Vandaar de aubergine!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:24 schreef yats het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen zich beter niet voortplanten
dat sowiesoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:24 schreef yats het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen zich beter niet voortplanten
Ze hebben in ieder geval zelfinzichtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaar de aubergine!!
Bij gebrek aan condooms
Ik ben me aan het 'aankleden'. Mijn paardje wil zo wel graag naar binnen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Iedereen nu naar de winkel voor aubergines?
komkommer is meer mijn lengtequote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Iedereen nu naar de winkel voor aubergines?
Aww nasty tijn!!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
Zouden ze die aubergine na afloop ook nog opeten?
He, waarom nou? Dat andere beeld was veel leukerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben me aan het 'aankleden'. Mijn paardje wil zo wel graag naar binnen.
Omdat het fucking -15 is buitenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:31 schreef yats het volgende:
[..]
He, waarom nou? Dat andere beeld was veel leuker
of Voelenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
Een aubergine zal nooit meer hetzelfde smaken na het zien van dit filmpje.
Prima weer voor tepels.quote:
Vrouwen zijn zo goed in overdrijvenquote:
mental image is nastyquote:
Echt hequote:
het zou bijna meme waardig zijn voor 9gagquote:
Zijn de zomers in België altijd zo koud of heb ik dat vroeger gewoon nooit gemerkt?quote:
Als ik de skillz had was het allang op 9gag geweestquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
het zou bijna meme waardig zijn voor 9gag
whehehe mja ik heb die skills ook nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik de skillz had was het allang op 9gag geweest
Ik overdrijfquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:35 schreef yats het volgende:
[..]
Zijn de zomers in België altijd zo koud of heb ik dat vroeger gewoon nooit gemerkt?
Shit. Weer geen kans op foto's van stijve tepels dus.....quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik overdrijf. Het zal 15 graden zijn of zo.
Die kans was er met -15 ook nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Shit. Weer geen kans op foto's van stijve tepels dus.....
Te fris om lekker naar de sterren te kijken dus.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik overdrijf. Het zal 15 graden zijn of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |