O ja dat zeker. Dat van Brazilië. Maar die Duitser zijn ook echt goed.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach kom op. Brazilië is al het hele toernooi slechter bezig. Zijn best wel geholpen door arbitrage.
Ik heb er alle vertrouwen in!
Ik erger me dood aan hem. Van die achterlijke weetjes er tussendoor gooien. Verkeerd uitspreken. En soms weetie niet eens wie er aan de bal is. Vreselijke vent.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk om maken haha ik vond het grappig
Oh daar let ik niet eens op.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik erger me dood aan hem. Van die achterlijke weetjes er tussendoor gooien. Verkeerd uitspreken. En soms weetie niet eens wie er aan de bal is. Vreselijke vent.
Ik welquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh daar let ik niet eens op.
Ik hou verder ook niet van voetbal
Daar heb je gelijk in. Maar toch gaan wij winnen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:49 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja dat zeker. Dat van Brazilië. Maar die Duitser zijn ook echt goed.
Gratiesch weggeven manquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:51 schreef Carooltje79 het volgende:
Hellow
Wat een wedstrijd zeg![]()
Schiet maar raak voor een knaak
Ik hoop echt dat Jack het commentaar mag doen morgen en zondag.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik erger me dood aan hem. Van die achterlijke weetjes er tussendoor gooien. Verkeerd uitspreken. En soms weetie niet eens wie er aan de bal is. Vreselijke vent.
Nou echt hequote:
Ditzelfde Duitsland had een verlenging tegen Algerije nodig he?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee echt niet. We hebben het maar makkelijk gehad tot aan Costa Rica. Maar dit gaan we echt niet overleven.
Hopelijk schoppen die Brazillianen die Duitsers lens nu. Dan maken we misschien nog wat kans.
quote:
Er schijnen al rellen te zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het stadion straks leeg is.
Correctie;
[ afbeelding ]
Zo jammer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:05 schreef artelligence het volgende:
Ach ja, de Brazilianen laten hun ware aard zien op de tribune
Wat dat betreft blijft het een kansloze sport inderdaad.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:05 schreef artelligence het volgende:
Ach ja, de Brazilianen laten hun ware aard zien op de tribune
Zo jammer datquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het stadion straks leeg is.
Correctie;
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
Ondertussen in Brazilië...Nou dit vind ik dan wel weer jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kunnen niet eena tegen hun verlies. Wat kinderachtig.
Lijkt België wel ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dit vind ik dan wel weer jammer.
Ze kunnen niet eena tegen hun verlies. Wat kinderachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |