Dat is niet niets! Ik gun het ze van harte die tweede plek!quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:01 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Alsof wij blij zijn met een tweede plaats.Dat is gewoon niets. Alleen de winst telt.
Met een tweede plaats word je geen wereldkampioen en heb je dus eigenlijk net zoveel bereikt als Australië. Niets dus.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:02 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dat is niet niets! Ik gun het ze van harte die tweede plek!
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:05 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Met een tweede plaats word je geen wereldkampioen en heb je dus eigenlijk net zoveel bereikt als Australië. Niets dus.
Ik heb nog een weddenschap lopen toen het 11 keer de inzet wasquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:53 schreef Drxx het volgende:
[..]
Nederland wereldkampioen is 5 keer je inzet!Ik zeg: DOEN!
Ik denk ook 4-1 al had ik een visioen van 5-1!quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:18 schreef Ruif het volgende:
[..]
Ik heb nog een weddenschap lopen toen het 11 keer de inzet wasVoor vanavond zeg ik 4-1 voor Nederland.
Verbaast me echt dat zoveel mensen met zo'n optimistische uitslag komen....quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:18 schreef Ruif het volgende:
[..]
Ik heb nog een weddenschap lopen toen het 11 keer de inzet wasVoor vanavond zeg ik 4-1 voor Nederland.
Daar heb je wel een beetje gelijk in, maar wie had dat van gisteren gedacht, 7-1?! Het kan alle kanten uit, ik laat me graag verrassen!quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Verbaast me echt dat zoveel mensen met zo'n optimistische uitslag komen....
Op facebook zie ik ook al tig posts met voorspellingen a la 3-0 4-1 voor NL
Echt, áls nederland uberhaupt het voor elkaar krijgt om te winnen is het eerder met een 2-1 of 1-0 of misschien wel weer na penalty's.
Maar ok, wie weet zit ik er straks wel enorm naast.... en dan ben ik ookzo sportief om dat te komen toegeven. Maar voor nu zeg ik, finale: DE - ARG
Wat kan ik zeggen, ik ben optimistisch vanavond. Vooraf hoopte ik op de 1/8e finales, nu wil ik de Duitsers in de finale slopenquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Verbaast me echt dat zoveel mensen met zo'n optimistische uitslag komen....
Op facebook zie ik ook al tig posts met voorspellingen a la 3-0 4-1 voor NL
Echt, áls nederland uberhaupt het voor elkaar krijgt om te winnen is het eerder met een 2-1 of 1-0 of misschien wel weer na penalty's.
Maar ok, wie weet zit ik er straks wel enorm naast.... en dan ben ik ookzo sportief om dat te komen toegeven. Maar voor nu zeg ik, finale: DE - ARG
JAPIE ik heb je tijdje lang niet gezien, hoe vind je het WK? KOM OP JUICHENquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:01 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Alsof wij blij zijn met een tweede plaats.Dat is gewoon niets. Alleen de winst telt.
Ik neem aan dat je weer met beide benen op de grand staat? Je zag het gisteren, we hadden weinig in te brengen tegen Argentinië. Op de laatste 10 minuten na, heeft het er niet ingezeten. Onze aanvoerder was op één actie na onzichtbaar. Als we in de finale van de Duitsers hadden verloren dan was dat veel erger geweest.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:51 schreef Ruif het volgende:
[..]
Ghana en Algerije hebben die spelers ook niet. Ik denk dat Nederland door zijn superstrakke organisatie en uitstekende tactiek gewoon een kans maakt. Bovendien heeft Nederland de beste speler van het toernooi die bovendien een stuk sneller is dan alle Duitse verdedigers (die met 40 meter in de rug voetballen). Verder speelt Robben met het halve Duitse team samen en weet ik zeker dat die verdedigers veel banger zijn voor Robben dan andersom. Duitsland ziet veel liever Argentinië winnen omdat ze weten dat Nederland het ze lastig gaat maken. Sterker, ik denk dat Nederland nadat ze de Argentijnen naar huis gestuurd hebben ook de Duitsertjes pakken.
Ja, mijn enthousiasme is wel wat getemperd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 06:15 schreef JasVerstoppen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weer met beide benen op de grand staat? Je zag het gisteren, we hadden weinig in te brengen tegen Argentinië. Op de laatste 10 minuten na, heeft het er niet ingezeten. Onze aanvoerder was op één actie na onzichtbaar. Als we in de finale van de Duitsers hadden verloren dan was dat veel erger geweest.
Keulen of Dusseldorf.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:49 schreef sgtbombastic het volgende:
Iemand tips waar je zondag in duitsland het beste de wedstrijd kan gaan kijken? liefst natuurlijk dicht bij de grens![]()
Keulen is wel tof, vast wel ergens een groot plein met schermen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:49 schreef sgtbombastic het volgende:
Iemand tips waar je zondag in duitsland het beste de wedstrijd kan gaan kijken? liefst natuurlijk dicht bij de grens![]()
Eens.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:51 schreef Gewas het volgende:
Die zwarte usernames staan wel weer een stuk beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |