Ja, dat kan hij net zo goed niet doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Gaat Gio nou een discussie over religie aan met Iwan en Rienk? Kansloze missie lijkt me.
quote:
Tsja het blijft wel SBS. Het was dat of de Efteling-tune.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:44 schreef Copycat het volgende:
Lekkere close beelden, zodat het nog wat lijkt qua opkomst.
Wat lieten ze zien?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:40 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
ja ze laten het zien!
Dat Ruud zo asociaal is
Ik vind kanker ook heel erg, maar waarom ga ik meedoen aan een flutmarsje bij zo'n tokkieloods?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:44 schreef Copycat het volgende:
Lekkere close beelden, zodat het nog wat lijkt qua opkomst.
Daarom. Ik zet wel een breezergedichtje op Facebook!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind kanker ook heel erg, maar waarom ga ik meedoen aan een flutmarsje bij zo'n tokkieloods?
Ik ook, speciaal voor aangezet, maar ik verwachtte al uitsluitend close-ups.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]echt he, was ff benieuwd hoe t werd uitgezonden
Bil is zo heerlijk puur, die flapt dat er maar pardoes uit.quote:
Kwam hem net toevallig tegen in de SV, pfoei..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:49 schreef Miek37 het volgende:
Als het tv momentje van Billy vandaag of morgen wordt getoond waarin ze zoooooo begaan was met iemand met kanker (en dat meende ze uiteraard echt en oprecht) hou dan even in je achterhoofd dat ze vanmiddag de atelierdeur "dat kanker, kanker, kanker, kutding" noemde, omdat ze 'm niet open kreeg!
Echt! Oprecht!
Huub's vlindertje!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bil is zo heerlijk puur, die flapt dat er maar pardoes uit.
Ik dacht dat ze lieten zien dat Ruud ging eten tijdens Ivans gebedje, maar dat zenden ze niet uitquote:
Ja, maar Billy is nu eenmaal lekker spontaan . Lekker gekke meid is het.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:49 schreef Miek37 het volgende:
Als het tv momentje van Billy vandaag of morgen wordt getoond waarin ze zoooooo begaan was met iemand met kanker (en dat meende ze uiteraard echt en oprecht) hou dan even in je achterhoofd dat ze vanmiddag de atelierdeur "dat kanker, kanker, kanker, kutding" noemde, omdat ze 'm niet open kreeg!
Echt! Oprecht!
Hij at inderdaad een appel, maar dat toonden ze niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:51 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze lieten zien dat Ruud ging eten tijdens Ivans gebedje, maar dat zenden ze niet uit
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:54 schreef Urb het volgende:
Bikkel Ivan was echt goed bezig met die jongens!
En ja hoor zelfs Billy met betraande ogen te zien...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:56 schreef Miek37 het volgende:
En Lot die de hele dag op haar nest heeft gelegen komt er nog even uit voor haar tv momentje!
Niet zo cynisch Miek, het was mooi en prachtig en we zijn Vanessa allemaal dankbaar voor deze dag.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:56 schreef Miek37 het volgende:
En Lot die de hele dag op haar nest heeft gelegen komt er nog even uit voor haar tv momentje!
En dat was nog niet eens het momentje waar ik het over had, is tijdens centraal na afloop.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:56 schreef Urb het volgende:
[..]
En ja hoor zelfs Billy met betraande ogen te zien...
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet zo cynisch Miek, het was mooi en prachtig en we zijn Vanessa allemaal dankbaar voor deze dag.
Ik zag Laura vannacht roken, maar moet nog even nakijken of dat een e-sigaret wasquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:58 schreef Cat22 het volgende:
Zijn de eerste peuken inmiddels alweer opgestoken? Ik geloof nooit dat iedereen daar kan stoppen.
Indd.. ze roken weer hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:58 schreef Cat22 het volgende:
Zijn de eerste peuken inmiddels alweer opgestoken? Ik geloof nooit dat iedereen daar kan stoppen.
Fles zuigt dat eding helemaal leeg hoor..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zag Laura vannacht roken, maar moet nog even nakijken of dat een e-sigaret was
Ze pikken het aids-probleem meteen even mee. Nou alleen nog even keertje lopen tegen Ebola.quote:
+1 voorspelbaar.quote:
Ze doen ook soms *een rondje* en weten waar geen cameras zijn in het bos dus wie weet wat ze daar uitspoken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zag Laura vannacht roken, maar moet nog even nakijken of dat een e-sigaret was
Het zag er uit als een goed evenement ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:01 schreef Disana het volgende:
Dat was knappe televisie. Ze hebben vakkundig weten te verbloemen dat er vrijwel geen hond was.
Nou, je zag het toch wel hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:01 schreef Disana het volgende:
Dat was knappe televisie. Ze hebben vakkundig weten te verbloemen dat er vrijwel geen hond was.
Geen idee, zou het ergens in de SV staan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
Wat heeft het opgeleverd voor het Kankerfonds?
Klein terrein en het liep echt niet hutje mutje de rondjes, totaalshot bij die toespraak: weinig mensen, slecht bezochte after party.... Dat krijg je er met de beste knipkunsten niet uit en zegt mij dat het vast erg matig bezocht was. Op de hotemetoten na dan, want die vinden tievie natuurlijk weer interessant.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen even bij de ochtendgymnastiek toch?
6596 euro waarvan 2500 van een knoflookboer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
Wat heeft het opgeleverd voor het Kankerfonds?
Oh dat valt me nog mee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:12 schreef Miek37 het volgende:
[..]
6596 euro waarvan 2500 van een knoflookboer.
Auch!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |