Goh, iedereen die niet met de auto komt krijgt 10 seconden voorsprong.quote:
ik heb misschien nog een kaartje over. maar dan wel de kortste afstand. rond de 10kilometer.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:14 schreef SEMTEX het volgende:
Leuk mailtje van de org van de Devilstrails gehad, wil ik ook wel eens aan meedoen
Ik had me voorgenomen geen shirts meer te kopen bij loopjes.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
Shirts van de 7^^ zijn wel mooi dit jaar, vind ik:
[ afbeelding ]
Oh wauw. Die zijn wel erg mooi.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
Shirts van de 7^^ zijn wel mooi dit jaar, vind ik:
[ afbeelding ]
Vision (http://www.vision-sun.nl)quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ook een afrader: zonnebrand op je voorhoofd + zweten
quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:43 schreef Swetsenegger het volgende:
7 heuvelen heeft sowieso wel de mooiste shirts zo'n beetje.
Het past helaas nog niet in mijn planning voor 2014quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:33 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
ik heb misschien nog een kaartje over. maar dan wel de kortste afstand. rond de 10kilometer.
het ziet er naar uit dat ik niet zelf kan lopen.
De goede oude tijd dat je je shirts nog kreeg in Egmond en ze nog gewoon van onvervalst katoen waren.........quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:40 schreef hatsaflats het volgende:
Als ik het 7^^ shirt vergelijk met shirts van bijvoorbeeld Egmond, is er toch wel een groot verschil.
pyjamaquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:51 schreef Corniel het volgende:
Dat is toch geen hardloopshirt? Het heeft mouwen...
en voor de "zwoelere" nachten...... zweet afvoerendquote:
Dat is om m'n moobs binnen te houden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:51 schreef Corniel het volgende:
ik vind niets beroerder om in een mouwloos shirt te lopen, ik heb er twee op de stapel liggen mar nagenoeg nooit aanquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:51 schreef Corniel het volgende:
Ik weet mijn omslagpunt niet precies. ik gok ergens rond de 165/170....quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:34 schreef Corniel het volgende:
@Murmeli: of je hartslag te hoog ligt, ligt ook erg aan je omslagpunt. Dat is bij getrainde lopers die diep gaan tijdens wedstrijden ergens tussen je gemiddelde hartslag tijdens een 5 km en een 10 km.
voordeel hier is dat het nooit echt warm wordtquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:31 schreef Corniel het volgende:
@RD: Het zorgt niet voor die extra koeling die je nodig hebt. Wellicht dat niet zo speelt als je 50 km loopt, maar zelfs bij mijn HM in december vond ik het meer dan warm zat.
Owh dan valt het meequote:Op woensdag 9 juli 2014 20:40 schreef Corniel het volgende:
@Murmi: www.corniel.nl/runs/#/byheart Halverwege tot laag D2. Ik denk een prima hartslag voor duurloopjes, anderen neigen naar half tot hoog D1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |