Is niet alleen van de joden...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:24 schreef Crip het volgende:
Also toen ik net aan het bidden was viel me op dat er jodensterren op mijn bidkleedje staan. Viel me net pas op.
Klopt, maar word niet echt meer gebruikt. Net zoals de Marokkaanse vlag ook niet meer die ster is. Maar wel alsnog iets wat erop lijkt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is niet alleen van de joden...
http://en.wikipedia.org/wiki/Seal_of_Solomon
Komt ook terug in de islamitische traditie.
Ja, en ik ben geen Belg.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:32 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
De Belgische strafwetgeving is nog steeds vrijwel de Code Pénal uit 1810. Tijd/plaats van opstelling is niet relevant zolang de inhoud dat maar is.
Moet je nagaan als ik daar geld vraag voor het recept van mijn cheeseburgerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:32 schreef Crip het volgende:
Trouwens, ik ben echt iets leuks tegen gekomen. Er was dus een dude die op kickstarter vroeg om 10 dollar voor ingredienten voor zijn aardappelsalade. Hij vond het zonde om het zelf te betalen helemaal en dan weg te gooien als het mislukte. Zo gezegd zo gedaan kreeg hij ook nog werkelijk geld.. en daar bleef het niet bij. Het bleef maar binnenstromen en momenteel heeft hij 50.000 dollar voor zijn aardappel salade.
https://www.kickstarter.com/projects/324283889/potato-salad
![]()
Had nog edit gedaan...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Klopt, maar word niet echt meer gebruikt. Net zoals de Marokkaanse vlag ook niet meer die ster is. Maar wel alsnog iets wat erop lijkt.
HAHA wattttttttttt ziek manquote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:32 schreef Crip het volgende:
Trouwens, ik ben echt iets leuks tegen gekomen. Er was dus een dude die op kickstarter vroeg om 10 dollar voor ingredienten voor zijn aardappelsalade. Hij vond het zonde om het zelf te betalen helemaal en dan weg te gooien als het mislukte. Zo gezegd zo gedaan kreeg hij ook nog werkelijk geld.. en daar bleef het niet bij. Het bleef maar binnenstromen en momenteel heeft hij 50.000 dollar voor zijn aardappel salade.
![]()
Niemand gaat jou betalen, vuige turrekquote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet je nagaan als ik daar geld vraag voor het recept van mijn cheeseburger
mocht hij willenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHA wattttttttttt ziek man
[..]
Niemand gaat jou betalen, vuige turrek
Fijne nacht. Slaap lekker.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:27 schreef Tchock het volgende:
Ik ga slapen.Fijne avond nog Klibo, Magnificent, Crip, Che en Peun.
![]()
Waarom mag ik niet én leren over de islam én er vraagtekens bij hebben?quote:
Hahahahquote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:32 schreef Crip het volgende:
![]()
doe ik lullig?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom mag ik niet én leren over de islam én er vraagtekens bij hebben?
Of doe je altijd zo lullig?
Haatdragende niet-moslimquote:
Ze gaan je niets gunnen als ze erachter komen dat het voor halal vlees is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet je nagaan als ik daar geld vraag voor het recept van mijn cheeseburger
Hahah ja, vooral omdat die sterren zo om een afbeelding van een moskee zitten. Nogal weird.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had nog edit gedaan...
Maar als jij het in je gedachten daar aan koppelt, kun je het natuurlijk beter wisselen vanwege de afleiding.
Echt grappig. Maar ook sad aan de ene kant, voor het goede doel zijn ze niet zo enthousiast.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHA wattttttttttt ziek man
[..]
Niemand gaat jou betalen, vuige turrek
SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry kon het niet laten.
Ik lig in bed te piekeren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Slaap-typen!
Haha Iknow! ''Ik zeg je naam terwijl ik aardappelsalade maak''
Heb je mn spoiler gezien?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:45 schreef Che_ het volgende:
Zelfs met Ramadan zoveel geruzie. Ekte allochtonen
Sommige gebedskleedjes zijn echt niet halal...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze gaan je niets gunnen als ze erachter komen dat het voor halal vlees is.
[..]
Hahah ja, vooral omdat die sterren zo om een afbeelding van een moskee zitten. Nogal weird.
[..]
Echt grappig. Maar ook sad aan de ene kant, voor het goede doel zijn ze niet zo enthousiast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |