Diezelfde grenzen die Israel overschrijdt door nederzettingen te bouwen? Goh..quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:47 schreef hafez1234 het volgende:
Als je met terroristen onderhandelt dan verlies je altijd. Kijk maar nu. De grenzen op dit moment zijn door de Arabieren en Israël jaren geleden vastgesteld. En nu willen ze tegen de afspraken in weer terrein winnen op Israël. Als Israël nu weer een deal maakt, gaan de Arabieren over 10 jaar weer huilen om meer terrein.
Dat is echter niet alles....quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Waarom? Nutteloos bloedvergieten. Waarom? De Palestijnen hadden alles kunnen hebben zonder bloedvergieten, maar dat wilden ze niet.
Waar bouwen ze nederzetting? Op Jordanië? Of op Israël?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:49 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Diezelfde grenzen die Israel overschrijdt door nederzettingen te bouwen? Goh..
Wat is dat toch met mensen hier die oogkleppen ophebben.
Alles wat ze wilden. Misschien niet alles wat jij wilt, maar wat jij vind dat boeit niemand een kloot.quote:
Buiten de afgesproken grenzen van de westelijke over.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:49 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Waar bouwen ze nederzetting? Op Jordanië? Of op Israël?
Precies. Wat wil je nog meer SadPanda, dat ze alle Israëlische joden op een transport zetten naar de plekken in Europa en het Oosten waar ze oorspronkelijk vandaan komen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:50 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Alles wat ze wilden. Misschien niet alles wat jij wilt, maar wat jij vind dat boeit niemand een kloot.
Israël mag doen wat ze willen binnen hun grenzen. Boeit niet wat de Arabieren vinden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:50 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Buiten de afgesproken grenzen van de westelijke over.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:50 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Alles wat ze wilden. Misschien niet alles wat jij wilt, maar wat jij vind dat boeit niemand een kloot.
Als het alles was wat ze wilden hadden ze het geaccepteerd. Dit is alles wat ze willen:quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Precies. Wat wil je nog meer SadPanda, dat ze alle Israëlische joden op een transport zetten naar de plekken in Europa en het Oosten waar ze oorspronkelijk vandaan komen?
Klopt. Echter ligt de westelijke oever niet binnen hun grenzen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:52 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Israël mag doen wat ze willen binnen hun grenzen. Boeit niet wat de Arabieren vinden.
Israël erkent dat niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:52 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Klopt. Echter ligt de westelijke oever niet binnen hun grenzen.
Met die mooie right of return clausule waardoor de arabieren in de staat zo'n meerderheid zouden krijgen dat Israel eigenlijk niet meer zou bestaan. Geen wonder dat ze 'm niet accepteerden. Dat is niet realistisch.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:52 schreef SadPanda het volgende:
[..]
[..]
Als het alles was wat ze wilden hadden ze het geaccepteerd. Dit is alles wat ze willen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Arab_Peace_Initiative
En dat erkent de rest van de wereld dan weer niet. Dat maakt het niemandsland at best. Als ik morgen proclameer dat Duitsland bij Nederland hoort mag ik er ook niet ineens doen wat ik wil.quote:
Wat is er mis mee als er een meerderheid Arabier is in Israël? Het blijft gewoon een seculiere staat.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:54 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Met die mooie right of return clausule waardoor de arabieren in de staat zo'n meerderheid zouden krijgen dat Israel eigenlijk niet meer zou bestaan. Geen wonder dat ze 'm niet accepteerden. Dat is niet realistisch.
Erkenning van de rest van de wereld is misschien leuk, maar nutteloos. Wat wel belangrijk is, is wie effectief gezag heeft in een gebied. Dat is Israël.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:55 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En dat erkent de rest van de wereld dan weer niet. Dat maakt het niemandsland at best. Als ik morgen proclameer dat Duitsland bij Nederland hoort mag ik er ook niet ineens doen wat ik wil.
Dat is een verkapte 1-staat-oplossing.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:55 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat is er mis mee als er een meerderheid Arabier is in Israël? Het blijft gewoon een seculiere staat.
Ja, maar wat is er mis mee?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat is een verkapte 1-staat-oplossing.
Dat Arabieren en specifieker Moslims er een handje van hebben om minderheden te onderdrukken, zelfs binnen hun eigen volk.quote:
Leg uit?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:58 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat Arabieren en specifieker Moslims er een handje van hebben om minderheden te onderdrukken, zelfs binnen hun eigen volk.
Misschien moeten jij en SadPanda eens vriendjes worden. Beiden oogkleppen op en blind voor alles wat buiten je eigen wereldje valt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:56 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Erkenning van de rest van de wereld is misschien leuk, maar nutteloos. Wat wel belangrijk is, is wie effectief gezag heeft in een gebied. Dat is Israël.
Je hebt het over jezelf.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:00 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Misschien moeten jij en SadPanda eens vriendjes worden. Beiden oogkleppen op en blind voor alles wat buiten je eigen wereldje valt.
Seculiere arabische staten bestaan slechts een paar jaar. Daarna waait er een jihad-windje doorheen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Leg uit?
De staat Israël blijft gewoon seculier en niemand gaat dus onderdrukt worden.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:59 schreef hafez1234 het volgende:
Vijf doden terroristen. Mooi.
Bedankt Israël dat je terroristen aanpakt die het Westen kapot willen maken.![]()
![]()
![]()
Er wordt bij het accepteren van dat voorstel gewoon afgesproken dat Israël seculier blijft.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:00 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Seculiere arabische staten bestaan slechts een paar jaar. Daarna waait er een jihad-windje doorheen.
Ik zou het een kans willen geven persoonlijk, maar het zou me niet verbazen als dat slecht afloopt voor de joodse bevolking, laat ik het zo zeggen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:03 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Er wordt bij het accepteren van dat voorstel gewoon afgesproken dat Israël seculier blijft.
Maar 44.45% van de Palestijnen stemde op Hamas en van diegene die er op stemmen is dat voornamelijk omdat er maar niks verandert en Fatah corrupt is, niet vanwege het islamisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |