Ik weiger dat te doenquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:10 schreef roislecxe het volgende:
Nou kom op RZR, volgens mij is die blockhalving erdoor.
Als het nu niet binnen een dag of 2 stijgt kies ik denk eieren voor mn btc.
Weet wel dat SUPERcoin een bijzonder hoge stake heeft van 100% het eerste jaar. Ik heb het op een wallet staan, en er komt aardig wat bij per dag. Dus de prijsval is niet zo raar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:00 schreef edraket31 het volgende:
Pffff supercoin staat op -86% van mijn laatste sell
Idem hieroquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weiger dat te doen
Er is voor mij één scenario waarbij ik uit RZR stap, en dat is bij een dode koers...
Ik ga vanavond eens kijken. Zag dat BRIT ook niet echt mijn verwachting inlost... staat nu onder mijn buyquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:10 schreef roislecxe het volgende:
Ik vrees dat t nog wat langer gaat duren......quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:10 schreef roislecxe het volgende:
Te lang wachten kan toch ook niet goed zijn. Het volume wordt met de dag minder, er wordt haast elke dag een nieuwe low bereikt en mensen gaan gewoon op zoek naar iets anders.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:59 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik vrees dat t nog wat langer gaat duren......
devteam zit wel op reddit, maar houdt de kaken ook stijf op elkaar daar
In het Projectplan staat aan het eind ook een zinnetje dat ze gedurende POW geen nieuws uitbrengen
Precies daarom koop ik ook niet meer bij, ik heb geen zin om weer een maand in dezelfde coin vast te zittenquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Te lang wachten kan toch ook niet goed zijn. Het volume wordt met de dag minder, er wordt haast elke dag een nieuwe low bereikt en mensen gaan gewoon op zoek naar iets anders.
Zon? Neequote:Op woensdag 9 juli 2014 16:36 schreef roislecxe het volgende:
Gister 15 graden heel de dag regen. Vandaag 14 en heel de dag regen. Morgen 27 en de hele dag zon
Wat is deze.
Morgen zijn er flinke perioden met zon en aan het einde van de middag en begin van de avond kan er in het zuidoosten en oosten van het land een enkele onweersbui tot ontwikkeling komen. Met middagtemperaturen rond 27 graden wordt het een zomerse dag. Er staat een matige wind uit noord tot noordoost. (Bron: KNMI)quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zon? Nee
Tenzij mijn mobiel liegt, wat ik hoop
quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:42 schreef roislecxe het volgende:
[ afbeelding ]
Redelijk zon toch? Alleen niet zo warm, maar ja. Leiden
Nee kan alleen heel zuid en zuidoost zien.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:20 schreef Nattekat het volgende:
En over onweer gesproken, heb je ook een terras op het noordoosten?
Dan kan je niet zien hoe het onweer naar het westen afbuigtquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee kan alleen heel zuid en zuidoost zien.
Meestal gaat het toch richting Tilburg (quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kan je niet zien hoe het onweer naar het westen afbuigt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |