BAM, ik snap je grap nu pasquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:58 schreef Royco1 het volgende:
Maar misschien word ie wel gebacked door een latino gang zoals MS-13 ofzo
Jaquote:
Koude wind. Hij staat me wel cool, m'n vestquote:
Komt door het bierquote:
Daar is de nieuwsgierigheid weerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
Koude wind. Hij staat me wel cool, m'n vest.
Whehehe.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt door het bier![]()
Wat nu overigens op is![]()
Kleine miscalculatie gehad, nu moet ik morgen voetbal kijken met thee
Sukkel!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt door het bier![]()
Wat nu overigens op is![]()
Kleine miscalculatie gehad, nu moet ik morgen voetbal kijken met thee
Is niet leukquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:02 schreef Samzz het volgende:
Of ik Sil drie pillen naproxen door zijn voer wil doen. Tuurlijk, geen probleem. Ik dacht dat het van die pillen waren als de prednisolon die Rio krijgt, plastic omhulsels die je los kunt draaien en dat er dan poeder uit komt. Nou, nee. Dikke, stevige pillen van ruim anderhalve cm lang en bijna een cm breed.
Geen beest dat dat zo opeet natuurlijk. En al helemaal niet los over het voer. Gelukkig ben ik slim en heb ik ze in een appel geduwd. Het ging smakelijk naar binnen.
Bier is duurquote:
quote:
Kom maar opquote:
Je haat mij hequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Schultenbrau ook nietquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]Whehehe gaaf vest!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
[..]Is het vreemd dat ik je nu wil knuffelen? Maar leuk vest inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM!Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
[..]Met zoiets verdien je gelijk oneindig pandapuntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM!14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Wel doorzichtig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:06 schreef yats het volgende:
[..]
Is het vreemd dat ik je nu wil knuffelen?
Zo evil!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met zoiets verdien je gelijk oneindig pandapunten
[..]MeesterlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM!![]()
Nee hoor, ik heb ooit in een panda-shirt rondgelopen op een feest vol dronken studentes. Geen resultaatquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met zoiets verdien je gelijk oneindig pandapunten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |