Dubbel zo zuur omdat ik morgen mijn laatste tentamen heb.quote:
Ik zou het zo oppakkenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:04 schreef Corniel het volgende:
O ja, of te record: SiIk denk dat ik net voorbij de 30 ben. Als je de 35 bijna aantikt, is dat dan een compliment?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja. Toen was er voetbal.
Wel fijn: kuiten en schenen voelen een stuk lichter dan voor het lopen
♥ || Baby catcher in training || ♥
| 1 2 | [b]20 september 2014 - [url=http://www.vredesloopdenhaag.nl/home]Vredesloop (Den Haag)[/url][/b] [*] Yuki - 5 km |
De man die ik nauwelijks durfde aan te spreken omdat hij zo snel is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:43 schreef Yuki het volgende:
voorbij geraasd door Mr.B, in Ekiden shirt
Nou, inderdaadquote:
Het scheelt dat je geen alcohol drinkt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 05:22 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
De man die ik nauwelijks durfde aan te spreken omdat hij zo snel is.
Enfin, de wekker ging om 5 uur. Het voelt niet prettig, maar ik weet nog wie ik ben. 's Avonds ('s nachts in dit geval) een vent, 's ochtends een vent.
Stoer! Leuk stuk ook over die Nationale Recordpogingenquote:Op donderdag 10 juli 2014 08:08 schreef De_kluizenaar het volgende:
FOK! wordt genoemd in een artikel over de Ekiden in het AD zag ik via een foto op facebook.
Weet niet of dit lukt https://www.facebook.com/(...)18533&type=1&theater
Ik zag hem gisteren ook al langskomen ja, Erg leuk!quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:08 schreef De_kluizenaar het volgende:
FOK! wordt genoemd in een artikel over de Ekiden in het AD zag ik via een foto op facebook.
Weet niet of dit lukt https://www.facebook.com/(...)18533&type=1&theater
Spannend!!! Ben je er een beetje klaar voor? Heb je een tijd in gedachten voor de 16 (?) Km?quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:37 schreef Guard het volgende:
Hmm wil vanavond nog even gaan intervallen, maar ze voorspellen onweersbuien.
En als er 1 weersomstandigheid is die ik wil ontwijken, dan is het wel onweer![]()
Beetje buienradar en zo in de gaten gaan houden.
Oh ja en aftellen, over 7 dagen zit ik in de auto op weg richting Eiger![]()
Hardloopvakantiequote:Op donderdag 10 juli 2014 08:52 schreef MaleDuck het volgende:
Hier nog steeds niet gelopen sinds zaterdag, blijf last van mijn knieën houden![]()
Misschien is mijn lijf wel gewoon toe aan vakantie...
Ja ik ga de 16 doen, de ultra's ben ik nog lang niet klaar voorquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Spannend!!! Ben je er een beetje klaar voor? Heb je een tijd in gedachten voor de 16 (?) Km?
Ik wist inderdaad dat je de 'korte' afstand ging doen, maar niet meer zeker of die 16 is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja ik ga de 16 doen, de ultra's ben ik nog lang niet klaar voor![]()
Ik heb geen tijd in gedachten, geen idee hoe ik die bak met hoogtemeters direct uit de start ga verteren dan wel overleven.
Weet nog niet of ik zelf foto's onderweg ga maken, ik heb iig wel supporters bij mequote:Op donderdag 10 juli 2014 09:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik wist inderdaad dat je de 'korte' afstand ging doen, maar niet meer zeker of die 16 is.
Ga je alleen eigenlijk? Wel foto's maken en posten he?
Ja, brr hoogtemeters! Ik ben al van slag als ik 10 hoogtemeters heb, whahaha!!
Ja we waren net aan een tempo begonnen. En als je dan een andere groep voorbij loopt, dan moet het er natuurlijk wel fris, fruitig en supersnel uitzienquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:43 schreef Yuki het volgende:
Afijn. 75min duurloop D1/D2. Eerste 25min loodzware benen. Daarna ging het echter steeds beter. Na ongeveer 40min mochten we 2x een stukje los. Aangehaakt bij twee groepsgenoten en lekker vooruit gedraafd (wat een woord). Vlak voordat we los mochten, werden we overigens voorbij geraasd door Mr.B, in Ekiden shirt
Mooi!
Vanaf dat moment ging het weer redelijk vanzelf. Ja, m'n benen waren moe, maar ik kon weer gezellig ouwehoeren en m'n benen gingen vanzelf door. Dat was een stuk leuker dan de eerste 25min!
Precies 10km gehobbeld in bijna 73min. Fijn
Vallen is naar beneden gericht. Hardlopen naar voren gericht. Dat je voorover helt waardoor je benen minder werk doen en meer ondersteunend zijn is dus geen vallen. Of je vallen nu wel of niet letterlijk neemt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:52 schreef Nirak het volgende:
Nou gogo, daar kunnen leuke discussies over gevoerd worden.
Als je je ene been voor het andere zet loop je hard met je benen. Maar je kunt ook je benen slechts ondersteunend laten zijn. Dan wordt het "gecontroleerd vallen". Waarbij je vallen uiteraard niet te letterlijk moet nemen.
Ja, inderdaad... maar niet teveel over nadenken en genieten van de rustquote:
Dat is inderdaad waarin chi-running zich onderscheidt van "gewoon" hardlopen. Overeenkomst is dat je sowieso niet ingezakt moet lopen. Rechte rug en buikspieren aanspannen dus.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:55 schreef Ynske het volgende:
Bij ons werd juist gezegd dat je niet naar voren moet 'hangen' maar rechtop moet lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:36 schreef Jero_nimo het volgende:
Ohja, en ambit 3!
http://www.dcrainmaker.com/2014/07/suunto-ambit3-multisport.html
| 1 2 | [b]26 augustus 2014 - [url=http://www.rondevanwest.nl/]Ronde van West (Capelle aan den IJssel)[/url][/b] [*] xzaz - 5 km |
Tuurlijk. Blijkt maar weer dat hardlopen je jong houdtquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:04 schreef Corniel het volgende:
Goed... Dat was het dan, die wedstrijd die je wist dat zou komen, was daar. Ofzo.
Ik geef toe, ik zat ook te hopen dat het Nederlands team dit toch ook niet fantastisch spelende Argentijnse elftal zou kunnen verslaan, maar veel kansen daarop heeft Nederland niet gehad. De kansen die aan Oranje zijde gecreëerd werden, waar niet om over naar huis te schrijven (dat ze toch de live-uitzending gehaald hebben is een teken aan de wand), en dat Argentinië er noch in de reguliere speeltijd noch aan het einde van de verlenging eentje achter Cillisen plaatste lijkt een speling van het lot.
Enfin, de versieringen kunnen weer in de doos, de Oranje-tompoezen in de aanbieding, en we gaan weer over tot de orde van de dag. Volle aandacht voor echte sport!
O ja, of te record: SiIk denk dat ik net voorbij de 30 ben. Als je de 35 bijna aantikt, is dat dan een compliment?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:57 schreef LyannaRuns het volgende:
Murm, zie ik nou dat je gisteren 17K hebt gelopen? Respect!
Nou, mijn run net ging voor geen meter, bpm van tussen de 140 en 150 en toch het gevoel hebben dat je kotsend van de inspanning over straat kruipt. Ik was van plan een duurloopje te doen van 8+ maar het werden er een schamele 2,5 voordat ik het opgaf en naar huis ben gelopen.
Kuiten als betonblokken, allemachtig. I blame the weather, 1,5 week niet gelopen en opnieuw moeten wennen aan nieuwe zooltjes. Morgen maar een rerun.
Erg he die brandnetels? Hier ook, ik liep op sommige fietspaden gewoon te slalommen om er maar niet door geraakt te worden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:27 schreef ser het volgende:
Net even het penalty shootout trauma eruit gelopen. Vond het wel benauwd dus lekker gezweetging wel lekker rechterknie zeurt een beetje en de brandnetels waren door de regen erg gaan hangen dus heb een beetje jeuk aan de schenen gehad
Ik slalom om niet op de naaktslakken te trappen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:52 schreef LyannaRuns het volgende:
[..]
Erg he die brandnetels? Hier ook, ik liep op sommige fietspaden gewoon te slalommen om er maar niet door geraakt te worden.
zzzzzlip! (aw)quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:58 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik slalom om niet op de naaktslakken te trappen.
Check, echt veel van die beesten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:58 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik slalom om niet op de naaktslakken te trappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |