De smaak kon ik echt niet uitstaan. Maar ik werd wel er wel wakkerder vanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en, beviel het? Ik lust het wel, maar die op mn werk is gewoon niet lekker
die automaat meuk moet ik ook niet ik krijg verse koffie van het restaurantquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en, beviel het? Ik lust het wel, maar die op mn werk is gewoon niet lekker
Ik heb ook 1 tinderdate gehad, en nu snap ik er niets meer vanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb één tinderdate gehad, en die vent vertelde een dag later dat hij een vriendin had
van de schrik omdat t zo smerig was, of van de caffeïne ?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De smaak kon ik echt niet uitstaan. Maar ik werd wel er wel wakkerder van
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb één tinderdate gehad, en die vent vertelde een dag later dat hij een vriendin had
classicquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
die hebben we bij ons nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
die automaat meuk moet ik ook niet ik krijg verse koffie van het restaurant
Van de caffeïne, lijkt mequote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
van de schrik omdat t zo smerig was, of van de caffeïne ?
Same here. En neuken. Uiteraardquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:43 schreef Giertje het volgende:
[..]is wel toepasselijk ja
ik ben vooral op zoek naar iemand waar ik gewoon af en toe chill mee kan blowen
dat sucksquote:
Good for youquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:40 schreef artelligence het volgende:
Ik heb via Pepper wel gedate. Ook wel hete neuqseks
Ik ben op Tinder ook wel wat vrouwen hier uit de buurt tegen gekomen waarvan ik weet dat ze gewoon een relatie hebben.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
ja stoned sex is lekkerste wat er isquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Same here. En neuken. Uiteraard
Seksquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Duh!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wellichtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja stoned sex is lekkerste wat er is
maar goed dus we gaan een keer samen blowtje roken?
Kijk, helemaal niet nodig dat Tinder.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja stoned sex is lekkerste wat er is
maar goed dus we gaan een keer samen blowtje roken?
mij best als je dat ooit wilt doen ik vind het primaquote:
Gewoon via FOK! doen, veel makkelijker.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:40 schreef artelligence het volgende:
Ik heb via Pepper wel gedate. Ook wel hete neuqseks
En wat deed jij dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben op Tinder ook wel wat vrouwen hier uit de buurt tegen gekomen waarvan ik weet dat ze gewoon een relatie hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |