Denk dat het verstandiger is als er een groot TW topic is. Ik maak later wel een nieuwe OP aan.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Denk dat het verstandiger is als er een groot TW topic is. Ik maak later wel een nieuwe OP aan.
Het enige opmerkelijke wat in die mod zat voor Rome 2 was de belachelijke buffs die het de AI gaf. een factie met maar 1 stad kan zich 4 full stacks veroorloven, en op het slagveld zijn zelfs de crappiest AI units beter dan jouw elites, omdat hun moraal zo gebuffed is.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:51 schreef Beach het volgende:
http://www.twcenter.net/f(...)eleased-20-2-2015%29
Dit, ik probeerde het omdat ik maar rebbellen kreeg als ik met Rome speelde, maar de Radious mod voelt als een cheat maar ook to be cheated aan. Etruscan League die ineens met 2 full stacks aan komt zetten die ze in 3 turns hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:56 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Het enige opmerkelijke wat in die mod zat voor Rome 2 was de belachelijke buffs die het de AI gaf. een factie met maar 1 stad kan zich 4 full stacks veroorloven, en op het slagveld zijn zelfs de crappiest AI units beter dan jouw elites, omdat hun moraal zo gebuffed is.
Hoeveel keer dat ik niet een cavalry charge in de achterkant van een hoplite deed met absoluut nul effect.....
Enig minpunt is de units, toch best weinig mijn mening en er had wat meer customization ingemogen watbetreft jouw unieke leger te maken. Met name de romeinen, schilden ontwerp enz. Dat zou echt de toppunt zijn. Maar voor de rest is het best oké, als je het nog niet gehaald hebt.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Is Rome II ondertussen een beetje te modden?
Nu het spel wat volwassener en goedkoper is, zit ik toch stiekem te denken het een kans te geven (alleen jammer als idd er geen familytrees zijn zoals in RTW).
De Ai speelt vals. Een moeilijkere difficulty in computer spelen betekent meestal dat de AI allemaal bonussen krijgt. Bijvoorbeeld meer inkomsten, extra grondstoffen enzovoort. Dit geldt ook voor Total War. Bij de hoger difficulties, krijgt de AI allemaal buffs, eenheden doen meer schade, hebben meer moraal en ze krijgen ook meer inkomsten.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:39 schreef cherrycoke het volgende:
rare AI weer, ik speelde very hard. als saxons turn weet ik veel. lekker bezig met vriendjes maken.
en ik zie constant 2-3 stacked full units richting, west rome gaan. (stukje spanje) zowel de factions demetea, ebdani, iceni als caledons bij dumonii stonden er gewoon 2 en een halve stack naast de capital een beetje te wachten.
ik: a fijn ik weer een landje gepikt, totaal 3. ik dacht zal ik is in het zuiden kijken met spion. en wat zie ik rome is verovert door iceni, ik ging bijna huilen van het lachen. (ik was al blij dat ik frisii kon veroveren)![]()
HOE DOET DE AI HET OM ZOVEEL UNITS TE MAKEN????
Ja het is niet zo dat de AI opeens slimmer wordt. Gewoon normal/normal omdat dat het eerlijkst is.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:46 schreef Doler12 het volgende:
[..]
De Ai speelt vals. Een moeilijkere difficulty in computer spelen betekent meestal dat de AI allemaal bonussen krijgt. Bijvoorbeeld meer inkomsten, extra grondstoffen enzovoort. Dit geldt ook voor Total War. Bij de hoger difficulties, krijgt de AI allemaal buffs, eenheden doen meer schade, hebben meer moraal en ze krijgen ook meer inkomsten.
Veel dommer dan in TW series kan ook bijna niet. Godsakke, zowel de macro als de micro is om te janken elke keer. Ik heb Rome II kort gespeeld, maar het kon me niet echt boeien tov Shogun. Ook voor Attila pas ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja het is niet zo dat de AI opeens slimmer wordt. Gewoon normal/normal omdat dat het eerlijkst is.
Tot op zekere hoogt wel ja. Lang leve de multiplayer.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:27 schreef AntiChrist7 het volgende:
Geldt voor alle strategie games. Bij civilization ga ik ook niet hoger dan King difficulty omdat het dan niet meer leuk is, maar gewoon continu een inhaalwedstrijd...
TW hou ik op Hard/hard
Idd, best treurig. Maar heb nog zat te spelen dus koop het wel van de zomer met 50-75% korting.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:04 schreef Catkiller het volgende:
Gvd man nu al 'nieuwe' DLC facties.
ut mijn hoofd van Rome2 is groen farm, rood leger, geel cultureel, paars religieus en grijs mijnenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:22 schreef Draganta het volgende:
Vinden jullie ook dat er veel onduidelijkheden in de interface zitten? Bijv. als je een gebouw kiest dat wealth geeft voor alle industrieele gebouwen die je hebt, waar kun je zien welke gebouwen dat zijn? Iemand vertelde mij dat het iets met de kleur eromheen te maken had, maar welke kleur staat nu voor wat? Paars staat volgens mij voor cultural buildings, maar de rest?
Verder misschien handig om bij iedere noble er bij te zetten in welk dorp ze gouverneur zijn, ja de map scrollt, maar soms zie je het net niet. Als ze commander van een leger zijn, zie je onder wel gelukkig welk leger ze aanvoeren. Is irritant bij het kiezen van nieuwe traits...
Ook mag de interface van je familie en de nobles wat duidelijker, het heeft mij echt lang geduurd voordat ik het een beetje door had hoe en wat
Religieus valt in Attila volgens mij onder cultureel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ut mijn hoofd van Rome2 is groen farm, rood leger, geel cultureel, paars religieus en grijs mijnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |