Ben ik de enige die bij fartlek altijd aan scheten laten moet denken?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nooit tegengekomen. Dat zou wat zijn, ineens een dobbelsteen voor je neus![]()
In het kader van de anti-schema gedachten zeker? Leuker om er verschillende intervaloefeningen op te zetten of fartlekjes
Schuldigquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ben ik de enige die bij fartlek altijd aan scheten laten moet denken?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik hoor hier de laatste tijd meer over.... zijn er AV-lopers die dit tijdens training tegenkomen?Nee dat niet, maar onze trainer neemt wel al jaren af en toe een grote schuimrubber dobbelsteen mee. Afhankelijk van wat je gooit ga je een oefening/opdracht doen, vaak in groepjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ben ik de enige die bij fartlek altijd aan scheten laten moet denken?
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar onze trainer neemt wel al jaren af en toe een grote schuimrubber dobbelsteen mee. Afhankelijk van wat je gooit ga je een oefening/opdracht doen, vaak in groepjes.
In dat geval verlies ik morgen liever van Argentinie, nog een verloren finale trek ik niet...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mijn woorden. Nadat ze Nederland in de finale hebben verslagen
na de 5-1 overwinning op Spanje werd dat ook over Nederland gezegd....quote:
Nee hoor. Ja. Hooguit door mensen die geen idee van voetbal hadden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
na de 5-1 overwinning op Spanje werd dat ook over Nederland gezegd....
Het Is niet Nederlands. Het is pure realiteit. Het is lang geleden dat een ploeg zo overheersend goed voetbal speelde. Lange tijd achter elkaar en meerdere wedstridjen achtereen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
puur Nederlands..... mochten we de finale halen dan zijn we bij voorbaat door de optimisten onder ons afgeschreven....
Holy fartlek. Ik zet de televisie net aan. Als DUI voor Duitsland staat dan zal BRA wel voor Bratwurst staan ...quote:
voor het hele land is het een geluk dat je er wel eens meer naast zit met je voorspellingenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:43 schreef mosselmossel het volgende:
Geen enkel land maakt in de finale kans tegen dit Duitsland.
klare taal!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:47 schreef YUR het volgende:
Overmoedige Duitsers zijn een prima snack voor op de zondagavond
Zo is dat. En ome Louis kent 3/4 van die Duitsers heel goed, dus hij kan er prima iets tegenin brengen. Moeten we morgen alleen even biefstuk maken van die Argentijnen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:47 schreef YUR het volgende:
Overmoedige Duitsers zijn een prima snack voor op de zondagavond
Da's waarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
voor het hele land is het een geluk dat je er wel eens meer naast zit met je voorspellingen
Vraag is dan wel of dit Duitsland in de finale staat, of bijvoorbeeld het Duitsland dat tegen Algerije speeldequote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:43 schreef mosselmossel het volgende:
Geen enkel land maakt in de finale kans tegen dit Duitsland.
Nee joh, Louis stelt een 6 3 1 schema op. 91 minuten lang gehamer van die Duitsers, in de 92ste minuut 1 counter, Mooie schwalbe van Robben. Penalty en we winnen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mijn woorden. Nadat ze Nederland in de finale hebben verslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |