Doet dat er toe? Als Ben Janssen uit Haarlem iets zegt dan kun je dat gewoon voor waar aannemen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:27 schreef Halcon het volgende:
Wie is Ben Janssen precies?Bij welke clubs speelde hij, welke functies bij de FIFA had hij, etc?
Ja, dat doet er toe. Dan kun je bepalen of zijn uitspraak ergens op is gebaseerd of gewoon maar een loze kreet is.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dat doet er toe. Dan kun je bepalen of zijn uitspraak ergens op is gebaseerd of gewoon maar een loze kreet is.
Ben?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:26 schreef PicoMMP het volgende:
Tevens: Ben Janssen uit Haarlem is een baas.
Eigenlijk wel maar dan wint Oranje nooit van Brazilië in de finale volgens hem. Dus wat is wijsheid.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:26 schreef Jason22 het volgende:
Dus ik moet voor Brazilië zijn om Oranje morgen te zien winnen?
Precies. En als Chili in de laatste minuut niet tegen de lat schoot maar in het doel was Brazilië al lang uitgeschakeld geweest.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:35 schreef SomePerson het volgende:
Als Rensenbrink die bal erin kreeg was NL gewoon wereldkampioen hoor...
Tevens: werd Nederland in 1978 nu echt hard genaaid? Gisteren zag ik op TV een tackle van Brandts voorbij komen waar je nu rood voor zou krijgen en waar hij toen niet eens een kaart voor kreeg.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:36 schreef Cherna het volgende:
[..]
Precies. En als Chili in de laatste minuut niet tegen de lat schoot maar in het doel was Brazilië al lang uitgeschakeld geweest.
quote:
Naar het schijnt wordt hij ereburger van Haarlem.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:45 schreef Specularium het volgende:
Is er al een fanpagina op Facebook voor Ben Janssen?
Ben Janssen zegt het toch, wie ben jij om daar aan te tornen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:11 schreef cjan het volgende:
Geloof er niks van. Want gaat ten koste van reputatie scheidsrechter.
Heiden!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:11 schreef cjan het volgende:
Geloof er niks van. Want gaat ten koste van reputatie scheidsrechter.
Even serieus wie is dat?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:15 schreef Snakey het volgende:
Het verbaasd me dat zoveel mensen Ben Janssen niet kennen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:16 schreef Specularium het volgende:
WK / Ben Janssen uit Haarlem voorspelt: Nederland wereldkampioen
Mogelijk dat hij de troostfinales bedoelde tussen Br-Ar en dat daar dus niet een EU land aangezet door de FIFA mag spelenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:29 schreef PicoMMP het volgende:
Als Ben Janssen zegt dat we wereldkampioen worden tegen de Duitsers en er absoluut een zuid-Amerikaanse finalist zal zijn, zal het wel waar zijn
Ben Janssen niet kennen is net als de 3 namen van de kinderen van Maxima en Willy niet kennen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op app even in een groep gevraagd, 3 van de 12 kenden hem
verbaasdquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:15 schreef Snakey het volgende:
Het verbaasd me dat zoveel mensen Ben Janssen niet kennen.
Ik denk niet dat er iemand wat geeft om Haarlem.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:39 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ben Janssen niet kennen is net als de 3 namen van de kinderen van Maxima en Willy niet kennen.
Ben Janssen kom niet uit Haarlem, hij IS Haarlem, en ademt Haarlem, Deze blanke buigt voor niemand!
Dat komt omdat Ben Janssen zoveel groter is dan Haarlemquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand wat geeft om Haarlem.
Ik kom niet verder dan Amalia.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:39 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ben Janssen niet kennen is net als de 3 namen van de kinderen van Maxima en Willy niet kennen.
Ben Janssen kom niet uit Haarlem, hij IS Haarlem, en ademt Haarlem, Deze blanke buigt voor niemand!
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:29 schreef viezeman het volgende:
Deze DEFAITISTISCHE houding heeft ons ook de titel gekocht in 1978.
"We mochten niet winnen" zaten ze elkaar te papegaaien.
Ja, en dan win je ook niet.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:52 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]dit is de treurigste post van vandaag. het was goed geschreven zeikerd.
Nee dat was het niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:52 schreef cemeteryslut het volgende:
WK 1978 was volledig corrupt. Google maar eens: 'Argentinië - Peru 1978'quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tevens: werd Nederland in 1978 nu echt hard genaaid? Gisteren zag ik op TV een tackle van Brandts voorbij komen waar je nu rood voor zou krijgen en waar hij toen niet eens een kaart voor kreeg.
Hadden ze zeker willen weten dat Brazilië door zou gaan, dan hadden ze niet gewacht op Pinilla of de pingels, maar gewoon die goal van Hulk goed gekeurd.
Ik doel op die finale.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:48 schreef Ruif het volgende:
[..]
WK 1978 was volledig corrupt. Google maar eens: 'Argentinië - Peru 1978'
Nee, denk niet dat de finale verkocht is inderdaad. Meer dat Argentinië daar nooit had mogen staan en dat de FIFA zelfs onlangs overwoog om de titel alsnog te schrappen. Overigens waren dergelijke tackles destijds niet zo bijzonder hoor. Daar gaven ze amper kaarten voor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik doel op die finale.
Argentinië - Peru was inderdaad schandalig.
Dat bedoelde ik. Finale zelf gebeurden volgens mij geen hele rare dingen. Als Rensenbrink raak had gekopt, was NL ook WK geworden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:50 schreef Ruif het volgende:
[..]
Nee, denk niet dat de finale verkocht is inderdaad. Meer dat Argentinië daar nooit had mogen staan en dat de FIFA zelfs onlangs overwoog om de titel alsnog te schrappen. Overigens waren dergelijke tackles destijds niet zo bijzonder hoor. Daar gaven ze amper kaarten voor.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:52 schreef cemeteryslut het volgende:
Ik heb de finale nooit helemaal gezien, dus daar kan ik geen mening over geven.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik. Finale zelf gebeurden volgens mij geen hele rare dingen. Als Rensenbrink raak had gekopt, was NL ook WK geworden.
Peru was schandalig. Met de opzet van het toernooi toen, was het ook vragen om problemen.
Als Robben 3 keer net geen buitenspel staat bij een counter zal die grensrechter "het niet zien" en steeeds buitenspel vlaggen. Robben wordt gek en de scheidsrechter trekt rood omdat Robben de scheids zou beledigd hebben.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:25 schreef Broodjebitterbal het volgende:
Tegenstander royaal overklassen dan maar. Net als tegen Spanje dusdanig vlijmscherpe counters produceren dat je met 5-0 voor komt te staan. Zal lastig worden voor de scheids om zo'n wedstrijd dan nog om te draaien met rode kaarten, onterecht buitenspel etc.
En dan scoort Kuyt drie keer en staan we in de finalequote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als Robben 3 keer net geen buitenspel staat bij een counter zal die grensrechter "het niet zien" en steeeds buitenspel vlaggen. Robben wordt gek en de scheidsrechter trekt rood omdat Robben de scheids zou beledigd hebben.
Nederland is Robben kwijt en het loopt niet meer met Nederland. Van Persie krijgt geel omdat het handspel is maar eigenlijk was het zuiver aangeschoten bal
nee want de eerste keer werdt het afgelast omdat het een duwfout is en de tweede keer door nipt buitenspelval terwijl het net geen buitenspel is. vervolgens countert Brazilië maar eigenlijk was het buitenspel maar er werdt niet gevlagtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En dan scoort Kuyt drie keer en staan we in de finale
Oke en nu in het Nederlands?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nee want de eerste keer werdt het afgelast omdat het een duwfout is en de tweede keer door nipt buitenspelval terwijl het net geen buitenspel is. vervolgens countert Brazilië maar eigenlijk was het buitenspel maar er werdt niet gevlagt
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als Robben 3 keer net geen buitenspel staat bij een counter zal die grensrechter "het niet zien" en steeeds buitenspel vlaggen. Robben wordt gek en de scheidsrechter trekt rood omdat Robben de scheids zou beledigd hebben.
Nederland is Robben kwijt en het loopt niet meer met Nederland. Van Persie krijgt geel omdat het handspel is maar eigenlijk was het zuiver aangeschoten bal
Wat is dit voor treurnis?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nee want de eerste keer werdt het afgelast omdat het een duwfout is en de tweede keer door nipt buitenspelval terwijl het net geen buitenspel is. vervolgens countert Brazilië maar eigenlijk was het buitenspel maar er werdt niet gevlagt
Vooral apart dat hij in 20 minuten tijd de beheersing van de Nederlandse taal volledig kwijt is geraakt.quote:
Blatter, Brazilië, Argentijnse elftal van 1978, diverse Duitsers, Juventus, alle Tour-winnaars uit het verleden en wat duistere figuren uit de onderwereld.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:18 schreef -0- het volgende:
Lijkt me een leuk toernooi.
Wanneer begint dat WK Doorgestoken kaart precies en wie doen er allemaal mee?
Het eerste stukje proza is anders ook niet best.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vooral apart dat hij in 20 minuten tijd de beheersing van de Nederlandse taal volledig kwijt is geraakt.
Hij gaat ook zingen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:30 schreef DrDentz het volgende:
Ben Janssen vanavond aan tafel bij VI Oranje.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:30 schreef DrDentz het volgende:
Ben Janssen vanavond aan tafel bij VI Oranje.
Hij zegt helemaal niet dat Brazilië de finale moet halen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:58 schreef Knipoogje het volgende:
Ben Janssen lijkt (lijkt hoor, het is pas rust) het wellicht toch mis te hebben...
Zelfs tegen 8 Duitsers krijgen ze dat niet voor elkaar.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:36 schreef Leandra het volgende:
Dat wordt nog een hele klus, deze stand onopvallend omdraaien naar winst voor Brazilië....
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:25 schreef Broodjebitterbal het volgende:
Tegenstander royaal overklassen dan maar. Net als tegen Spanje dusdanig vlijmscherpe counters produceren dat je met 5-0 voor komt te staan. Zal lastig worden voor de scheids om zo'n wedstrijd dan nog om te draaien met rode kaarten, onterecht buitenspel etc.
Uhhhhhh, nu geloof ik al helemaal in een complot :pquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:25 schreef Broodjebitterbal het volgende:
Counteren vanaf eigen helft zoals die 1-5 tegen Spanje (of in ieder geval zoiets)quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ahahaha, nou jah zoals Duitsland het vandaag heeft laten zien inderdaadquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:28 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
[..]
Uhhhhhh, nu geloof ik al helemaal in een complot :p
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:30 schreef Etcetera het volgende:
De Telegraaf
'Ben Janssen'
Prachtige, volkomen niet-doorzichtige manier, om een beetje stennis te schoppen.
Tering wat triest
quote:"Niemand van FIFA feliciteerde ons"
WOENSDAG, 9 JULI 2014 14:33
Bert van Oostveen, directeur betaald voetbal bij de KNVB, is in de verlenging van de kwartfinale Nederland - Costa Rica boos weggelopen van het ereterras. "Deels door de spanning, maar vooral omdat de vertegenwoordigers van de FIFA steeds harder en fanatieker begonnen te juichen voor Costa Rica. Ik vond het echt niet kunnen. Ze leken echt tégen ons", zegt Van Oostveen in het Algemeen Dagblad.
Geen felicitaties
Van Oostveen noemt de winst op Costa Rica zijn meest emotionele moment op het WK tot nu toe. Door die wedstrijd na penalty's te winnen behaalde bondscoach Van Gaal de doelstelling die van tevoren door de KNVB was opgesteld. Maar over het gedrag van de FIFA-vertegenwoordigers verbaasde hij zich. "Er was ook niemand van de FIFA die ons na afloop feliciteerde. Dat wij daar toch wonnen, deed mij veel."
QFT!quote:
Nee. Duitsland maakt beefreepjes van de Argentijnen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:05 schreef 7nightwing7 het volgende:
#mafifa
Argentinië wint het WK.
Mark my words.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:38 schreef DrDentz het volgende:
Ben Janssen blijkt het toch bij het juiste eind te hebben.
Stond hij achter de goal Cilessen af te leiden dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:38 schreef DrDentz het volgende:
Ben Janssen blijkt het toch bij het juiste eind te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |