachtig vinden.

En ja, dan ben ik voor NL.
pi_142083769
Ze zijn een team zonder dat steeds voor de camera te hoeven zeggen. Ze spelen een-tweetje met de bal alsof ze nooit iets anders doen. Niemand gaat voor eigen gewin. Na een doelpunt zijn ze blij maar niet overdreven. Jezus wat is die ploeg cool.
Dat gaat heel lastig worden voor Nederland.
pi_142083814
Als die Duitsers het maar niet worden.
pi_142083840
Ze zijn goed in de overvaltechniek: net een doelpunt gescoord, iedereen nog beduusd, gaat meteen de tweede erin. En ze stoppen ook nooit. Gaan nooit terugspelen.
Ze kijken goed wanneer iemand niet oplet van de andere kant en buiten dat genadeloos uit. Scoren als je net koffie was gaan halen, scoren op opvallende én onopvallende momenten.
Van Gaal, luister je?
  woensdag 9 juli 2014 @ 10:06:46 #13
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_142084059
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 09:52 schreef Loekie1 het volgende:
Van Gaal, luister je?
Hij heeft het ze bijgebracht, dus dat zit wel goed.
pi_142084196
Dat was een tolles Abendchen gister, even bijkomen!

Nu de rust bewaren! We hebben nog niks, in de finale nog 1 keer ALLES geven en winnen!
pi_142084304
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 10:13 schreef vluggejapie99 het volgende:
Dat was een tolles Abendchen gister, even bijkomen!

Nu de rust bewaren! We hebben nog niks, in de finale nog 1 keer ALLES geven en winnen!
Als je ziet hoe professioneel en rustig spelers en staf reageerden gisteren na zo'n historische avond, dan zit het wel goed.
  woensdag 9 juli 2014 @ 10:23:00 #16
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_142084380
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 09:11 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Dit.

NL gaat bij een eventuele finale mentaal sowieso al achter staan. Het trauma van al drie eerder verloren finales speelt hoe dan ook mee in de koppies. Daarnaast is Duitsland gewoon een veel completer en stabieler team als NL.

Nee, beter verliezen ze vanavond gewoon nipt met 1-0 ofzo van Argentina, dan kunnen wij in die troostfinale Brazilië nog een keer lekker te grazen nemen en dat scheelt ons weer trauma nummer zoveel tegen Deutschland ;)
En toch gun ik het Argentinie niet om constant overal met 1 doelpunt verschil doorheen te zwijnen. Dat doen ze al het hele toernooi. Eigenlijk zijn ze helemaal niet zo sterk geweest tot nu toe.
Als we dan verliezen zou ik het eerder met 3-0 willen.
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_142085152
Met de 7-1 zege heeft Duitsland nu de hoogste ranking ooit gehaald in het voetbal, en eindelijk het record van Hongarije uit 1954 gebroken.

Elo Rank Team Points Confederation FIFA Rank

1 Germany 2180 UEFA 2

(NL staat overigens 2de nu)
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 juli 2014 @ 11:03:11 #18
862 Arcee
Look closer
pi_142085289
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 10:55 schreef vaarsuvius het volgende:
Met de 7-1 zege heeft Duitsland nu de hoogste ranking ooit gehaald in het voetbal, en eindelijk het record van Hongarije uit 1954 gebroken.

Elo Rank Team Points Confederation FIFA Rank

1 Germany 2180 UEFA 2

(NL staat overigens 2de nu)
Interessant
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_142101587
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2014 06:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Omdat wij teveel spelers hebben die te weinig ervaring hebben om in zulke wedstrijden aan te kunnen. Wijnaldum, Blind, De Vrij, Martins Indi, Janmaat Cillissen, Depay.. Zelfs de Ajacieden met een klein beetje CL ervaring zullen te kort komen.
pi_142104027
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:31 schreef JasVerstoppen het volgende:

[..]

Omdat wij teveel spelers hebben die te weinig ervaring hebben om in zulke wedstrijden aan te kunnen. Wijnaldum, Blind, De Vrij, Martins Indi, Janmaat Cillissen, Depay.. Zelfs de Ajacieden met een klein beetje CL ervaring zullen te kort komen.
Ghana en Algerije hebben die spelers ook niet. Ik denk dat Nederland door zijn superstrakke organisatie en uitstekende tactiek gewoon een kans maakt. Bovendien heeft Nederland de beste speler van het toernooi die bovendien een stuk sneller is dan alle Duitse verdedigers (die met 40 meter in de rug voetballen). Verder speelt Robben met het halve Duitse team samen en weet ik zeker dat die verdedigers veel banger zijn voor Robben dan andersom. Duitsland ziet veel liever Argentinië winnen omdat ze weten dat Nederland het ze lastig gaat maken. Sterker, ik denk dat Nederland nadat ze de Argentijnen naar huis gestuurd hebben ook de Duitsertjes pakken.
pi_142104106
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 18:51 schreef Ruif het volgende:

[..]

Sterker, ik denk dat Nederland nadat ze de Argentijnen naar huis gestuurd hebben ook de Duitsertjes pakken.
Nederland wereldkampioen is 5 keer je inzet! :Y Ik zeg: DOEN! _O_
pi_142104161
quote:

Sterker, ik denk dat Nederland nadat ze de Argentijnen naar huis gestuurd hebben ook de Duitsertjes pakken.
Even quoten en zondag spreken we elkaar wel weer.
pi_142104289
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 09:42 schreef Gewas het volgende:
Finale Duitsland - Nederland zou ik echt prachtig vinden.

En ja, dan ben ik voor NL.
Dit dus! Zou te gek zijn, en al helemaal als Nederland wint natuurlijk. En de Duitsers gun ik de tweede plek ook enorm. Zeker na gisteren. Heb nog nooit zo hard gejuicht voor onze oosterburen als gisteren! :D
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_142104340
quote:

[..]

Ghana en Algerije hebben die spelers ook niet. Ik denk dat Nederland door zijn superstrakke organisatie en uitstekende tactiek gewoon een kans maakt. Bovendien heeft Nederland de beste speler van het toernooi die bovendien een stuk sneller is dan alle Duitse verdedigers (die met 40 meter in de rug voetballen). Verder speelt Robben met het halve Duitse team samen en weet ik zeker dat die verdedigers veel banger zijn voor Robben dan andersom. Duitsland ziet veel liever Argentinië winnen omdat ze weten dat Nederland het ze lastig gaat maken. Sterker, ik denk dat Nederland nadat ze de Argentijnen naar huis gestuurd hebben ook de Duitsertjes pakken.
^O^ _O_
pi_142104410
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 18:58 schreef Sangha het volgende:

[..]

Dit dus! Zou te gek zijn, en al helemaal als Nederland wint natuurlijk. En de Duitsers gun ik de tweede plek ook enorm. Zeker na gisteren. Heb nog nooit zo hard gejuicht voor onze oosterburen als gisteren! :D
Alsof wij blij zijn met een tweede plaats. :') Dat is gewoon niets. Alleen de winst telt.
pi_142104439
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:01 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

Alsof wij blij zijn met een tweede plaats. :') Dat is gewoon niets. Alleen de winst telt.
Dat is niet niets! Ik gun het ze van harte die tweede plek! :D
pi_142104542
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:02 schreef Sangha het volgende:

[..]

Dat is niet niets! Ik gun het ze van harte die tweede plek! :D
Met een tweede plaats word je geen wereldkampioen en heb je dus eigenlijk net zoveel bereikt als Australië. Niets dus.
pi_142104579
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:05 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

Met een tweede plaats word je geen wereldkampioen en heb je dus eigenlijk net zoveel bereikt als Australië. Niets dus.
^O^
pi_142104691
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:06 schreef Sangha het volgende:

[..]

^O^
Wat is daar zo leuk aan?
pi_142104756
Duitsland _O_

Prachtige avond gister. Zondag die beker binnenslepen. _O_
pi_142105072
quote:
6s.gif Op woensdag 9 juli 2014 18:53 schreef Drxx het volgende:

[..]

Nederland wereldkampioen is 5 keer je inzet! :Y Ik zeg: DOEN! _O_
Ik heb nog een weddenschap lopen toen het 11 keer de inzet was :P Voor vanavond zeg ik 4-1 voor Nederland.
pi_142105512
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:18 schreef Ruif het volgende:

[..]

Ik heb nog een weddenschap lopen toen het 11 keer de inzet was :P Voor vanavond zeg ik 4-1 voor Nederland.
Ik denk ook 4-1 al had ik een visioen van 5-1! :7
  Moderator woensdag 9 juli 2014 @ 19:30:40 #33
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_142105543
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:18 schreef Ruif het volgende:

[..]

Verbaast me echt dat zoveel mensen met zo'n optimistische uitslag komen....
Op facebook zie ik ook al tig posts met voorspellingen a la 3-0 4-1 voor NL

Echt, áls nederland uberhaupt het voor elkaar krijgt om te winnen is het eerder met een 2-1 of 1-0 of misschien wel weer na penalty's.

Maar ok, wie weet zit ik er straks wel enorm naast.... en dan ben ik ookzo sportief om dat te komen toegeven. Maar voor nu zeg ik, finale: DE - ARG
pi_142105639
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:30 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Echt, áls nederland uberhaupt het voor elkaar krijgt om te winnen is het eerder met een 2-1 of 1-0 of misschien wel weer na penalty's.

Maar ok, wie weet zit ik er straks wel enorm naast.... en dan ben ik ookzo sportief om dat te komen toegeven. Maar voor nu zeg ik, finale: DE - ARG
Daar heb je wel een beetje gelijk in, maar wie had dat van gisteren gedacht, 7-1?! Het kan alle kanten uit, ik laat me graag verrassen! :)
pi_142108873
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:30 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Wat kan ik zeggen, ik ben optimistisch vanavond. Vooraf hoopte ik op de 1/8e finales, nu wil ik de Duitsers in de finale slopen :)
pi_142122516
Tegen Argentina dus, mijn 'Lieblingsgegner' O+
pi_142123027
Maak Messi en co aub in. Dan maar de goede buur.
  donderdag 10 juli 2014 @ 02:29:51 #38
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_142126781
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:01 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

JAPIE ik heb je tijdje lang niet gezien, hoe vind je het WK? KOM OP JUICHEN

DEUTSCHLAND
graag op anoniem
pi_142128231
quote:

[..]

Ik neem aan dat je weer met beide benen op de grand staat? Je zag het gisteren, we hadden weinig in te brengen tegen Argentinië. Op de laatste 10 minuten na, heeft het er niet ingezeten. Onze aanvoerder was op één actie na onzichtbaar. Als we in de finale van de Duitsers hadden verloren dan was dat veel erger geweest.
pi_142129414
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 06:15 schreef JasVerstoppen het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je weer met beide benen op de grand staat? Je zag het gisteren, we hadden weinig in te brengen tegen Argentinië. Op de laatste 10 minuten na, heeft het er niet ingezeten. Onze aanvoerder was op één actie na onzichtbaar. Als we in de finale van de Duitsers hadden verloren dan was dat veel erger geweest.
Ja, mijn enthousiasme is wel wat getemperd.
  donderdag 10 juli 2014 @ 12:45:29 #41
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_142134226
Duitsland go.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_142134345
Iemand tips waar je zondag in duitsland het beste de wedstrijd kan gaan kijken? liefst natuurlijk dicht bij de grens w/ w/
  donderdag 10 juli 2014 @ 13:12:29 #43
419250 Spongeboss
pi_142135069
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:49 schreef sgtbombastic het volgende:
Iemand tips waar je zondag in duitsland het beste de wedstrijd kan gaan kijken? liefst natuurlijk dicht bij de grens w/ w/
Keulen of Dusseldorf.
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_142135101
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:12 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Keulen of Dusseldorf.
Dit. Evt Aachen, Krefeld of Oberhausen.
  donderdag 10 juli 2014 @ 13:38:55 #45
419250 Spongeboss
pi_142136034
Fuck was ik maar Duits geweest. Waarom is mijn voorvader naar Nederland gekomen. :'(
pi_142138261
Die zwarte usernames staan wel weer een stuk beter.
pi_142138418
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_142140585
Op basis van de vernedering tegen Brazilië zouden ze de meest terechte winnaar zijn.
blablablabla
pi_142140650
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:49 schreef sgtbombastic het volgende:
Keulen is wel tof, vast wel ergens een groot plein met schermen.
in 2006 was het zelfs bij de kathedraal met tienduizenden mensen maar weet niet of ze dat dit jaar ook doen.
blablablabla
  vrijdag 11 juli 2014 @ 19:07:37 #50
419250 Spongeboss
pi_142179687
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:51 schreef Gewas het volgende:
Die zwarte usernames staan wel weer een stuk beter.
Eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')