Maar verder yats, geen magische zinnen of woorden, sorry.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:47 schreef yats het volgende:
[..]
Advies is altijd welkom. Okcupid en tinder lopen bij mij qua 'resultaat' redelijk gelijk.
Volgens mij praten we over iets anders. Zie DMquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat dacht je van interesse tonen? Het is maar een idee
Je hoeft geeneens met onzin verhalen aan te komen zoals Silenus maar het kan helpen...
Gewoon een kwestie van minder likenquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:19 schreef SiIk het volgende:
Zo, van 174 naar 100 matches. Geen zin om er nog meer weg te doen nu.
60 van de 74 die ik heb weggedaan heeft kanovinnie geliket toen ie m'n telefoon te pakken hadquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van minder liken
Bizar veel matches. Ik heb er welgeteld 3.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
60 van de 74 die ik heb weggedaan heeft kanovinnie geliket toen ie m'n telefoon te pakken had![]()
Wat er dan nog overblijft vind ik wel meevallen voor een ruim halfjaar op Tinder. Helemaal aangezien 90% wat ik like ook wel een match wordt.
Dat is het verschil tussen (de meeste) mannen en vrouwen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:01 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Bizar veel matches. Ik heb er welgeteld 3.
Toegegeven ik doe ook niets meer met tinder, maar ik heb een paar weken geleden honderden foto's doorgeklikt.
Knallen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:13 schreef Vlaggenroof het volgende:
Seksdate via tinder... Als maagd.
Wat nu?
Je 30cm ergens anders in stoppen dan een stuk plastic.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:13 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat nu?
Gewoon doen. Niets mis met een seksdate. Genoeg mensen zoeken dat (via tinder) maar vinden het niet, jij blijkbaar wel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:13 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat nu?
Ga er maar niet vanuit, jou kennende.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:13 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat nu?
Had ik ook, daarom mee gekapt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:01 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Bizar veel matches. Ik heb er welgeteld 3.
Toegegeven ik doe ook niets meer met tinder, maar ik heb een paar weken geleden honderden foto's doorgeklikt.
Vraag je dit nou echt?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:13 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:40 schreef Grielen het volgende:
Bij mij verdwijnen er heel veel matches in aantal, ik denk hele oude matches die hun profiel verwijderenSorry, kanovinnie had je 4 maanden terug geliked, maar je zei nooit wat en ik vond je eigenlijk niet leuk genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Hoe heb je dat als maagd geregeld?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:13 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat nu?
Vlaggenroof en Dima?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ga er maar niet vanuit, jou kennende.
Derde x maar? Overkwam mij continu..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:45 schreef rvi007 het volgende:
Derde keer al deze week dat ik per ongeluk of uit nieuwsgierigheid iets swipe met enkel groepsfoto's en tot de conclusie moet komen dat het de minste mooie op de foto is... Vraag me af en toe af wie die dames voor de gek proberen te houden, zichzelf of mij :/
Bullshitquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Sorry, kanovinnie had je 4 maanden terug geliked, maar je zei nooit wat en ik vond je eigenlijk niet leuk genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |