en voor de "zwoelere" nachten...... zweet afvoerendquote:
Dat is om m'n moobs binnen te houden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:51 schreef Corniel het volgende:
Dat is toch geen hardloopshirt? Het heeft mouwen...
ik vind niets beroerder om in een mouwloos shirt te lopen, ik heb er twee op de stapel liggen mar nagenoeg nooit aanquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:51 schreef Corniel het volgende:
Ik weet mijn omslagpunt niet precies. ik gok ergens rond de 165/170....quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:34 schreef Corniel het volgende:
@Murmeli: of je hartslag te hoog ligt, ligt ook erg aan je omslagpunt. Dat is bij getrainde lopers die diep gaan tijdens wedstrijden ergens tussen je gemiddelde hartslag tijdens een 5 km en een 10 km.
voordeel hier is dat het nooit echt warm wordtquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:31 schreef Corniel het volgende:
@RD: Het zorgt niet voor die extra koeling die je nodig hebt. Wellicht dat niet zo speelt als je 50 km loopt, maar zelfs bij mijn HM in december vond ik het meer dan warm zat.
Owh dan valt het meequote:Op woensdag 9 juli 2014 20:40 schreef Corniel het volgende:
@Murmi: www.corniel.nl/runs/#/byheart Halverwege tot laag D2. Ik denk een prima hartslag voor duurloopjes, anderen neigen naar half tot hoog D1.
Haha ja, weinig regen meer he? Ik had alleen in het begin een bui op mijn kop.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:45 schreef te-brengla het volgende:
Ik heb net ook weer een les gelopen: 10 x 3 minuten in wedstrijdtempo met tussendoor 2 minuten dribbelen. Ik had me verheugd op een heerlijk koel nat loopje, maar het was droog en warmer dan ik had gehoopt. Maar toch best lekker gelopen.
Amen brotherquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik vind niets beroerder om in een mouwloos shirt te lopen, ik heb er twee op de stapel liggen mar nagenoeg nooit aan
Het heeft even geduurd, maar het is een nette oplossingquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:44 schreef Levitas het volgende:
Nou he he, eindelijk is Timex eruit. Er zou een "communicatie probleem" zijn met m`n horloge (o rly?!), dus mag ik het horloge kosteloos laten vervangen bij een verkooppunt in Nederland (had contact met Timex USA).
Toch fijn
Zijn die dingen überhaupt nog ergens te koop?quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:51 schreef Corniel het volgende:
Mijn D1 stopt bij 147 en het was vanavond heel vochtig, dus niet zo gek dat jouw HRM iets hoger lag dan je verwachtte.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:32 schreef Murmeli het volgende:
Zo! duurloopje done!
Ik ging blijkbaar toch te hard, want ik had het best zwaar. Had niet echt fut gehad voor een eindsprint als ik dat had gewild. Dus als je vraagt of ik lekker heb gelopen: neuh, niet echt
Maar ik ben toch wel tevreden. heb 17,5 km gelopen, waarvan bewust 300 m gewandeld op ongeveer de helft van de route, om een beetje voorzichtig met mezelf te zijn. inclusief het wandelen was mijn gemiddelde tempo 6.48, dus een minuut langzamer dan mijn 15 km wedstrijdtempo.
Hartslag zat meestal tussen 140 en 150 in (ook iets te hoog naar mijn zin)
Heb op een halve minuut na 2 uur gelopen, dus mooie oefening voor de HM.
kan ik zo rustig eten (veel!) en voetbal kijken (met chips) BAM!
Dit! Maar vandaag ben ik wel met m'n Ekiden shirt de Veluwe opgerend, en die had mouwenquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:09 schreef mosselmossel het volgende:
Zonder mouwen is het lekkerste. No doubt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, lekker ontspannen gelopen, rustig op straat op die ene raceauto na die nog op tijd bij de tv wil zijn.
https://www.endomondo.com/workouts/370424969/8270328
En tijdens het lopen dacht ik nog even na over hoe mensen eruit zien die lopen, en die ene foto die tijdens de Ekiden van mij geschoten is.. Zo'n momentopname is meestal niet charmant. Maar eigenlijk heeft mijn foto wel iets. Het is niet een charmante, maar je ziet wel de concentratie en ondanks dat nog een redelijk ontspannen houding en losse handjes. Dus ik heb besloten dat ik er toch blij mee ben/vrouwenberedenatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:26 schreef Nirak het volgende:
een hemdje zonder mouwen lijkt me heerlijkMaar ik heb niet zo'n mooie armen. Van de andere kant boeit dat natuurlijk ook niet
![]()
Net nog even gaan lopen om de spanning een beetje te verwerken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, lekker ontspannen gelopen, rustig op straat op die ene raceauto na die nog op tijd bij de tv wil zijn.
En tijdens het lopen dacht ik nog even na over hoe mensen eruit zien die lopen, en die ene foto die tijdens de Ekiden van mij geschoten is.. Zo'n momentopname is meestal niet charmant. Maar eigenlijk heeft mijn foto wel iets. Het is niet een charmante, maar je ziet wel de concentratie en ondanks dat nog een redelijk ontspannen houding en losse handjes. Dus ik heb besloten dat ik er toch blij mee ben/vrouwenberedenatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thank you for ordering with Sweatshopquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
Lopen er hier nog mensen op Brooks Glycerin? Die zijn nu in de aanbieding hier voor 60 pond bij sweatshop met 'n 50% korting actie.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:34 schreef Quoi het volgende:
Nirak, ik vind het een hele mooie foto. Mooi die concentratie
mooi!quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:34 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Thank you for ordering with Sweatshop
Thnx voor de tip, 57,5 ponden incl verzenden omdat ze vandaag nog eens extra in de aanbieding zijn![]()
Dit inderdaad. Mooie fotoquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:34 schreef Quoi het volgende:
Nirak, ik vind het een hele mooie foto. Mooi die concentratie
Dat is inderdaad een prachtig plaatje van die tweequote:Op woensdag 9 juli 2014 22:59 schreef Zwabberhark het volgende:
Nirak, dit is een veel mooiere foto dan de geposeerde happy-de-peppie-zeddie foto's. Je ziet hier dat je aan het sporten bent en sport is op haar mooist als het heroïsch afzien is.
Daarom was de foto van Bonobo11 met Swets ook zo fantastisch. Eerstgenoemde was vrijwel overleden, zo kapot was hij. In combinatie met onheilspellend licht en een markante kop, werkelijk fantastisch.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:26 schreef Nirak het volgende:
een hemdje zonder mouwen lijkt me heerlijkMaar ik heb niet zo'n mooie armen. Van de andere kant boeit dat natuurlijk ook niet
![]()
Net nog even gaan lopen om de spanning een beetje te verwerken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, lekker ontspannen gelopen, rustig op straat op die ene raceauto na die nog op tijd bij de tv wil zijn.
Toffe foto! Mijn finishfoto van de 5km van zondag is echt te vrolijk. Mensen vragen of het de start of de finish is, dus ik heb heel erg het gevoel dat ik toch ergens fout ben gegaan dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
nee joh... Niets fout. Gewoon #runhappy ! Toffe foto ook Nirak.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:24 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Toffe foto! Mijn finishfoto van de 5km van zondag is echt te vrolijk. Mensen vragen of het de start of de finish is, dus ik heb heel erg het gevoel dat ik toch ergens fout ben gegaan dan.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee joh... Niets fout. Gewoon #runhappy ! Toffe foto ook Nirak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wat ik bedoel. Ik moet ook echt rechtop gaan lopen.Verder prima foto inderdaad hoor, maar het ziet er nou niet echt uit alsof ik met veel zweet en moeite vijf kilometer uit mijn benen geperst heb.
Your opinion of me is none of my business.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:30 schreef Sarasi het volgende:
[..]Chi running positie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wat ik bedoel. Ik moet ook echt rechtop gaan lopen.Verder prima foto inderdaad hoor, maar het ziet er nou niet echt uit alsof ik met veel zweet en moeite vijf kilometer uit mijn benen geperst heb.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Ha, wat grappig. Ik heb vorig jaar bij een fysiotherapeut gelopen voor mijn scoliose, sindsdien moet ik mijn bekken zeker tijdens het hardlopen heel bewust in de juiste positie drukken, en dan loop ik dus zo. Komt wel verdomd overeen ja.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:30 schreef Sarasi het volgende:
[..]Niets aan je houding veranderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wat ik bedoel. Ik moet ook echt rechtop gaan lopen.Verder prima foto inderdaad hoor, maar het ziet er nou niet echt uit alsof ik met veel zweet en moeite vijf kilometer uit mijn benen geperst heb.
Hardlopen is gecontroleerd vallen, die voorwaardse positie is prima.
Euhm, hardlopen is gewoon je ene voet voor de andere zetten. Een beetje voorover hellen is daarbij prima, maar dat gecontroleerd vallen noemen vind ik overdreven.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:00 schreef Nirak het volgende:
[..]
Niets aan je houding veranderenHardlopen is gecontroleerd vallen, die voorwaardse positie is prima.
Jij wel. Het Nederlands elftal nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:34 schreef Quoi het volgende:
Ik weet niet of ik nóg een penaltyserie overleef
Daar blijf je dan voor wakkerquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij wel. Het Nederlands elftal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |