Leg het me maar eens uit dan.. Dank u wel alstublieft...quote:
DOEN DOEN DOEN EN LAAT WETEN WAT JE ER VAN VOND KUSJESquote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ga het eens kijken! Stel me niet teleur.
ALSO: TIJD VOOR FAJRBRBRB
Lees terug dan wat themagnificent gepost heeft, wat crip erover gezegd heeft, wat che_ niet gezegd heeft etc. Niet lullig bedoeld, maar je wil het niet lezen ofzo?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leg het me maar eens uit dan.. Dank u wel alstublieft...
Natuurlijk ben ik niet de eerste of de laatste... DUH...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ga toch weg, betweterig mens. Alsof je de eerste bent die dit punt ooit heeft opgerakeld. Ik leg je net uit dat het niets met gezondheidsredenen te maken heeft/hoeft te hebben. Lees je wel?
Gezondheidsredenen? NU??quote:
NIET OM GEZONDHEIDSREDENEN.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gezondheidsredenen? NU??
In de tijd van Mohammed vind ik het zinnig, nu niet meer
Het blijft gewoon verboden. Gezondheidsredenen is een van de dingen die ik aangaf die ermee temaken kunnen hebbenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gezondheidsredenen? NU??
In de tijd van Mohammed vind ik het zinnig, nu niet meer
Wat dan? Zijn jullie net zo debiel als de joden met hun 2 keukens of een idee dan in de oudheid Zinnig was maar nu niet meer???quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
NIET OM GEZONDHEIDSREDENEN.Gezondheidsredenen maken niet uit. Ze doen er niet toe. Hoe veel duidelijker kan dit zijn?
Het is een verbod van God om je te testen. Houd je je aan zijn voorschriften, dan ben je een goede moslim. Zo simpel is het.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat dan? Zijn jullie net zo debiel als de joden met hun 2 keukens of een idee dan in de oudheid Zinnig was maar nu niet meer???
Ja, maar zonder praktisch nut dan toch... Totaal onzinnig.. Terwijl het TOEN uitermate zinnig wasquote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Het blijft gewoon verboden. Gezondheidsredenen is een van de dingen die ik aangaf die ermee temaken kunnen hebben
Haha, wat was het dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:24 schreef Crip het volgende:
O nee jk, was geen jodenster. Leek er wel veel op.
Nee, het was nuttig voor de gezondheid van de gelovigen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is een verbod van God om je te testen. Houd je je aan zijn voorschriften, dan ben je een goede moslim. Zo simpel is het.
Ik ben overigens niet gelovig, maar ik wil best debiel zijn als je dat fijn vindt.
Waarom praat je steeds over ''TOEN''.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar zonder praktisch nut dan toch... Totaal onzinnig.. Terwijl het TOEN uitermate zinnig was
TOEN. OOIT, heel lang geleden!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, het was nuttig voor de gezondheid van de gelovigen.
Waarom zou ik trollen dan? Maar ok, als jullie willen dat ik weg blijf..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:25 schreef Che_ het volgende:
Whiskers komt elke x trollen en jullie happen telkens
I.p.v 2 driehoeken, 1 driehoek en een vierkantje. Zag er best weird en hetzelfde uit voor eventjes.quote:
Slaap lekker. Aju!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:27 schreef Tchock het volgende:
Ik ga slapen.Fijne avond nog Klibo, Magnificent, Crip, Che en Peun.
![]()
Dat weet ik hoor.. Maar die koran is wel heul lang gelden geschreven in een woestijnklimaat..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom praat je steeds over ''TOEN''.
De quraan is zoals hij eeuwen geleden was niet veranderd en de regels die ze toen moesten volgen gelden ook gewoon voor ons. We krijgen geen update van de Quraan elk jaar.
kquote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet ik hoor.. Maar die koran is wel heul lang gelden geschreven in een woestijnklimaat..
Ik wil niet dat je niet weg blijft.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou ik trollen dan? Maar ok, als jullie willen dat ik weg blijf..
Omdat ik spijsregels onzinnig vind met de "huidige" technologie?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:26 schreef Tchock het volgende:
Christus Whiskers, wat ben jij een debiel wijf. Ik besteed er verder geen aandacht meer aan.
beter blijf je, leer je nog ietsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou ik trollen dan? Maar ok, als jullie willen dat ik weg blijf..
LOL, ik vraag al (bijna) een jaar over de islam. vraag het Aloulouquote:
Lief doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:26 schreef Tchock het volgende:
Christus Whiskers, wat ben jij een debiel wijf. Ik besteed er verder geen aandacht meer aan.
SLAAP LEKKER BBY!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:27 schreef Tchock het volgende:
Ik ga slapen.Fijne avond nog Klibo, Magnificent, Crip, Che en Peun.
![]()
De Belgische strafwetgeving is nog steeds vrijwel de Code Pénal uit 1810. Tijd/plaats van opstelling is niet relevant zolang de inhoud dat maar is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet ik hoor.. Maar die koran is wel heul lang gelden geschreven in een woestijnklimaat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |