Nee niet per definitie...quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, en daarom vind ik het zorgwekkend dat je vrouwen met make-up meteen uitmaakt voor slet.
Ik weet niet wat voor make-up en kleding jouw vrouw thuis draagt, om zoiets meteen met het woord slet te associėren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:41 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ligt ook aan hoe je die make up toepast en in wat voor combinatie (kleding).
En meen je deze?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:38 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Mijn vrouw doet geen make-up op straat, daar ben ik veel te jaloers voor.
Boerka vind ik een naam met een negatieve naklank, ik zeg liever "hijaab" of "niqaab". Dat zou ideaal zijn ja, maar dat is niet realistisch in een hoerenland (hoer zijn mag in Nederland) als Nederland.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wees eens duidelijk, moet een vrouw in Boerka over straat?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:45 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Boerka vind ik een naam met een negatieve naklank, ik zeg liever "hijaab" of "niqaab". Dat zou ideaal zijn ja, maar dat is niet realistisch in een hoerenland (hoer zijn mag in Nederland) als Nederland.
Wat is daar mis mee dan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:45 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Boerka vind ik een naam met een negatieve naklank, ik zeg liever "hijaab" of "niqaab". Dat zou ideaal zijn ja, maar dat is niet realistisch in een hoerenland (hoer zijn mag in Nederland) als Nederland.
Ben je voor isis?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:45 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:45 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:49 schreef zarGon het volgende:
Vooral ook die tekenende afkeer tegen hoeren van strenggelovige moslims..
We weten allemaal wie de grootste afnemers zijn bij die hoeren..
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:49 schreef De_Ilias het volgende:
Mini rok met make up op straat waarom? Juistem om de sletuit te hangen.
Uh ja?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:50 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Wat er mis is met een hoer? Moet ik je dat nog uitleggen?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gooi een luchtig onderwerp in, snel.
Ik snap dat je het verwerpelijk vindt. Maar het gaat nergens over, dat weten wij allemaal.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:49 schreef De_Ilias het volgende:
Mini rok met make up op straat waarom? Juistem om de slet uit te hangen.
Toeristenquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:49 schreef zarGon het volgende:
Vooral ook die tekenende afkeer tegen hoeren van strenggelovige moslims..
We weten allemaal wie de grootste afnemers zijn bij die hoeren..
Dus?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:51 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Het is ontucht, dat staat in Koran en ook in de oude en nieuwe testament.
Er is wel een soort Game of Thrones aan de gang in het Midden Oosten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:52 schreef De_Ilias het volgende:
Ik ben geen strenge moslim, was dat maar zo.... We moeten gewoon niet doen alsof onze neus bloed betreft onze religie, het is geen spelletje.
Dus? Mij kan het ook niet schelen wat Nederland denkt, ik mag deze mening gewoon hebben hoor. Ik zeg toch nergens dat iedereen in Nederland verplicht is om mijn mening te respecteren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus?
Nobody cares wat er in de koran staat. Nederland is geen islamitisch land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |