Een buurt als de Berg zou dat niet gebeuren denk ik.. SK is de enige echte 'volksbuurt' om het zo te zeggen van Amersfoort. Maar daar heb je nu niks meer aan natuurlijik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:04 schreef sytzevdv het volgende:
[..]
Ik ben altijd bereid om serieuze discussies aan te gaan met mensen, maar jouw reacties vind ik niet serieus, dus krijg je geen reactie meer zolang je op deze manier doorgaat.
Huh, dat is niet de echte toch?quote:
Quote alert?quote:
Had het over de username.quote:
Ah, OK, quote alert werkt, nu weer OTquote:
We hebben een BN-er op dit autistenforum.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jawel.Bekijk zijn antwoorden maar in dl 1, hij heeft ook een blog.
Wtf, ik ga even het vorige deel lezen inderdaad.quote:
Wat brabbel je allemaal?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, OK, quote alert werkt, nu weer OT
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
We hebben een BN-er op dit autistenforum.![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:34 schreef Leandra het volgende:
Quote even waar ik stel dat de BSO in het gebouw zit....
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:15 schreef Leandra het volgende:
Zijn doelgroep zouden pubers zijn, maar hij is onder andere veroordeeld voor misbruik van een 9-jarige, en laat er behalve een KDV nou ook een BSO zijn, en op die laatste komen wel kinderen van zijn "doelgroep".
Dus het verloop is in mijn ogen als volgt:
• Meneer kiest woning boven KDV/BSO, krijgt door oenigheid bij de gemeente of woningstichting een huisvestingsvergunning.
Met een strafblad kan je niet meer officieel emigreren, omdat geen enkel land je een verblijfsvergunning toekent.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 09:26 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik vind pedoseksuelen moreel verwerpelijk. Maar ik vind paupers die pedoseksuelen/pedofielen gaan bejagen als heksen moreel nog veel verwerpelijker!
Laat die mensen met rust, ze hebben verdomme hun straf uitgezet of niets misdaan!
Ik wil nergens "graag" blijven maar heb geen geld om iedere maand te verhuizen.nog afgezien van het feit at ook dat geen leven isquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een buurt als de Berg zou dat niet gebeuren denk ik.. SK is de enige echte 'volksbuurt' om het zo te zeggen van Amersfoort. Maar daar heb je nu niks meer aan natuurlijik.
Waarom wil je er zo graag blijven? Ik hoorde dat je al uit twee steden bent verhuist dus ik dacht dat de oorzaak zou zijn?
Nee.mijn grootvader was een Fries, ik ben Hollanderquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
We hebben een BN-er op dit autistenforum.![]()
Als hij de echte Sytze is.
Klinkt Fries trouwens die naam. Komt hij oorspronkelijk uit Fryslan?
Kan je het niet op een akkoordje gooien met het OM of UWV dat je ergens in Oeganda gaat wonen of zo en dat ze je elke maand 250 euro doneren als leefgeld daar?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:47 schreef sytzevdv het volgende:
[..]
Ik wil nergens "graag" blijven maar heb geen geld om iedere maand te verhuizen.nog afgezien van het feit at ook dat geen leven is
Loop je nou expres dit soort onzin uit te kramen? Je snapt wel dat het natuurlijk niet kan waarschijnlijk...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:57 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Kan je het niet op een akkoordje gooien met ...
Ik probeer een oplossing te bedenken die werkt voor iedereen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:59 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Loop je nou expres dit soort onzin uit te kramen? Je snapt wel dat het natuurlijk niet kan waarschijnlijk...
Ik ben de logica in je verhaal volledig kwijt hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:39 schreef Leandra het volgende:
Daar staat niet dat de BSO in het gebouw is, daar staat dat er ook een BSO is.... en ja, er is een BSO in de buurt, anders had de SKA niet de moeite genomen de ouders van de kinderen op die BSO te informeren.
Ze hebben namelijk alleen ouders van kinderen op 3 locaties geïnformeerd, dus kennelijk zijn die 3 locaties dusdanig dichtbij dat de ouders geïnformeerd moesten worden.
En je kunt gewoon fatsoenlijk blijven posten, je hoeft geen caps te gebruiken.
Alle betrokken paupers oppakken?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Heb jij een oplossing voor deze casus?
Dan gaat hij met de fiets naar het dorp, ZOMG BSO IN DE BUURTquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Anders zou Sytze wellicht in een goede buurt kunnen wonen, waar nette, beschaafde en hoog opgeleiden wonen, die maken niet zo'n tumult. Maar daar hangt een prijskaartje aan en zonder werk - en met een strafblad krijg je geen werk - is dat moeilijk op te brengen voor Sytze.
Juist ja.quote:
Jij bent nog laat opquote:Op woensdag 9 juli 2014 04:26 schreef sytzevdv het volgende:
[..]
Juist ja.
In een beschaafd land worden wetsovertreders opgepakt. Maar als je doodsbedreigingen uit tegen een pedo schijnt dat te mogen. Gewoon uitroeien die pedo's, daarna de homo's, dieven, junks en alle andere mensen die we niet "moeten" Blijft er uiteindelijk op de wereld maar 1 mens over. Lijkt me ook saai.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 04:26 schreef sytzevdv het volgende:
[..]
In een beschaafd land worden wetsovertreders opgepakt. Maar als je doodsbedreigingen uit tegen een pedo schijnt dat te mogen. Gewoon uitroeien die pedo's, daarna de homo's, dieven, junks en alle andere mensen die we niet "moeten" Blijft er uiteindelijk op de wereld maar 1 mens over. Lijkt me ook saai.
Eens.quote:Op woensdag 9 juli 2014 04:26 schreef sytzevdv het volgende:
[..]
Juist ja.
Ik denk dat Oeganda zelfs het minst te verkiezen valt. Wel eens gehoord wat daar de laatste tijd aan de hand is?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:57 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Kan je het niet op een akkoordje gooien met het OM of UWV dat je ergens in Oeganda gaat wonen of zo en dat ze je elke maand 250 euro doneren als leefgeld daar?
Met 250 euro per maand ben je in de meeste landen ter wereld steenrijk, het scheelt de staat veel geld en de Tokkies zijn blij en het OM is tevreden, want je bent uit Nederland weg en voor jezelf keert de rust weder.
Wel moet je uiteraard kunnen garanderen dat je in Oeganda compleet afziet van seksuele relaties, dus gewoon een celibatair bestaan leiden, anders staat het OM hier natuurlijk voor schut bij de Oegandese autoriteiten.
Volgens mij een win-win situatie voor alle partijen.![]()
Oeganda kan ook een ander land zijn trouwens, ik noem maar iets.
Maar RTL zegt toch iets anders dan jouw gevoel:quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:50 schreef MakkieR het volgende:
Iets zegt tegen me, dat de kinderopvang snel genoeg in het faillissement raakt, als ouders weten dat daarboven een pedoseksueel woont. probleem opgelost
Dan maken ze er toch een pedo-opvang van?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:50 schreef MakkieR het volgende:
Iets zegt tegen me, dat de kinderopvang snel genoeg in het faillissement raakt, als ouders weten dat daarboven een pedoseksueel woont. probleem opgelost
Zou kunnen, maar als de wijk 1 pedo al niet accepteert, dan zeker niet meerdere.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dan maken ze er toch een pedo-opvang van?
Zoeken ze er een andere locatie voor. Noordoost-Groningen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:48 schreef sytzevdv het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar als de wijk 1 pedo al niet accepteert, dan zeker niet meerdere.
Bah bah. Die foto's vind ik echt om te kotsen. Wat een uitschot.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:39 schreef sytzevdv het volgende:
[..]
Maar RTL zegt toch iets anders dan jouw gevoel:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)an-der-v#node_918426
Ja, je zal er maar tussen wonen! Oh wacht..quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:57 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Bah bah. Die foto's vind ik echt om te kotsen. Wat een uitschot.
Die mensen zijn gewoon bang.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:57 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Bah bah. Die foto's vind ik echt om te kotsen. Wat een uitschot.
Hoe vind je het om uitgekotst te worden door je hele buurt?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:07 schreef sytzevdv het volgende:
[..]
Ja, je zal er maar tussen wonen! Oh wacht..
Na 5 jaar doet dat je niets meer, zeker niet door dit volkquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:32 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Hoe vind je het om uitgekotst te worden door je hele buurt?
Pedo komt in de buurt wonen, buurttokkies daardoor boos, pedo misbruikt daardoor kind, buurttokkies slopen daardoor pedo.quote:
Goeie stroman. De tokkies - burgemeester incluis - treffen wel degelijk schuld. En de pedo die een kind misbruikt ook.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Pedo komt in de buurt wonen, buurttokkies daardoor boos, pedo misbruikt daardoor kind, buurttokkies slopen daardoor pedo.
En onderaan de streep treft niemand schuld. Mooie logica man.
Klein foutje: Pedo misbruikt geen kind, dus ook geen gesloopte pedo.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Pedo komt in de buurt wonen, buurttokkies daardoor boos, pedo misbruikt daardoor kind, buurttokkies slopen daardoor pedo.
En onderaan de streep treft niemand schuld. Mooie logica man.
De xa1p denkt dat pedo's kinderen gaan misbruiken als de buurt boos is. Vandaar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:07 schreef sytzevdv het volgende:
[..]
Klein foutje: Pedo misbruikt geen kind, dus ook geen gesloopte pedo.
Onderaan de streep:
Wel veroordeelde tokkies voor doodsbedreigingen.
En veroordeelde burgemeester.
Vreemd seksleven heeft die xa1p lijkt het wel. Hoe komt ie op dat idee?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De xa1p denkt dat pedo's kinderen gaan misbruiken als de buurt boos is. Vandaar.
Vraag het 'm.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:10 schreef sytzevdv het volgende:
[..]
Vreemd seksleven heeft die xa1p lijkt het wel. Hoe komt ie op dat idee?
Natuurlijk niet, daar ben je te simpel voor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, wauw. De dader toch nog? Die had ik niet meer verwacht.
Kijk, nu komen de kwaliteitsargumenten. Misschien kun je ook nog wat over mijn moeder zeggen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, daar ben je te simpel voor.
Nee, ik denk dat pedo's aanzienlijk meer risico's te recidiveren als ze behandeld worden als uitschot van de samenleving wat overal weggepest wordt. Maar maak er vooral weer een stompzinnig en simplistisch verhaal van.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De xa1p denkt dat pedo's kinderen gaan misbruiken als de buurt boos is. Vandaar.
Het was geen argument. Maar toch bedankt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Kijk, nu komen de kwaliteitsargumenten.
Hé doeg!quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:14 schreef Xa1pt het volgende:
Maar ik maak er vooral weer een stompzinnig en simplistisch verhaal van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |