Ik was het idd voor het slapen, maar doe er geen gel of schuim inquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:30 schreef Stimorol- het volgende:
Ken je dat? Haar dag van tevoren gewassen voor t slapen. Gel erin, schuim. 45 min werk dit. Volgende dag prachtige krullen. En dan mag je de regen in. En dan weg krullen en welcome pluishaar![]()
Gel/schuim. Modelleren. Laten drogen en bed in. Idd los haar anders wordn mn krullen niet mooi.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik was het idd voor het slapen, maar doe er geen gel of schuim in![]()
slaap je dan met los haar of?
Maar ik voel je pijn, met dit weer doe ik altijd mutsen op, wanneer ik geen capuchon heb
Respect voor jullie vrouwen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:30 schreef Stimorol- het volgende:
Ken je dat? Haar dag van tevoren gewassen voor t slapen. Gel erin, schuim. 45 min werk dit. Volgende dag prachtige krullen. En dan mag je de regen in. En dan weg krullen en welcome pluishaar![]()
Oh wow jeetje, krijg je daar niet ontzettende klitten van in je haar? Ik slaap eigenlijk altijd met een vlecht of knot in mn haar, zeker na het douchen, anders instant afro. vannacht toevallig los voor het eerst sinds tijden. Maar okok jij hebt ander type haar dan als ik, meen ik me te herinnerenquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gel/schuim. Modelleren. Laten drogen en bed in. Idd los haar anders wordn mn krullen niet mooi.
hahahaquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:34 schreef Stimorol- het volgende:
Heb nu ook foundation op. Dat wordt zo weggespoeld.
Kb Troost ME
Moest ook even nadenkenquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
eerst dacht ik wat
En toen dacht ik shit man, che is een baas
quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
eerst dacht ik wat
En toen dacht ik shit man, che is een baas
ik voel mn maag ook leeg zijnquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:46 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een vrouwenpraat weer, ik krijg spontaan honger.
doe je dan over je hele gezicht?quote:
ja preciesquote:
Ligt aan mn gezicht. Sometimes my face looks like a wrecking ball ; (quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik voel mn maag ook leeg zijn
[..]
doe je dan over je hele gezicht?
[..]
ja precies
I will deal with it
arme jijquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ligt aan mn gezicht. Sometimes my face looks like a wrecking ball ; (
Het is niet mijn voorkeur.
Neuh. Heb periodes. Zo doe ik 1 jaar niets en een periode welquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
arme jij
Het is natuurlijk ook gewenning
beetje rond de ogen en eventueel iets lichts op de lippenquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zg yapma. Mn make up is altijd erg licht
Ik voel me kaal zonder make up. Tis ook psychisch. Want mn make up is erg licht.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
beetje rond de ogen en eventueel iets lichts op de lippen
rest vind ik (persoonlijk...) overbodig
maar ja, ik weet niet hoe het eruit ziet bij jou, voor hetzelfde geldt kan het er prima uitzien
jammer wel... mja, waar jij je fijn bij voelt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik voel me kaal zonder make up. Tis ook psychisch. Want mn make up is erg licht.
ach als jij je fijn voelt tochquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik voel me kaal zonder make up. Tis ook psychisch. Want mn make up is erg licht.
Pica!quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ach als jij je fijn voelt toch
Ik gebruik eigenlijk sinds dit jaar echt makeup
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |