Ja, dat kan hij net zo goed niet doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Gaat Gio nou een discussie over religie aan met Iwan en Rienk? Kansloze missie lijkt me.
quote:
Tsja het blijft wel SBS. Het was dat of de Efteling-tune.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:44 schreef Copycat het volgende:
Lekkere close beelden, zodat het nog wat lijkt qua opkomst.
Wat lieten ze zien?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:40 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
ja ze laten het zien!
Dat Ruud zo asociaal is
Ik vind kanker ook heel erg, maar waarom ga ik meedoen aan een flutmarsje bij zo'n tokkieloods?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:44 schreef Copycat het volgende:
Lekkere close beelden, zodat het nog wat lijkt qua opkomst.
Daarom. Ik zet wel een breezergedichtje op Facebook!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind kanker ook heel erg, maar waarom ga ik meedoen aan een flutmarsje bij zo'n tokkieloods?
Ik ook, speciaal voor aangezet, maar ik verwachtte al uitsluitend close-ups.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]echt he, was ff benieuwd hoe t werd uitgezonden
Bil is zo heerlijk puur, die flapt dat er maar pardoes uit.quote:
Kwam hem net toevallig tegen in de SV, pfoei..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:49 schreef Miek37 het volgende:
Als het tv momentje van Billy vandaag of morgen wordt getoond waarin ze zoooooo begaan was met iemand met kanker (en dat meende ze uiteraard echt en oprecht) hou dan even in je achterhoofd dat ze vanmiddag de atelierdeur "dat kanker, kanker, kanker, kutding" noemde, omdat ze 'm niet open kreeg!
Echt! Oprecht!
Huub's vlindertje!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bil is zo heerlijk puur, die flapt dat er maar pardoes uit.
Ik dacht dat ze lieten zien dat Ruud ging eten tijdens Ivans gebedje, maar dat zenden ze niet uitquote:
Ja, maar Billy is nu eenmaal lekker spontaan . Lekker gekke meid is het.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:49 schreef Miek37 het volgende:
Als het tv momentje van Billy vandaag of morgen wordt getoond waarin ze zoooooo begaan was met iemand met kanker (en dat meende ze uiteraard echt en oprecht) hou dan even in je achterhoofd dat ze vanmiddag de atelierdeur "dat kanker, kanker, kanker, kutding" noemde, omdat ze 'm niet open kreeg!
Echt! Oprecht!
Hij at inderdaad een appel, maar dat toonden ze niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:51 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze lieten zien dat Ruud ging eten tijdens Ivans gebedje, maar dat zenden ze niet uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |