Bedankt, ik blijf hier nog even.. Vind je toch niet erg?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze laat zich niet over de zeik krijgen, dat is al staande genoeg.
Hallo, waarom doe jij zo minachtend over het spaghettimonster?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:14 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Ik kan dingen onderbouwen maar daar ga ik mijn tijd met jou niet in steken. A waste of time. Treiteren is leuker.
Ik weet toch wel dat jij een achterlijke mongool bent die met waardeloze opmerkingen komen als de fucking spaghettimonster, walgelijk eigenlijk.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je weet dat je reageert op een WAJONGER met mental issues die onder behandeling staat bij een psychiater vanwege angststoornissen? Just sayin', das een beetje het niveau waarop je opereert.
Een foutje en je begint direct over de Nederlandse taal? Dat laat toch zien hoe zielig en dom je bent?! HAHA!quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deze forum![]()
Maar de Nederlandse taal beheers je verder echt perfect, not
quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je weet dat je reageert op een WAJONGER met mental issues die onder behandeling staat bij een psychiater vanwege angststoornissen? Just sayin', das een beetje het niveau waarop je opereert.
Dat zeg ik, hersengespoeld moslimpje zonder onderbouwing, niks bijzonders, 13 in een dozijn, move along people.quote:
Ik sta niet onder behandeling van een psychiater of psycholoog, maar ik heb wel WAJONG en ben inderdaad zo gek als een deur.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gast, je blijft nog steeds plakken. Shut up. Mij krijg je niet weg bitchboy.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou ook een beetje moeten kotsen als ik een vieze, ongewassen, ouwe, baardmans van vroeger moet vereren die meisjes van 9 jaar penetreerde met zijn harige piemel. Hoe voelt dat nou, elke dag weer je kontje omhoog moeten doen en je kop omlaag voor een crimineel als glorieuze leider van jouw religie? Ik durf te wedden lang niet zo goed als mijn verering voor het vliegende spaghettimonster
Jij beweerd eerst hoog en laag dat je de Nederlandse taal beheerst, maakt vervolgens een fout en dan ben ik dom? Bitch plsquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:16 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Een foutje en je begint direct over de Nederlandse taal? Dat laat toch zien hoe zielig en dom je bent?! HAHA!
Mij best natuurlijk. Zolang je je niet verder laat opnaaien door scorpie komt het helemaal goed hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:15 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Bedankt, ik blijf hier nog even.. Vind je toch niet erg?
-weg-quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel handig dat je dan dat hoofddoekje bij de hand hebt, kun je gelijk ergens je zaad aan afvegen
Dank je.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:13 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Mag ik een kaartje met een leuke tekst naar je thuis opsturen?
Applaus! Een van de weinige reacties die waardering verdient. Ik ben trots op je, zie je hoe aardig ik ben? Goed hoor, blijf zo doorgaan!
Moet je nagaan hoe elk rationeel persoon denkt over jouw pedofiel. Begint het al te dagen, of moeten we het nog meer uitleggen aan je?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:14 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Ik kan dingen onderbouwen maar daar ga ik mijn tijd met jou niet in steken. A waste of time. Treiteren is leuker.
Ik weet toch wel dat jij een achterlijke mongool bent die met waardeloze opmerkingen komen als de fucking spaghettimonster, walgelijk eigenlijk.
-weg-quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Toch blijf je plakken HAAAAAAAAAAAA. Bitch, rot dan op.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:16 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Dat zeg ik, hersengespoeld moslimpje zonder onderbouwing, niks bijzonders, 13 in een dozijn, move along people.
Beweert* met een t. Probeer het nu opnieuw HAHAHAHAHA kuthoofd jij hoor!quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij beweerd eerst hoog en laag dat je de Nederlandse taal beheerst, maakt vervolgens een fout en dan ben ik dom? Bitch pls
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:33 schreef deadprez het volgende:
Lekker geen water drinken terwijl het honderd graden is buiten.
Een beetje nare opmerking in de richting van Nadorita, vind je ook niet?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe elk rationeel persoon denkt over jouw pedofiel. Begint het al te dagen, of moeten we het nog meer uitleggen aan je?
Oh ik wist niet dat je al klaar was met je behandeling. Hoe gaat het met die stoornissen, al een beetje beter? Kan je alweer over straat? Misschien moet je even met TS gaan afspreken, qua niveau klikken jullie blijkbaar wel goed.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik sta niet onder behandeling van een psychiater of psycholoog, maar ik heb wel WAJONG en ben inderdaad zo gek als een deur.![]()
Maar ik vind zijn reactie wel lief eigenlijk.
Eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fopje, kun je dit topic niet beter gewoon sluiten?
Moet hij maar niet mijn Spaghettimonster belachelijk maken, dan krijg je gewoon de volle laag L_Bquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Een beetje nare opmerking in de richting van Nadorita, vind je ook niet?![]()
Je kan het oneens zijn met de Islam, maar ik vind dit niet erg aardig van je, Scorpie.
Oh bedankt! Nee, maak je niet druk. Extremistische atheisten kunnen me niks maken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Mij best natuurlijk. Zolang je je niet verder laat opnaaien door scorpie komt het helemaal goed hoor.
Extremistische Atheistenquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:23 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Oh bedankt! Nee, maak je niet druk. Extremistische atheisten kunnen me niks maken.
Dat is wel een beetje jouw modus operandi als iets je niet aanstaat he, dan moet het wijken voor jou en je geloof. Iets met doorsnee moslim, IQ van een deurklink, associatie met wajong figuren zoals Linkse_Boomknuffelaar etc. Je staat er niet al te florrisant op vriendquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Toch blijf je plakken HAAAAAAAAAAAA. Bitch, rot dan op.
De enige pedofiel is je vader... Oeps.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe elk rationeel persoon denkt over jouw pedofiel. Begint het al te dagen, of moeten we het nog meer uitleggen aan je?
Ik ben benieuwd wat dat precies betekent. Ben je dan een niet-gelovend persoon die uit naam van geen enkel geloof bomaanslagen pleegt? #durftevragenquote:
Nee, snap ik. Geen probleem.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dank je.
Ik zou heel graag een kaartje ontvangen, maar ik wil toch liever anoniem blijven op dit forum en ik heb geen postbus of zo. Maar ik waardeer het aanbod heel erg.
Nou nee, de enige pedofiel die met naam en toenaam is vastgelegd door de eeuwen heen staat toevalligerwijs in jouw Koran omschreven als de opperbaas van de islam. En jij vereert die man.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:24 schreef Nadorita het volgende:
[..]
De enige pedofiel is je vader... Oeps.
Het niveau is hier erg laag maar dat maakt niets uit, internetheldjes komen toch nergens.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Een beetje nare opmerking in de richting van Nadorita, vind je ook niet?![]()
Je kan het oneens zijn met de Islam, maar ik vind dit niet erg aardig van je, Scorpie.
inb4 Rezania.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |