T regent al 2 dagen non-stop.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat is er kut aan? Mijn kamer is hermetisch afgesloten van buiten
oh ja poep is datquote:
Dit weer is goed tijdens Ramadan. En regen is sowieso goed op z'n tijd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:23 schreef Stimorol- het volgende:
None of the above.
Mn haar gaat pluizen van dit weer.
Dat zeg je nu. But we know that aint truthquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit weer is goed tijdens Ramadan. En regen is sowieso goed op z'n tijd.
Met je gare krullen
Het is wat meidquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:30 schreef Stimorol- het volgende:
Ken je dat? Haar dag van tevoren gewassen voor t slapen. Gel erin, schuim. 45 min werk dit. Volgende dag prachtige krullen. En dan mag je de regen in. En dan weg krullen en welcome pluishaar![]()
Ik was het idd voor het slapen, maar doe er geen gel of schuim inquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:30 schreef Stimorol- het volgende:
Ken je dat? Haar dag van tevoren gewassen voor t slapen. Gel erin, schuim. 45 min werk dit. Volgende dag prachtige krullen. En dan mag je de regen in. En dan weg krullen en welcome pluishaar![]()
Gel/schuim. Modelleren. Laten drogen en bed in. Idd los haar anders wordn mn krullen niet mooi.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik was het idd voor het slapen, maar doe er geen gel of schuim in![]()
slaap je dan met los haar of?
Maar ik voel je pijn, met dit weer doe ik altijd mutsen op, wanneer ik geen capuchon heb
Respect voor jullie vrouwen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:30 schreef Stimorol- het volgende:
Oh wow jeetje, krijg je daar niet ontzettende klitten van in je haar? Ik slaap eigenlijk altijd met een vlecht of knot in mn haar, zeker na het douchen, anders instant afro. vannacht toevallig los voor het eerst sinds tijden. Maar okok jij hebt ander type haar dan als ik, meen ik me te herinnerenquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gel/schuim. Modelleren. Laten drogen en bed in. Idd los haar anders wordn mn krullen niet mooi.
hahahaquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:34 schreef Stimorol- het volgende:
Heb nu ook foundation op. Dat wordt zo weggespoeld.
Kb Troost ME
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |