Dat is wel een beetje jouw modus operandi als iets je niet aanstaat he, dan moet het wijken voor jou en je geloof. Iets met doorsnee moslim, IQ van een deurklink, associatie met wajong figuren zoals Linkse_Boomknuffelaar etc. Je staat er niet al te florrisant op vriendquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Toch blijf je plakken HAAAAAAAAAAAA. Bitch, rot dan op.
De enige pedofiel is je vader... Oeps.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe elk rationeel persoon denkt over jouw pedofiel. Begint het al te dagen, of moeten we het nog meer uitleggen aan je?
Ik ben benieuwd wat dat precies betekent. Ben je dan een niet-gelovend persoon die uit naam van geen enkel geloof bomaanslagen pleegt? #durftevragenquote:
Nee, snap ik. Geen probleem.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dank je.
Ik zou heel graag een kaartje ontvangen, maar ik wil toch liever anoniem blijven op dit forum en ik heb geen postbus of zo. Maar ik waardeer het aanbod heel erg.
Nou nee, de enige pedofiel die met naam en toenaam is vastgelegd door de eeuwen heen staat toevalligerwijs in jouw Koran omschreven als de opperbaas van de islam. En jij vereert die man.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:24 schreef Nadorita het volgende:
[..]
De enige pedofiel is je vader... Oeps.
Het niveau is hier erg laag maar dat maakt niets uit, internetheldjes komen toch nergens.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Een beetje nare opmerking in de richting van Nadorita, vind je ook niet?![]()
Je kan het oneens zijn met de Islam, maar ik vind dit niet erg aardig van je, Scorpie.
inb4 Rezania.quote:
Oh nu begint het interessant te worden, je bent een beetje into die shit ja? BDSM enzo? Ik dacht dat dat in jouw cultuur not done was, maar blijkbaar heb je er ervaring mee? Deel eens met ons extremitische atheisten, kunnen we nog wat van lerenquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:24 schreef Nadorita het volgende:
Ik weet wel dat ik interessant bent maar hey je plakt net als honing aan mn bil. Slaafje van me hihi.
Ja en assepoester de paus? LOL, shut up.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Extremistische atheist is gewoon een ander woord voor 'intellectueel persoon'.
trolololol
Welke stoornissen precies?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je al klaar was met je behandeling. Hoe gaat het met die stoornissen, al een beetje beter? Kan je alweer over straat? Misschien moet je even met TS gaan afspreken, qua niveau klikken jullie blijkbaar wel goed.
Boeh, pas maar op dat er geen bom op je familie komt, snap niet dat er zo een kind is gebaard... Iew.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat dat precies betekent. Ben je dan een niet-gelovend persoon die uit naam van geen enkel geloof bomaanslagen pleegt? #durftevragen
Je had toch een angststoornis, of vergis ik me nu met een andere Fokker. Wat was nou de reden dat je niet geëmigreerd was ?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Welke stoornissen precies?
Ik heb inderdaad WAJONG, maar dat is vanwege fysieke klachten.
Domme vergelijking van jou, Rita.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:26 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Ja en assepoester de paus? LOL, shut up.
Nou nou, voor iemand die het weinig kan schelen en zich niet laat opnaaien ben je wel persoonlijk aan het worden. En dat allemaal voor die pedofiel van je. Hij zou trots op je zijn, als hij daadwerkelijk bestond.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:27 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Boeh, pas maar op dat er geen bom op je familie komt, snap niet dat er zo een kind is gebaard... Iew.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |