Oh nu begint het interessant te worden, je bent een beetje into die shit ja? BDSM enzo? Ik dacht dat dat in jouw cultuur not done was, maar blijkbaar heb je er ervaring mee? Deel eens met ons extremitische atheisten, kunnen we nog wat van lerenquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:24 schreef Nadorita het volgende:
Ik weet wel dat ik interessant bent maar hey je plakt net als honing aan mn bil. Slaafje van me hihi.
Ja en assepoester de paus? LOL, shut up.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Extremistische atheist is gewoon een ander woord voor 'intellectueel persoon'.
trolololol
Welke stoornissen precies?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je al klaar was met je behandeling. Hoe gaat het met die stoornissen, al een beetje beter? Kan je alweer over straat? Misschien moet je even met TS gaan afspreken, qua niveau klikken jullie blijkbaar wel goed.
Boeh, pas maar op dat er geen bom op je familie komt, snap niet dat er zo een kind is gebaard... Iew.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat dat precies betekent. Ben je dan een niet-gelovend persoon die uit naam van geen enkel geloof bomaanslagen pleegt? #durftevragen
Je had toch een angststoornis, of vergis ik me nu met een andere Fokker. Wat was nou de reden dat je niet geëmigreerd was ?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Welke stoornissen precies?
Ik heb inderdaad WAJONG, maar dat is vanwege fysieke klachten.
Domme vergelijking van jou, Rita.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:26 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Ja en assepoester de paus? LOL, shut up.
Nou nou, voor iemand die het weinig kan schelen en zich niet laat opnaaien ben je wel persoonlijk aan het worden. En dat allemaal voor die pedofiel van je. Hij zou trots op je zijn, als hij daadwerkelijk bestond.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:27 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Boeh, pas maar op dat er geen bom op je familie komt, snap niet dat er zo een kind is gebaard... Iew.
Ik wist dat humor en moslims niet samen gingen, maar dit slaat alles.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:28 schreef Nadorita het volgende:
Homo's.. Nu snap ik het, jullie werden in de gevangenis van achter zo hard gepakt dat jullie nu alle frustaties op het internet uiten.. Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
HAHAHAHAHAHA, laat het zeepje de volgende keer niet meer vallen.
Je vader bestaat wel ja, anders was er geen achterlijke mongool uit zijn vrouw gekomen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou nou, voor iemand die het weinig kan schelen en zich niet laat opnaaien ben je wel persoonlijk aan het worden. En dat allemaal voor die pedofiel van je. Hij zou trots op je zijn, als hij daadwerkelijk bestond.
Zei je moeder ook tegen de postbode.... Oei.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:29 schreef Scorpie het volgende:
Van wie is TS eigenlijk een kloon? Ik vind hem wel vermakelijk, beetje afwisseling.
Homohaatquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:28 schreef Nadorita het volgende:
Homo's.. Nu snap ik het, jullie werden in de gevangenis van achter zo hard gepakt dat jullie nu alle frustaties op het internet uiten.. Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
HAHAHAHAHAHA, laat het zeepje de volgende keer niet meer vallen.
Je bent gay en ooit hard aangepakt in de gevangenis. Nu probeer je iets te bereiken op een waardeloze forum.. I understand it now. Hihi, komt wel goed met je, denk ik.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:29 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik wist dat humor en moslims niet samen gingen, maar dit slaat alles.
Oh je bent zo`n figuur met de vocabulaire van 16 jarig crimineel bontkraagje. Daar komt ook alleen maar 'wollah', 'je moeder', 'kk mongool' en 'je vader is hommo zemmel' uit. Het heeft even geduurd, maar je vervalt weer in je straattaal vriend. Tel tot tien en probeer het nog een keer.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:29 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Je vader bestaat wel ja, anders was er geen achterlijke mongool uit zijn vrouw gekomen.
Hoe is het zover gekomen sjeeeez?!
Gelukkig hebben de foodcourts wel afgeschermde gedeeltes waar je kan etenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:50 schreef Parzival het volgende:
[..]
hahaha 18 uur.. zolang is niet eens licht in Dubai(twee antwoorden in 1 zin!)
en nee.. etend/drinkend over straat hier is -> boete..
Mbo héquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh je bent zo`n figuur met de vocabulaire van 16 jarig crimineel bontkraagje. Daar komt ook alleen maar 'wollah', 'je moeder', 'kk mongool' en 'je vader is hommo zemmel' uit. Het heeft even geduurd, maar je vervalt weer in je straattaal vriend. Tel tot tien en probeer het nog een keer.
Het zou kunnen, maar Stimorol post ook gewoon en heeft al eens aangegeven een hekel te hebben aan vasten. Zou dit haar Mocro zus kunnen zijn denk je?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik gok dat TS Marokkaans is. Echter doet zij mij met haar reacties wel denken aan Ambipur a.k.a. Stimorol.
Ken je die middeleeuwse traditie waarin slechte mensen voor de leeuwen werden gegooid, bij de romeinen? Ik had jouw vlees graag aan die leeuwen willen geven, jammer.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Homohaat![]()
Er een middeleeuws gedachtegoed op na houden
Ik heb nog nooit in de gevangenis gezeten, je verwisselt me met je broer. Of je vader. Of je oom.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:31 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Je bent gay en ooit hard aangepakt in de gevangenis. Nu probeer je iets te bereiken op een waardeloze forum.. I understand it now. Hihi, komt wel goed met je, denk ik.
Geschiedenis is niet jouw sterkste punt hé?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:33 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Ken je die middeleeuwse traditie waarin slechte mensen voor de leeuwen werden gegooid, bij de romeinen? Ik had jouw vlees graag aan die leeuwen willen geven, jammer.
Scheelde weer 1 mongool.
Of hijzelf. Hele familie crimineel jeweetzelluf.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in de gevangenis gezeten, je verwisselt me met je broer. Of je vader. Of je oom.
Gok? Ben je zo dom? Mijn accountnaam verraadt meteen waar ik vandaan kom en jij zit nog te gokken? Achterlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik gok dat TS Marokkaans is. Echter doet zij mij met haar reacties wel denken aan Ambipur a.k.a. Stimorol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |