dit dusquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:55 schreef Maver24 het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat ik Nederland niet zie winnen van Duitsland als we zover komen
het tweedequote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:55 schreef Noppie2000 het volgende:
Is dit nou een ijzersterk Duitsland of een onthutsend zwak Brazilie? Beide? Ik zou een goede verdediging dit niet zien toelaten in ieder geval....
het zijn zwakke mensen die brazilianen, janken en huilen, psycholoog nodig, na de 0-1 waren ze al gebroken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:55 schreef Geo4kant het volgende:
lol op dit niveau mag dit niet voorkomen, ook al mis je je beste verdediger
Zwak Brazilië en kalm en efficiënt Duitsland.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:55 schreef Noppie2000 het volgende:
Is dit nou een ijzersterk Duitsland of een onthutsend zwak Brazilie? Beide? Ik zou een goede verdediging dit niet zien toelaten in ieder geval....
True storyquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:55 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ook wij moeten boodschappen doen
Duitsland had het laatst nog moeilijk met Algerije. Brazilië is gewoon heel, heel, heel, heel, heel, heeeel slecht.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:55 schreef Maver24 het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat ik Nederland niet zie winnen van Duitsland als we zover komen
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:55 schreef Maver24 het volgende:
ned-spanje was doelpuntrijkerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt dit de doelpuntrijkste pot van het toernooi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |