Misschien op de achtergrond?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuk voor je maar ik ben voetbal kijke . Ander keertje
Duitsland speelt al een aantal jaar heel goed voetbal. Wat dat betreft kun je als Oranje in de finale komt, beter Brazilie tegenkomen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:36 schreef yats het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd. Ik heb niets met Duitsland, maar nog minder met die jankende Brazilianen.
Ach, ik ging er al niet eens vanuit dat Nederland de groep zou overleven. Dit is dus een bonus.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Duitsland speelt al een aantal jaar heel goed voetbal. Wat dat betreft kun je als Oranje in de finale komt, beter Brazilie tegenkomen.
Komt goed!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, wordt een moeilijke als we tegen ze mogen in de finale..
Ik ook niet. Had wel bijna alle 4 de halve finalisten goed. Alleen Spanje ipv Nederlandquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, ik ging er al niet eens vanuit dat Nederland de groep zou overleven. Dit is dus een bonus.
Of niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, wordt een moeilijke als we tegen ze mogen in de finale..
Idem hier. Ik had overigens Algerije en Costa Rica als 'verrassingen' ook goed.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook niet. Had wel bijna alle 4 de halve finalisten goed. Alleen Spanje ipv Nederland
Brazilie speelt gewoon super slecht. Zal grotendeels komen door het missen van Neymar en als je daar je team op baseerd, tja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of niet.
De vraag is speelt Brazilië zo bagger slecht nu? Of is Duitsland heel erg goed...
Ik heb andere wedstrijden niet gezien.
Dit is een appeltje eitje. Hoe is Brazilië dan zo ver gekomen denk ik dan.
Sowieso is het een erg bizarre wk.![]()
Brazilië is nu wel heel slecht!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of niet.
De vraag is speelt Brazilië zo bagger slecht nu? Of is Duitsland heel erg goed...
Ik heb andere wedstrijden niet gezien.
Dit is een appeltje eitje. Hoe is Brazilië dan zo ver gekomen denk ik dan.
Sowieso is het een erg bizarre wk.![]()
Picsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:43 schreef artelligence het volgende:
Eigenlijk is het zielig, maar die shots van die jankende supporters was priceless
Nee echt niet. We hebben het maar makkelijk gehad tot aan Costa Rica. Maar dit gaan we echt niet overleven.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Vergeet niet dat wij de wereldkampioen zo'n afstraffing hadden gegeven. Wij kunnen dit!
Kut Snoeks. Zo spreek je het ook niet uit hoorde ik van de week.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
Whahaha
Julio, ceasar...en ineens hoor je fred.. uhh![]()
fretssj ofzo.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Kut Snoeks. Zo spreek je het ook niet uit hoorde ik van de week.
Ach kom op. Brazilië is al het hele toernooi slechter bezig. Zijn best wel geholpen door arbitrage.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee echt niet. We hebben het maar makkelijk gehad tot aan Costa Rica. Maar dit gaan we echt niet overleven.
Hopelijk schoppen die Brazillianen die Duitsers lens nu. Dan maken we misschien nog wat kans.
Ik kan me er niet druk om maken haha ik vond het grappigquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Kut Snoeks. Zo spreek je het ook niet uit hoorde ik van de week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |