Ik heb die statistieken niet dus het zegt me niet zoveel - ik ga er maar even van uit dit puur op Argentinië slaat en niet het hele WK. Messi is zeker weten goed, absoluut. En de rest van het team is minder, ook waar. Maar hij zit zeker niet in zijn beste periode op dit moment, maar dat was dus voor het WK ook al zo. Dat hij vervolgens dan nog steeds beter is dan de rest van zijn team zegt ook wel iets over Messi zelf natuurlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan statistieken als 'chances created', waarin Messi bovenaan staat. En het aantal succesvolle dribbels, waarin Messi ook bovenaan staat. Dit zijn statistieken die er echt toe doen voor een middenvelder. Dat de rest van zijn team het verprutst is niet zijn fout. Messi is gewoon goed.
Ja, wtf.quote:
Staat wel op de planning vandaag.quote:
Loop je zo laat dan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Staat wel op de planning vandaag.
Weet alleen niet of ik naar de groep ga. Mijn fiets moet nog gerepareerd (en opgehaald) en het is 4,5 km lopen. Als ik topfit was zou ik gaan lopen maar ik voel me niet zo fijn (heel moe), dus misschien doe ik een rondje hier in de buurt.
Al vind ik naar het bos hobbelen en dan met de groep trainen ook wel heel gezellig. En dan even bedelen om een lift terug om op tijd te zijn voor het voetbal.
Gelden over het hele wk, iedere speler. Zegt zeker wel heel veel dus. Messie is een buitengewoon goeie voetballer. Alleen doordat zijn team niet goed genoeg is, mist spelers als Xavi en Iniesta, lijkt het allemaal wat stroperiger.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:32 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Ik heb die statistieken niet dus het zegt me niet zoveel - ik ga er maar even van uit dit puur op Argentinië slaat en niet het hele WK. Messi is zeker weten goed, absoluut. En de rest van het team is minder, ook waar. Maar hij zit zeker niet in zijn beste periode op dit moment, maar dat was dus voor het WK ook al zo. Dat hij vervolgens dan nog steeds beter is dan de rest van zijn team zegt ook wel iets over Messi zelf natuurlijk.
Genoeg voetbalgediscussieer
Vandaag niet, planning is morgenquote:
Hij bedoelt meer dat iedereen over voetbal zit te praten.quote:
Morgen weer! Zometeen tattoo laten zetten en de rest van de dag rust houden (behalve dan vanavond om 22:00 natuurlijkquote:
Weet ikquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij bedoelt meer dat iedereen over voetbal zit te praten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen mag ik weer dus ik hoop dat NL het snel afmaakt deze keerWordt wel warm/benauwd morgen ben ik bang maar dat zien we dan wel weer.
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
Ga maar gewoon lopen, en let dan daarna eens op hoe stoer je je voeltquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:09 schreef LyannaRuns het volgende:
Voel me een beetje een watje ... ben al anderhalve dag bezig mezelf te motiveren om te gaan lopen met dit weer maar - tot nu toe nog niet gelukt![]()
Het komt hier al twee dagen echt onafgebroken met bakken loodrecht uit de lucht, en dan ben ik toch van suiker of zo.
Respect aan degenen die het wel gewoon doen!
Hmm wellicht verstandig voor mij om ook even wat rustiger aan te doen, was 2 weken geleden al van 3x per week naar 1a2 x per week gegaan, maar blijf na ongeveer 10min lopen pijn krijgen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:54 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik heb een week of 6 rust gehouden totdat de pijn er echt uit was en ben toen weer gaan lopen. Of eigenlijk, toen ben ik weer opnieuw gestart met Renate 5K.
Fixed that for you.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Ga maar gewoon lopen, en let dan daarna eens op hoe nat je je voelt
Training is van 8 tot half 10.quote:
Gewoon gaan mop!! Al ga je maar 20 minuten...quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:09 schreef LyannaRuns het volgende:
Voel me een beetje een watje ... ben al anderhalve dag bezig mezelf te motiveren om te gaan lopen met dit weer maar - tot nu toe nog niet gelukt![]()
Het komt hier al twee dagen echt onafgebroken met bakken loodrecht uit de lucht, en dan ben ik toch van suiker of zo.
Respect aan degenen die het wel gewoon doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |