Droog blijf je toch niet. Dus vooral functionele kleding dragen, die niet aan je lijf plakt en snel droog wordt als het even droog is. Ik vind het wel fijn om met regen en kou iets winddichts om mijn bovenlijf te hebben, dus een body of een jasje. En ik had vandaag een lange broek aan, omdat ik op lage hartslag liep en het anders koud kreeg. Oh ja en een petje zodat de regen niet in mijn ogen valt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:56 schreef ser het volgende:
[..]
Wat voor kleding draag je dan met zoveel regen en zo'n lange loop? Zo'n jack is toch warm en nat wordt je toch door zweet/regen wat er toch doorkomt neem ik aan?
Heb zelf gisteren in een strak ondershirt (zo'n zweet opvangshirt) en gewoon running shirt gelopen in korte broek. Was maar 40 minuten dus niet super nat maar kan me voorstellen dat op zo'n loop je wel lang droog wilt blijven.
Ja zo'n jasje is wel handig idd. Probeer altijd korte mouwen etc. te hebben droogt het snelst, maar kou is wel en verraderlijk iets.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Droog blijf je toch niet. Dus vooral functionele kleding dragen, die niet aan je lijf plakt en snel droog wordt als het even droog is. Ik vind het wel fijn om met regen en kou iets winddichts om mijn bovenlijf te hebben, dus een body of een jasje. En ik had vandaag een lange broek aan, omdat ik op lage hartslag liep en het anders koud kreeg. Oh ja en een petje zodat de regen niet in mijn ogen valt.
Zo dus:
[ afbeelding ]
Er valt zo te zien nog wel wat te verbeteren aan je armzwaai.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Er valt zo te zien nog wel wat te verbeteren aan je armzwaai.Haha, na terugkomst. Ik probeerde mijn stats ook op de foto te krijgen maar dat was een beetje een onnozele actie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat je sowieso wel redelijk gek gedragen als je zo lang alleen aan het lopen bent. Ik ging ook zwaaien naar koeien en zo
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Vrouwen en kaartlezenquote:Het leukste stukje wat ik gepland had was over een smal stuk land tussen de Nedereindseplassen door, maar op één of andere manier kwam ik al aan de overkant uit
Haha! Goed gedaan joh! En idd toffe fotoquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha, na terugkomst. Ik probeerde mijn stats ook op de foto te krijgen maar dat was een beetje een onnozele actie.
Je gaat je sowieso wel redelijk gek gedragen als je zo lang alleen aan het lopen bent. Ik ging ook zwaaien naar koeien en zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan hoop ik dit weekend mijn M-schema, waar ik eigenlijk al aan ben begonnen, ook op papier te zetten. En dan kijken of ik het "ongeveer" kan gaan volgen, want ik ben er volgens mij nog nooit in geslaagd me heel precies aan een hardloopschema te houden
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2014 16:14:41 ]
quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:07 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Bij de fysio geweest. Komt wel goed.Goed nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Vanavond seizoensafsluiting van een van de loopgroepen, morgenavond nog een training.Goed nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan hoop ik dit weekend mijn M-schema, waar ik eigenlijk al aan ben begonnen, ook op papier te zetten. En dan kijken of ik het "ongeveer" kan gaan volgen, want ik ben er volgens mij nog nooit in geslaagd me heel precies aan een hardloopschema te houdenIk moet nog als een dolle aan de soort van voorbereiding voor morgen
Maar wat eerder ophouden hier vandaag, dan kan dat voor 22:00 uur
@Mo: wat is een Reindeer Romp?
@LT: chapeautjes!![]()
Nou ik dacht dat je ook de lijn van de route kon zien, maar je ziet alleen een rechte lijn. Dus de enige navigatie die je hebt is: x aantal meter tot volgende kruispunt, en wat je daar moet doen (links/rechts/weg vervolgen). Eerste paar km ging dat goed, maar op een gegeven moment stond er: volgende kruispunt over 12km. Terwijl ik daarvoor echt al een paar keer af moest slaan. Dus dat was al vreemd. Maar ik wist nog wel het eerste deel van de route uit mijn hoofd. Op een gegeven moment dacht ik dat ik links moest, maar toen zei hij 'off course'. Terug de andere kant op gegaan, maar toen was ik ook 'off course'. Misschien omdat de GPS af en toe een kleine afwijking heeft of zo? Dus zodra je de route weet, gaat het goed, maar als je er eenmaal vanaf bent geraakt is het onmogelijk om te weten welke weg je nou moet hebbenquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:27 schreef Murmeli het volgende:
Mobloik ga echt een keer op hardloopvakantie daar!!
@LT: wat ging er mis met de route in je garmin?
Koeien, hertjes, ezeltjes, konijntjes en ze lijken me allemaal zo aan te kijkenquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha, na terugkomst. Ik probeerde mijn stats ook op de foto te krijgen maar dat was een beetje een onnozele actie.
Oke, ik zal je volgende keer wel even pmen dan hoe je dat voor elkaar hebt gekregenquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:35 schreef Murmeli het volgende:
Huh? Dan doet je jouwe het anders dam de mijne. Ik heb een lijn (de route) en een pijl (waar ik ben en waar ik heen ga).
Ik kan in- en uitzoomen dus dan kan ik altijd wel en mezelf en de route vinden.
Althans, de ene keer dat ik hem heb gebruikt ging dat prima.
Maar wel mooi balen
Toen ik ging kijken waar de Tour de France langskwam vorige week zag ik ineens 'Penistone' op de kaart staan (vraag me niet waarom mijn oog dáárop vielquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ja
30 juli is ook deze:
[ afbeelding ]![]()
Ik ga ook nog wel effe testen en bij mij kijken enzo. Misschien kan ik je dan helpen ermee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, ik zal je volgende keer wel even pmen dan hoe je dat voor elkaar hebt gekregenMaar ik ben sowieso een ramp met navigatie apparaten
Goed gedaan!quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
uh-huh!quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
Toen ik ging kijken waar de Tour de France langskwam vorige week zag ik ineens 'Penistone' op de kaart staan (vraag me niet waarom mijn oog dáárop viel). Ook één van die loopjes van jullie
quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:17 schreef Quoi het volgende:
[..]
Goed nieuwsIk moet nog als een dolle aan de soort van voorbereiding voor morgen
Maar wat eerder ophouden hier vandaag, dan kan dat voor 22:00 uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik ook altijd ja. Beetje zwaaien en loeien naar koeien en balken naar ezels.. Je moet wat..quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ook een afrader: zonnebrand op je voorhoofd + zwetenquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd ja. Beetje zwaaien en loeien naar koeien en balken naar ezels.. Je moet wat..
Petje is idd een aanrader tijdens het hardlopen als het regent. Gister steeds regen (+gel) in de ogen. Buuuuuurns
Ligt in Penisland. Die hebben zelfs een website: http://www.penisland.net/ (hardstikke worksafe)quote:
Ja, gel is niet ideaal...quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd ja. Beetje zwaaien en loeien naar koeien en balken naar ezels.. Je moet wat..
Petje is idd een aanrader tijdens het hardlopen als het regent. Gister steeds regen (+gel) in de ogen. Buuuuuurns
Goh, iedereen die niet met de auto komt krijgt 10 seconden voorsprong.quote:
ik heb misschien nog een kaartje over. maar dan wel de kortste afstand. rond de 10kilometer.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:14 schreef SEMTEX het volgende:
Leuk mailtje van de org van de Devilstrails gehad, wil ik ook wel eens aan meedoen
Ik had me voorgenomen geen shirts meer te kopen bij loopjes.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
Shirts van de 7^^ zijn wel mooi dit jaar, vind ik:
[ afbeelding ]
Oh wauw. Die zijn wel erg mooi.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
Shirts van de 7^^ zijn wel mooi dit jaar, vind ik:
[ afbeelding ]
Vision (http://www.vision-sun.nl)quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ook een afrader: zonnebrand op je voorhoofd + zweten
quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:43 schreef Swetsenegger het volgende:
7 heuvelen heeft sowieso wel de mooiste shirts zo'n beetje.
Het past helaas nog niet in mijn planning voor 2014quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:33 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
ik heb misschien nog een kaartje over. maar dan wel de kortste afstand. rond de 10kilometer.
het ziet er naar uit dat ik niet zelf kan lopen.
De goede oude tijd dat je je shirts nog kreeg in Egmond en ze nog gewoon van onvervalst katoen waren.........quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:40 schreef hatsaflats het volgende:
Als ik het 7^^ shirt vergelijk met shirts van bijvoorbeeld Egmond, is er toch wel een groot verschil.
pyjamaquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:51 schreef Corniel het volgende:
Dat is toch geen hardloopshirt? Het heeft mouwen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |