Eeeuhhm ja, ik zit nog in Minerals en die hou ik stevig vast. Verwacht ik veel van.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:25 schreef smiths het volgende:
Ed, zit jij nog in Minerals?
Zijn jou bedenkingen over ATH en GLYPH en FRAC nog steeds hetzelfde?
Jij denkt dat deze coins komende tijd gaan bewegen?
Gaje verhuizen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:31 schreef Maxbet het volgende:
Ik ga mezelf toch misschien bekeren tot brabolander
Fractalcoin:quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:30 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Eeeuhhm ja, ik zit nog in Minerals en die hou ik stevig vast. Verwacht ik veel van.
ATH + Glyph: heb ik verder niet gevolgd, heb ergens wat reuring gezien mbt glyph
FRAC: begin volgende week blockhalving of zelfs POS (weet t ff niet meer), gaat zeker gepumpt en gehyped worden. Ik ken een aantal die te hoog ingekocht hebben en er op z'n minst break even uit willen
Zit zelf met schuin oog naar ROX, Fresh en REALcoin te kijken. Moet nog research doen
quote:20192-38912: 10 FRAC (13 days)
38913-40352: 40 FRAC (1 day)
Final Fractal Phase: Slingshield and 0.5% fees activated
40353-318230: 1 FRAC (approximately 221 days)
318231 and onward: 0 FRAC
From block 318231 onwards the block reward will be fully sustained by means of percentage fees.
Ehv... naja. Das de stad het kortste bij in Brabant hequote:Op woensdag 9 juli 2014 17:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Eindhoven. Maar het hangt er nog van af of ik niet eerder iets hier in Venlo kan vinden.
Het is vooral de stad waar toevallig de opleiding zit die ik heb gekozenquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ehv... naja. Das de stad het kortste bij in Brabant he
Oh das ook handig jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het is vooral de stad waar toevallig de opleiding zit die ik heb gekozen
Waarschijnlijk dagjestoeristen die hoopten op goed nieuws bij blockhalving.quote:
FRESHHHH coinquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:30 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Eeeuhhm ja, ik zit nog in Minerals en die hou ik stevig vast. Verwacht ik veel van.
ATH + Glyph: heb ik verder niet gevolgd, heb ergens wat reuring gezien mbt glyph
FRAC: begin volgende week blockhalving of zelfs POS (weet t ff niet meer), gaat zeker gepumpt en gehyped worden. Ik ken een aantal die te hoog ingekocht hebben en er op z'n minst break even uit willen
Zit zelf met schuin oog naar ROX, Fresh en REALcoin te kijken. Moet nog research doen
Alles in het roodquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
De koers van alle coins waar ik momenteel in zit, bevalt me niet.
Dit dus. De vrije BTC staat me prima op Bittrex. Van de week kijk ik wel weer of er nog wat interessants is om mee te handelenquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles in het rood
Er is nu ook niks waar ik in wil
Oh fucktwitter:aantonop twitterde op woensdag 09-07-2014 om 19:33:30I can no longer have even the smallest association with the Bitcoin Foundation, because of the complete lack of transparency reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |